Jij hebt streamsquote:
hmm...mss is de overstap naar RTL dan zo slecht nog nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het valt reuze meeIk heb twee hele korte gezien toen Lieke het met Brian over achter had, maar dat was echt maar een paar seconden
Ja, dat klopt wel iddquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
die schaamt zich vast ook om wat er bij Amanda dr strot uitkomt.
beter....lekker rustig............heb ie weer een pammetje gehad?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
Brian heeft zichzelf vastgebonden aan de sofa![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:42 schreef riri het volgende:
Deze twee vrouwen hebben in het gewone leven ook altijd veel problemen met andere vrouwen is mijn idee....het is dezelfde manier hoe ze hier met Lieke omgaan
Het zit in hun eigen hoofd dat vrouwen op hen jaloers zijn terwijl veel vrouwen zich juist verbazen over het gedrag wat deze twee vertonen.
Ze halen het vrouw zijn alleen naar naar beneden door totaal geen zelfrespekt voor zichzelf te hebben
aandacht te kort?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:37 schreef loisie het volgende:
Nogmaals, ik heb geen streams, door omstandigheden, maar lees mee en hoop mee en als ik dan niet mag posten moet je dat maar zeggen, dan kap ik er mee
dat komt omdat je off topic post dus nu on topic maarquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:34 schreef loisie het volgende:
oke, ging een beetje raar int begin.............
Diepgaande gesprekken over de meest onnozele zaken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Marrije het volgende:
Nadia: wij hebben ook hele diepgaande gesprekken, maar die zie jij niet
Ik ook niet![]()
opdracht van achter.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:43 schreef Casshern het volgende:
de discussie gaat maar door, ik snap niet dat lieke het maar blijft proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |