Dimitri negeert hem compleetquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:58 schreef Py het volgende:
Nee, gaat Dennis nu een discussie beginnen tegen Dimitri
Het moet nie gekker worden![]()
Dimitri heeft dus gezegd dat hij niet snapt wat Nada met Dennix doet.quote:
Mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef riri het volgende:
Als ik werkgever zou zijn zou ik Lieke meteen in mijn bedrijf willen als ze uit de Kooi kwam...hemel wat is dat kind sterk...kan alle stress om haar heen makkelijk aan....echt bewondering voor haar
De ene leeghoofd tegen de ander...... Ik vind die Dimitri inhoudelijk ook 100 keer niets en verschrikkelijk langzaam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef miraculeus het volgende:
hahaha:
Dimi tegen dennis: wat is er nou jongetje, voel je je gedist door de butler?
ja als ie nou had gereageerd met; ik kom er morgen op terug bij je, 100% sowiesoquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De ene leeghoofd tegen de ander...... Ik vind die Dimitri inhoudelijk ook 100 keer niets en verschrikkelijk langzaam.
Dat maakt DGK zo boeiend, het is zo snel, nauwelijks te volgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Mearloow het volgende:
nadia noemt dennis haar vriendje en net zegt ze tegen dimitri dat ze vrijgezel is. waar is ze mee bezig?![]()
![]()
Je kan al van iemand houden na een paar dagen hoor...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef Mearloow het volgende:
en ze houden van elkaar? hoe kan je nou van elkaar houden na een paar weken?
ja paar biertjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
Heeft Huub vanavond gedronken...?
[afbeelding]
Hij heeft een biertje gedronken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
Heeft Huub vanavond gedronken...?
[afbeelding]
Mijn neefje van 2 kan het nog volgen dit niveau....quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat maakt DGK zo boeiend, het is zo snel, nauwelijks te volgen.![]()
![]()
Niets is wat het lijkt in dat hok.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef Mearloow het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De ene leeghoofd tegen de ander...... Ik vind die Dimitri inhoudelijk ook 100 keer niets en verschrikkelijk langzaam.
Gewoon geilheid meer is het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:04 schreef Mearloow het volgende:
Das verliefdheidquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kan al van iemand houden na een paar dagen hoor...![]()
Huh... waar zag je dat ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Mearloow het volgende:
brian gaat huilen? wat is er nou weer met hem.
Huilen????quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef Mearloow het volgende:
brian gaat huilen? wat is er nou weer met hem.
Welkom DrHquote:
Maar kan ook heel snel weer omslaan...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kan al van iemand houden na een paar dagen hoor...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |