Dit vind ik toch een stuk beter aan te horen dan het ordinaire gebash van Amanda, dit lijkt bijna op een discussie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef maril het volgende:
[..]
Bashen is misschien een groot woord, alhoewel ze dit niet doen omdat ze zich zorgen maken om Nadia, maar dat tussendoor naar elkaar lachen, en handjeklapen en kusjes geven brrrrr vind ik zo walgie![]()
Waarom zou je je zorgen maken om iemand die je weigert te accepteren en die je op een associale manier de grond in blijft trappen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef maril het volgende:
[..]
Bashen is misschien een groot woord, alhoewel ze dit niet doen omdat ze zich zorgen maken om Nadia, maar dat tussendoor naar elkaar lachen, en handjeklapen en kusjes geven brrrrr vind ik zo walgie![]()
Vraag een consult aan bij DrH.quote:
Hij gaat het winnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
't is pas de eerste dag dat ie bezig is met z'n groente en water dieet....![]()
en ze shirt uitlatenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
Dimitri mag wel eens die eeuwige lelijke armband af laten..
Ik heb een wachtlijst van een half jaar maar voor sommige Cossers maak ik een uitzonderingquote:
Zodra B en A hun schjmoel houden stijgt het niveau...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik toch een stuk beter aan te horen dan het ordinaire gebash van Amanda, dit lijkt bijna op een discussie.
Daar ben ik nu zo benieuwd naar, wat zou jij hem adviseren te doen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:19 schreef DrsH het volgende:
Wat een lullo die Dennix die wordt echt in de zeik genomen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |