Bashen is misschien een groot woord, alhoewel ze dit niet doen omdat ze zich zorgen maken om Nadia, maar dat tussendoor naar elkaar lachen, en handjeklapen en kusjes geven brrrrr vind ik zo walgiequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja leuk dat kan je thuis ook.Je zit daar ook om tv te maken en je krijgt betaald.
gezelligquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Babe, er zitten hier heel wat luitjes uit omg. Alkmaar, waaronder ik![]()
't is pas de eerste dag dat ie bezig is met z'n groente en water dieet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef Py het volgende:
[..]
Whaha![]()
Als je hem naast Jaap zet als de dikke en de dunne hoef je alleen Jaap een beetje te fotosoepen
wat mij betreft daarvoor nog, oh nee, ik wil nog ff lachen om Nadiaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef akveor het volgende:
Volgens mij durft nix dat daten niet af te zeggen omdat ie naar achter toe waarschijnlijk net zo passief is als op de streams. Geen enkel initiatief heeft ie de afgelopen 7 weken getoond. Dit moet zijn tv moment worden....... wat mij betreft kan ie daarna naar huis....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef DrsH het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van bufferen???????
Dit vind ik toch een stuk beter aan te horen dan het ordinaire gebash van Amanda, dit lijkt bijna op een discussie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef maril het volgende:
[..]
Bashen is misschien een groot woord, alhoewel ze dit niet doen omdat ze zich zorgen maken om Nadia, maar dat tussendoor naar elkaar lachen, en handjeklapen en kusjes geven brrrrr vind ik zo walgie![]()
Waarom zou je je zorgen maken om iemand die je weigert te accepteren en die je op een associale manier de grond in blijft trappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef maril het volgende:
[..]
Bashen is misschien een groot woord, alhoewel ze dit niet doen omdat ze zich zorgen maken om Nadia, maar dat tussendoor naar elkaar lachen, en handjeklapen en kusjes geven brrrrr vind ik zo walgie![]()
Vraag een consult aan bij DrH.quote:
Hij gaat het winnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
't is pas de eerste dag dat ie bezig is met z'n groente en water dieet....![]()
en ze shirt uitlatenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Dimitri mag wel eens die eeuwige lelijke armband af laten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |