dat is iedereen als je hem/haar in discussie zet met Amandaquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef riri het volgende:
Wat is Lieke verbaal sterk....
100% seker 100%quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja hij zit weer nix te doen, daar is ie goed in
elke keer daarna is ze gefrusteertquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef kybe het volgende:
Vanmiddag zat ze zich nog zo te verheugen op het Lieke bashen!
[afbeelding]
en amanda piept dat lieke brian moet laten uitpraten, ja, daar is ze zelf ook zo goed inquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef tipsch het volgende:
Wat een dominante hufter is Brian.![]()
![]()
"Laat me uitpraten"
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hooguit hoe diep brian hem in amanda dr hol steekt en of dennis dieper gaat bij nadia of niet
Hij wil weer de siegoloog uithangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef Py het volgende:
Aha dat heeft Brian in de sofa zitten doen; broeden
En maar zemelen... normaal lullen kan 'ie niet!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef tipsch het volgende:
Wat een dominante hufter is Brian.![]()
![]()
"Laat me uitpraten"
"waaacht, waaaacht"
Je hebt het grootste gedeelte gemist, misschien wel beter.quote:
Oke, dan ga ik niet teruglezen, wat dit niveau is al bedenkelijk dan wil niet weten wat ik gemist heb.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt het grootste gedeelte gemist, misschien wel beter.
verstandig want het is nu nog wel te pruimenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik niet teruglezen, wat dit niveau is al bedenkelijk dan wil niet weten wat ik gemist heb.![]()
Lieke kan Nadia nu wel goed duidelijk maken wat het niveau van Amanda is en of ze daar mee geassocieerd me wil worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef farscapevr6 het volgende:
zo n nietszeggende lege ruzie dit, al 100x gezien
brengt niks nieuws in de kooi, herhalingen
doe eens wat nieuws wat leuks, heen en weer ruzies tussen de zelfde mensen hebben we wel gezien
lever eens wat nieuwe leuke intriges redactie, laat eens zien dat jjullie je centen waard zijn en schrijf een echt leuk script
bij dit woord was ie d r kwijtquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Amada: Hou het constructief. Dit omdat Amanda weer met haar grote schjmoel tussen een gesprek komt van Nada en Lieke.
Lieke lult ze allemaal onder de tafel, verrassend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
verstandig want het is nu nog wel te pruimen
Ik denk toch dat dat niet aankomt bij Nadia. Die is echt allover haar sletje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke kan Nadia nu wel goed duidelijk maken wat het niveau van Amanda is en of ze daar mee geassocieerd me wil worden.
nee hoor ban gaat dit bashen als een overwinning vieren whehehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke lult ze allemaal onder de tafel, verrassend.![]()
Nada is zelf een slet van nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dat niet aankomt bij Nadia. Die is echt allover haar sletje.
Dat vergeet ik iedere keer, stom he.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
nee hoor ban gaat dit bashen als een overwinning vieren whehehehe
Ze doet het uitstekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Lieke lult ze allemaal onder de tafel, verrassend.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef Mearloow het volgende:
hahaha dimitri wat is het ook een lekkerding![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia juist gevoelig is voor dit soort argumenten...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zonder overhemd is het beter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef Mearloow het volgende:
hahaha dimitri wat is het ook een lekkerding![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef riri het volgende:
Als ik werkgever zou zijn zou ik Lieke meteen in mijn bedrijf willen als ze uit de Kooi kwam...hemel wat is dat kind sterk...kan alle stress om haar heen makkelijk aan....echt bewondering voor haar
Blond?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat vergeet ik iedere keer, stom he.![]()
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef riri het volgende:
Als ik werkgever zou zijn zou ik Lieke meteen in mijn bedrijf willen als ze uit de Kooi kwam...hemel wat is dat kind sterk...kan alle stress om haar heen makkelijk aan....echt bewondering voor haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |