Ik weet het alquote:
Met die hobbies kan je vissen waar geen reet aan isquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Net toch weer de hele avond ge LOTRO'd . Het spel blijft er tof. Ik kreeg maar 1x een black screen dus dat was mooi, kon gewoon goed doorquesten. Moest nu alleen van Bree City weer helemaal terug naar Gondamon bij Eled Ruin ( ofzo iets ) 2 areas ten westen van Bree. Dus dat is een hele reis sinds ik pas level 14 ben! Ik had wel een vraagje, wat zijn hobbies of iets dergelijke.
Je krijgt er anders wel kekke trophies van die je aan de muur van je huis kan hangenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:42 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Met die hobbies kan je vissen waar geen reet aan is
quote:
Gisteren schoot de torrent voor boek 14 in ieder geval weer niet op. Fijn om te zien dat sommige dingen nooit veranderenquote:
Het is niet echt een spel voor Fok!kers blijkbaar, de thread op GoT loopt uitstekend (alhoewel ik ook daar niet zit te wachten op de types die te achterlijk zijn om classes bij hun naam te noemen en zich vermaken met huntard, chimp en mincer). Merendeel van die spelers zit op Laurelin trouwens.quote:Op maandag 22 september 2008 23:59 schreef Ceased2Be het volgende:
*kick*
Beetje tam topic dit? Staat het gelijk aan de hoeveelheid mensen hier die dit spel spelen? Of is er wat anders aan de hand?
Ik zit in ieder geval op [EN]Gilrain met m'n (inmiddels) lvl 18 Elven Huntress Andira. Voel je vrij me toe te voegen als je ook op die server zit.
quote:CNFP0-HR60N-D3832-R9344-J1C3A
Lekker laten zittenquote:Merendeel van die spelers zit op Laurelin trouwens.
Officieel is die nog niet uit, meen ik. Alhoewel ik mee had gekregen dat hij in Duitsland al ergens in de schappen lag. Ik verwacht hem ergens in de loop van volgende week.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:37 schreef X7MG het volgende:
Kickje omhoog.
Heeft iemand Mines of Moria al?
Datzelfde had iemand die zowel Everquest en/of Asheron's Call gespeeld had gezegd over WoW gebaseerd op een trial. Niks mis met doorbouwen op de sterke punten van je voorganger als het spel maar een eigen identiteit ontwikkelt. En dat doet LotRO wat mij betreft snel genoeg door middel van met name de Epic Quests. Graphics, tja, dat blijft persoonlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Na zowel WoW als LOTRO gespeeld te hebben kom ik helaas toch tot de volgende conclusie: lord of the rings voegt niets toe aan het genre. Alleen de graphics al vond ik om te huilen... Had gewoon serieus het idee dat ik een character van WoW had aangemaakt.
Sorry maar hoe durf je de graphics van WoW met die van Lotro te vergelijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Na zowel WoW als LOTRO gespeeld te hebben kom ik helaas toch tot de volgende conclusie: lord of the rings voegt niets toe aan het genre. Alleen de graphics al vond ik om te huilen... Had gewoon serieus het idee dat ik een character van WoW had aangemaakt.
Naar mijn idee is het gewoon WoW maar dan met een lotr-jasje er omheen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Datzelfde had iemand die zowel Everquest en/of Asheron's Call gespeeld had gezegd over WoW gebaseerd op een trial. Niks mis met doorbouwen op de sterke punten van je voorganger als het spel maar een eigen identiteit ontwikkelt. En dat doet LotRO wat mij betreft snel genoeg door middel van met name de Epic Quests. Graphics, tja, dat blijft persoonlijk natuurlijk.
Die termen bedacht door WoW?? Ik dacht het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik schrok me helemaal kapot toen ik zag dat ze bij LOTRO zelfs namen hadden gegeven aan verschillende classes (tanking class, dps, healing etc)... Komop, die termen zijn bedacht in WoW en dan gaan zij ermee aan "de haal".
Ik heb ze langzaamaan zien ontstaan in WoW.... Welke games waren dat dan volgens jou?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:41 schreef X7MG het volgende:
[..]
Die termen bedacht door WoW?? Ik dacht het niet.
Die heeft WoW ook gepikt van andere games.
Die houterige besturing (ik neem aan dat dat eerder op de skills slaat dan de beweging van je karakter, anders stonden je grafische instellingen vermoedelijk te hoog) legt meer de nadruk op strategie (plannen wat je gaat doen) dan op echt realistische combat. Dat is een designkeuze en je bent verreweg niet de enige die daar liever een andere keuze had gezien. Er zijn voldoende mensen op de officiële LotRO-fora te vinden die het spel leuk vinden ondanks die keuze.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef witte_fantasie het volgende:
Naar mijn idee is het gewoon WoW maar dan met een lotr-jasje er omheen...![]()
De besturing gaat wat houterig en heb geen enkel moment het idee gehad dat het spel ook maar iets in me teweeg bracht, behalve alt+F4.
In hoofdlijnen? Ja, daar is het voor een groot deel hetzelfde. Net zoals WoW het wiel ook niet zelf uitvond. The devil's in the details en LotRO slaagt er voor mij in om die details veel beter tot leven te laten komen dan WoW.quote:Begrijp me niet verkeerd, er zijn heus wel wat verschillen tussen beide games, maar niemand kan ontkennen dat de opzet bijna hetzelfde is...
Die termen zijn wel iets ouder dan WoW (zie opmerking over wiel hierboven).quote:Ik schrok me helemaal kapot toen ik zag dat ze bij LOTRO zelfs namen hadden gegeven aan verschillende classes (tanking class, dps, healing etc)... Komop, die termen zijn bedacht in WoW en dan gaan zij ermee aan "de haal". Natuurlijk zullen er mensen zijn die het spel geweldig vinden, maar ik had serieus het gevoel een slap aftreksel te spelen. Zal wel aan het hele franchise-gaming-gedoe liggen ofzo...
Ja, dat klopt. En bijv de uitgebreidere storyline in het intro en de strategischer gameplay zijn dingen die wel uit de trial goed naar voren komt. De verdere Epic storyline, tja, die is door de manier waarop het verhaal is opgezet niet goed te bereiken met een 14 dagen trial (ja ja, het kan, maar als je het spel voor de eerste keer speelt is het lastig). Dat hadden ze inderdaad beter kunnen oplossen door in de lage levels nog een paar goede storylinestukken in te voerenquote:-edit- Is het hele idee van een trial niet dat je het spel kunt proberen? Oftewel een idee krijgen met hoe het spel is als je het koopt en blijft spelen?
o.a. Dark Age of Camelot en Everquestquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik heb ze langzaamaan zien ontstaan in WoW.... Welke games waren dat dan volgens jou?
Everquest is de voor de hand liggende.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik heb ze langzaamaan zien ontstaan in WoW.... Welke games waren dat dan volgens jou?
Vrij sneu inderdaad dat er zo weinig aandacht aan geschonken wordt. Vanochtend voordat ik ging werken even de updater aangezet en hoop dat ik straks MoM in de brievenbus heb liggen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:35 schreef Barbaaf het volgende:
Wel opvallend, na al het mediageweld over de WoW uitbreiding is het oorverdovend stil over de LOTRO uitbreiding, zelfs op http://games.fok.nl.
Kennen jullie trouwens www.thebrasse.com? MMORPG-weblog met leuke en gevatte cartoons
[ afbeelding ]
Dat LotRO niet leeft op Fok! verrast me allang niet meer. Voldoende plaatsen waar de uitbreiding wel de nodige aandacht krijgt, alhoewel het natuurlijk niet realistisch is om te verwachten dat dat ook maar in de buurt komt van Lich King.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:35 schreef Barbaaf het volgende:
Wel opvallend, na al het mediageweld over de WoW uitbreiding is het oorverdovend stil over de LOTRO uitbreiding, zelfs op http://games.fok.nl.
Qua aandacht niet, qua kwaliteit verwacht ik iets meer hiervan ;-)quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat LotRO niet leeft op Fok! verrast me allang niet meer. Voldoende plaatsen waar de uitbreiding wel de nodige aandacht krijgt, alhoewel het natuurlijk niet realistisch is om te verwachten dat dat ook maar in de buurt komt van Lich King.
Iedere indoor instance (huizen, de Auction Hall etc.) moeten idd. geladen worden maar als je dat te lang vind duren is mogelijk je PC te oud of internet te langzaam. Bij het grootste deel van het spel heb je daar geen last van omdat dat natuurlijk buiten speelt.quote:Op woensdag 19 november 2008 07:04 schreef drumstickNL het volgende:
Heb de trail gespeelt en heb toen besloten het spel niet te kopen. Ik had niet echt het gevoel dat de wereld aan elkaar zat omdat ik bij elk huis een laadtijd had.
Het topic leeft hier toch niet, uitbreiding of nietquote:Op woensdag 3 december 2008 18:12 schreef Ceased2Be het volgende:
Is er een mooie uitbreiding uit is het topic helemaal doodgevallen.
Nice! ff langsgaan danquote:Op woensdag 10 december 2008 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Had dit al in een ander topic geschreven, maar bij deze nog een keer:
Bij de Mediamarkt (in ieder geval die in Rijswijk) is Lord of the Rings Online nu te koop voor 1 euro (tenminste, stond in de folder van 1 week terug). Echter hebben ze een klein foutje gemaakt: in de doos zit een activatiecode die goed is voor 30 dagen spelen. Koop echter meerdere exemplaren en je kan die code gebruiken voor nog een keer 30 dagen.
M.a.w.: ik heb 9 exemplaren gekocht voor een vriend van me en die kan nu LOTRO tot halverwege 2009 spelen voor het luttele bedrag van 9 euro...
Dus doe er je voordeel mee en koop alle exemplaren bij Mediamarkt.
balen, ik had m'n client uiteindelijk weer aan de praat... Book 3 Chapter 6 is toch net te lastig met 3 manquote:
http://www.codemasters.com/trylotro/englishuk/index.php voor 14 dagen. Reken erop dat je wel een uur of wat aan het downloaden en patchen bent, maar mocht je vervolgens besluiten te spelen heb je wel al het hele spel. Het is dus geen aparte demoversie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef RayMania het volgende:
Is er toevallig een gratis trial van dit spel te verkrijgen?
Ik dank je vriendelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
http://www.codemasters.com/trylotro/englishuk/index.php voor 14 dagen. Reken erop dat je wel een uur of wat aan het downloaden en patchen bent, maar mocht je vervolgens besluiten te spelen heb je wel al het hele spel. Het is dus geen aparte demoversie.
Niet dat je dan niet nog bijna 8 gig aan patches moet binnenhalen natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2008 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:
of je gaat naar de plaatselijke bart smit en koopt daar het Lotro: shadows of Angmar voor 5 euro, heb je meteeen een maand gratis speeltijd.
Bij mij was ie daar maar 4 uur mee bezigquote:Op zondag 28 december 2008 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat je dan niet nog bijna 8 gig aan patches moet binnenhalen natuurlijk.
die 15.690 updates deden inderdaad best pijn jaquote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij mij was ie daar maar 4 uur mee bezig
Klinkt goed.quote:Op maandag 7 september 2009 08:54 schreef Ceased2Be het volgende:
SCHOP
Nieuwe expansion aangekondigd 'The Siege of Mirkwood'
Summary of the quick and dirty details:
* Siege of Mirkwood will have a base price of $19.99. As with Moria last year, we're going to have a set of early upgrade offers that are very compelling. We're not quite ready to unveil those details yet, but we'll keep you posted.
* The epic story continues on in Volume 3 as a regular content update early next year. Sounds like a standard free book update, but hasnt been confirmed.
* Some of the improvements to the game coming with Mirkwood will benefit everyone, but the key features will require the Mirkwood upgrade.
* Skirmishes are PvE, and should not be directly competing with PvMP.
* Skirmishes are not session play.
* The new raid is not a one-boss raid. Nuff Said.
* 100+ hours of new content
* Level cap increased to level 65 with access to new traits, virtues, skills and class quests
* Legendary items will now be maxed at level 60- no word on if this includes existing legendaries or only new ones.
* Legendary items will gain a 4th runic slot, new legacies and new titles.
* Craft and customize 3rd and 2nd Age Legendary items. We can already craft them, so its the "customize" part that is of interested- no word on what it means yet, but there is a Dev Diary about this coming soon.
* Skirmishes reward experience-points, complimenting the level up experience, and can be accessed as low as level 30.
What are Skirmishes, and how will they work?
The Skirmish system will allow all players -- raiders, casuals, mid-level, high-level -- access to the same content.
Twelve new Skirmish instances will be available in addition to a pair of tutorial instances designed to introduce players to the system. Each of these instances is scalable based on the number of players; they each accept one, three, six, or twelve players at a time, with the deficit made up for by player-created NPC soldiers- to make a grand total of 24. Additionally, many of the instances are scalable by level; for instance, one skirmish which features an assault upon and defense of Weathertop will accept players from level 30 to 65. Each instance has nine optional challenges, each of which awards skirmish points -- more on those in a moment. These challenges are randomized, as are the enemies inside the instance (within certain logical limits, of course), so you will not likely have the same experience twice.
For example, Jeffrey Steefel demoed the opening of one of these Skirmishes in which a number of NPCs have been locked within the Prancing Pony, and Sharkey's men are threatening to burn it down. Your job is to defend the Bree-town landmark. The Pony itself has hit points during this Skirmish, and you are awarded Skirmish points based upon how well you defend the Pony. Let the building's hit points fall to zero and you fail your primary objective.
Now, Skirmish points: These are your rewards for completing your challenges -- primary and optional -- in each instance. They can be used to customize and advance your soldiers. Soldiers are quite customizable: You can assign them traits, just like a player character, and you can alter their cosmetic appearance. The Skirmish point system will even be tied into MyLOTRO, where there will be leaderboards on which you can compare yourself to your friends.
You can enter a Skirmish from anywhere in the game world, as can your friends from their own locations in the game world. When you're done with the Skirmish -- each of them is designed to last thirty to forty minutes -- you will be transported back to your prior location in the world. [source]
Each player has 1 Soldier. A group of 12 doing an instance would have 12 Soldiers total. So the player group would be leading the equivalent of a second raid group in the 12 mans. Though each player would only have control of their own soldier. And yes, you can still use any pets/banners you would normally have in addition to your soldier. [source]
Skirmishes reward experience-points, complimenting the level up experience, and can be accessed as low as level 30. [source]
Skirmishes are PvE, and should not be directly competing with PvMP. [source]
Skirmishes are not session play. [source]
What is "Enhanced Combat Responsiveness"?
Here is a quick explanation from Floon:
Autoattacks will not delay firing a skill. What this does mean is that animation have a chance to preempt autoattack anims in such a way as to produce a pop in the anim transition that isn't there right now. [source]
What is "World Join"?
Zombie Columbus goes in to details about what it is, and what it will actually be called:
World-join is a bit of a misnomer. The name of that part of the overall Skirmish system is likely being changed to the more informative "Skirmish-join." Remember the way half the community calls Fellowship Maneouvers Conjunctions because that's what it was in beta? This is one of those situations.
Well, what IS Skirmish-join? There will be a dev diary on it (I'm working on it now) but the short version is it will be how players can enter the new Skirmish spaces. It's a UI that will allow players to select the group size, level, and difficulty of a Skirmish, and then be instantly transported to the Skirmish. Emphasis on "Skirmish", the system does not, as of now, interact with Instances, PvMP, Battle Instances or anything else. [source]
Epic Book 9 and beyond:
Under the command of Celeborn and Galadriel, players will fight through vast armies of Orcs alongside the Elves of Lórien in a battle that will take them to Dol Guldur, the fortress of the Ringwraiths. This update includes Book 9, which will have the most chapters of any book to date, and the Epilogue to the sweeping epic tale begun with the Mines of Moria expansion. No word yet on just how many chapters, or possibly books, the "epilogue" will contain. [source]
The epic story continues on in Volume 3 as a regular content update early next year. (Sounds like a standard free book update, but hasnt been confirmed) [source]
NEW! Epic Book 9 and much of its Epilogue take place in Mirkwood, so you'll need 'Siege of Mirkwood' for it. [source]
NEW! Epic Book 9 will be able to be started without having completed Book 8 (or presumably any of the other books excluding Book 1 which you need to get in Mora). [source]
NEW! There's a lot of meat to Epic Book 9: instances, skirmishes, monster-hunting, and a few surprises. [source]
Legendary Items:
Legendary items will now be maxed at level 60- no word on if this includes existing legendaries or only new ones.
Legendary items will gain a 4th runic slot, new legacies and new titles.
Craft and customize 3rd and 2nd Age Legendary items. We can already craft them, so its the "customize" part that is of interested- no word on what it means yet, but there is a Dev Diary about this coming soon.
Overhaul to mounts and new mounts:
Mounts are being changed over to skills, not items. This means you will no longer be required to carry a mount in your inventory. In your skills panel, there will be a "mount" tab, which will list your current stable of mounts -- your horse, your other horse, your goat. And, because of mounts becoming skills, a number of issues with mounts will simply cease to exist: You will now be able to pass into instances and new zones while on your mount; you can now interact with NPCs (including vendors) from your mount; and you can now use emotes on your mount. In other mount news, there's a brand new goat, the Wild Goat. [source]
You can have multiple horses. Each is a seperate skill, but there is no limit I am aware of on the number you can have. There will be a Dev Diary on the new system, so that should give you a ton of info when it's published. [source]
Account-wide Storage Space
Also on the list of changes is the addition of shared storage space for accounts. Currently, shared storage space appears to be limited to 50 items, though this was likely to increase over time in a similar manner to purchasing further storage space for your character's Vault. [source]
It is unconfirmed if this is a sign of "bind on account" items being on the horizon. [source]
NEW! And just like vaults, what's put in at one vault NPC can be taken out at another. As long as the characters are all on the same account. [source]
New Raid: Dol Guldur:
The burning question I am sure on everyones mind, radiance, has not been addressed- so no word on if and how much is required. The primary raid will be in Dol Guldur, and will feature a multi-boss instance culminating with a fight featuring both a battle against a Fell Beast and, finally, the Lieutenant of Dol Guldur, second-in-command among the Nazgul. [source]
NEW! The new raid will also contain a cluster of smaller instances with both 3-man and 6-man spaces. [source]
And finally...
It was hinted that we should all make sure we are signed up for the Turbine Beta Rewards program. You can sign up over at http://myaccount.turbine.com/
Als je nog niet teveel in die hobbit geinvesteerd hebt, switch naar Gilrain en begin daar een nieuwequote:
Ik draai het op een bijna vier jaar oude Dell. Niet op de hoogste settings natuurlijk, maar de 50 fps haal ik gebruikelijkerwijs wel. Wat betreft het sociale leven, tja, dat kan je alleen zelf bepalen. Het is wel zo dat er veel aan is gedaan om de casual player (half uurtje hier, half uurtje daar) goed te ondersteunen. Er zitten wel elementen in het spel die langer duren (alhoewel ook endgame de focus meer op kortere instances lijkt te gaan liggen) maar geen daarvan is verplicht.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef _Flea_ het volgende:
Lijkt me een leuke game, maar ben bang dat m'n sociale leven (vriendin, dochter) eronder gaat lijden :p.
Tevens zal m'n laptop het grafisch niet trekken denk ik.
Zit een standaard onboard videokaartje in. Laptop is 3 jaar oud.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik draai het op een bijna vier jaar oude Dell. Niet op de hoogste settings natuurlijk, maar de 50 fps haal ik gebruikelijkerwijs wel. Wat betreft het sociale leven, tja, dat kan je alleen zelf bepalen. Het is wel zo dat er veel aan is gedaan om de casual player (half uurtje hier, half uurtje daar) goed te ondersteunen. Er zitten wel elementen in het spel die langer duren (alhoewel ook endgame de focus meer op kortere instances lijkt te gaan liggen) maar geen daarvan is verplicht.
Je moet de bij de haven bij de vinyards of lothlorien ergens zuidoosten van lothlorien de boot pakken naar mirkwood. Volgens mij moet je echter daarvoor eerst boek 9 starten bij Haldir in Talan Haldir.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Lord Katundro het volgende:
*kicker
Ik heb al een tijdje geen lotro meer gespeeld. Nu heb ik een account te leen van een vriend van me. Hij heeft 2 accounts maar speelt eigenlijk maar met 1 account. Vandaar dat ik zijn 2e account mag lenen.
Mijn plan was om een beetje te lvlen en de Mirkwood expansion te bekijken. Ik heb echter het probleem dat ik Mirkwood niet in kan.Ik heb de Mirkwood expansion geinstalleerd met alle updates. Als ik echter vanuit Lothlorien naar Mirkwood wil kan dat dus niet.
![]()
Moet ik eerst iets unlocken of mn book quest doen ofzo? Heeft iemand een idee?
Nee hoeft niet, boek 9 start bij de haven bij de vinyards... heb zelf ook even moeten zoekenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:41 schreef DR878 het volgende:
[..]
Je moet de bij de haven bij de vinyards of lothlorien ergens zuidoosten van lothlorien de boot pakken naar mirkwood. Volgens mij moet je echter daarvoor eerst boek 9 starten bij Haldir in Talan Haldir.
Yup. Gratis. Als je betalend lid bent ten tijde van de overgang naar gratis, krijg je vip-status ofzoiets. Het gaat draaien op de verkoop van items.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:17 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Lees ik nou net dat LOTRO gratis wordt? Zou iemand mij daar wat meer over kunnen vertellen? Want het staat nogal vaag allemaal op internet. Dank!
Ik neem aan dat je wel gewoon moet betalen voor alle add-ons etc. Wanneer ik terugkom van vakantie zal ik het gelijk aanschaffenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Yup. Gratis. Als je betalend lid bent ten tijde van de overgang naar gratis, krijg je vip-status ofzoiets. Het gaat draaien op de verkoop van items.
Oh, en het wordt gratis in september geloof ik.
Deze moet je kopen geloof ik, tenzij je al een speler van Lotro bent en deze uitbreidingen al hebt aangeschaft..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Bedankt! Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, moet ik nou the Mines of Moria en Siege of Mirkwood zelf kopen of krijg je die ook gratis?
Helaas...die moet je nog steeds kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Bedankt! Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, moet ik nou the Mines of Moria en Siege of Mirkwood zelf kopen of krijg je die ook gratis?
Dit snap ik nou nooit, waarom zou je in godsnaam een kant-en-klaar character kopen? Net of je dan weet wta je er mee aan moet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:24 schreef Drinkapparaat het volgende:
Als er iemand geintereseerd is..
Ik heb nog een account te koop
Shadows of Angmar, Mines of Moria in 1 (Fysiek dus de originele CD's) beide special editions
Siege of Mirkwood kun je zo gratis downloaden. Het account is hiervoor geupgrade
Level 65 Lore-Master met radiance gear en mooie jewelry. Klaar voor het harde raiden
Alle legendary traits en belangrijke virtues op 10
Grand master - jeweler
Heeft nog zon 85 gold
Warden level 57
Rune-keeper level 60
en uiteraard ruimte genoeg om nieuwe characters aan te maken.
In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit snap ik nou nooit, waarom zou je in godsnaam een kant-en-klaar character kopen? Net of je dan weet wta je er mee aan moet.
Al een paar keer gehad met een raid dat ik lvl 60+ chars meelopen die net weten hoe ze zelf aan moeten vallen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Drinkapparaat het volgende:
[..]
In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.
Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken. Zeker in een game als lotro is het cafting aanbod nou niet bepaald gigantisch voor de lagere levels.. laat staan de hulp.
Verkopen nog evt. maar kopen inderdaad absoluut niet, met een hoog lvl char beginnen is voor jezelf niet leuk en waardeloos voor de mensen waar je mee samen speelt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Drinkapparaat het volgende:
[..]
In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.
Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken.
Sorry voor de dubbelpost.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verkopen nog evt. maar kopen inderdaad absoluut niet, met een hoog lvl char beginnen is voor jezelf niet leuk en waardeloos voor de mensen waar je mee samen speelt.
Ik speel het zelf ook al maanden niet meer, maar met de volgende nieuwe content pak ik het wel weer op. heb toch een lifetime.
Mijn kin is door interne ruzies in z'n geheel uit elkaar gevallen en dat is toch jammer na 2 jaar.... da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet meer speel (plus dat ik alles wel gezien heb nu)
Same here, maar mij kon het niet bekoren. de eerste stapjes in WoW waren destijds veel verbazingwekkender dan dit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef borisz het volgende:
Staat nu ook op steam. Ook maar eens gedownload
De Epic Questline is zeer de moeite, maar dan moet je wel net iets verder dan de eerste stapjes.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Same here, maar mij kon het niet bekoren. de eerste stapjes in WoW waren destijds veel verbazingwekkender dan dit.
twitter:lotro twitterde op maandag 16-07-2012 om 05:30:04Reminder:#LOTRO Servers,http://t.co/UPfryXt4,and http://t.co/Q0Gpbu37 will be offline Monday,July 16. 3:00AM - 1:00PM Eastern. reageer retweet
Dat had gekund, maar ik wil geen Windows op mijn mac. En zeker geen honderd+ aan een OS uitgeven dat ik voor 1 of 2 games zou gebruikenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:52 schreef drumstickNL het volgende:
Je kon ook gewoon windows installeren.
Bugud is echt de boksbal van Rohanquote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
Yea, ik speel het nog. Er zijn symbols (Tarnished symbol of Celebrimbor), te winnen in 12-man skirmish raid en (naar horen zeggen) door het verslaaan van de Warbands Bugud en Kramp.
Inderdaad, altijd erg leuk als je als eerste aankomt, je ziet de groep volgers groeien tot er eentje vindt dat er voldoende zijn en de aanval inzet. Wel makkelijker dan Kramp, daar wil het nog wel eens voorkomen dat ik nog Stickers aan het afschieten ben terwijl een paar ninja's Kramp pakken, weg beloningquote:Op maandag 10 december 2012 18:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bugud is echt de boksbal van Rohan. Geen echt risico, vooral een bak hitpoints maar met 'open tapping' sta je er nooit alleen voor.
Gelukkig kan je de 95 marks + housing item die meestal dropt best missenquote:
Maar je zal altijd zien dat net dan de hele club een symbol krijgtquote:Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de 95 marks + housing item die meestal dropt best missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog gezegd worden. Maar dat gebeurd dus niet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Vooral heel erg ga van A naar B naar A naar B naar A. Daar hebben de laatste boeken van Vol. 1 sowieso wel wat last van, maar bij Forochel wordt je er echt flauw van. Of het moet bij dat hol van Amarthiel in de Trollshaws zijn natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:18 schreef borisz het volgende:
Book 13 speelt zich af in het koude gedeelte.
Niet het leukste gedeelte van LOTRO idd.
Nee. Als je PvP wil, zoek een ander spel. Er is wel een PvP area, maar het is een ondergeschoven kindje. Open world PvP is ook niet compatible met wat Turbine heeft geprobeerd neer te zetten. De Shire is juist heel vredig vergeleken met bijv. Moria, maar dat is onhoudbaar als de Shire elke week door een stel griefende max-level PvPers virtueel wordt platgebrand.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef AgLarrr het volgende:
En most importantly - is de PvP een beetje ok?
Hè crap. Dat gaat 'em dus toch niet worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Als je PvP wil, zoek een ander spel. Er is wel een PvP area, maar het is een ondergeschoven kindje. Open world PvP is ook niet compatible met wat Turbine heeft geprobeerd neer te zetten. De Shire is juist heel vredig vergeleken met bijv. Moria, maar dat is onhoudbaar als de Shire elke week door een stel griefende max-level PvPers virtueel wordt platgebrand.
Het kan zijn dat je de pvp wat vindt, je kan het al vanaf level 10 'proberen' als een monster player. Ik heb het spel zelf sinds 2007 vrijwel nonstop gespeeld tot begin 2012. In die jaren eigenlijk alleen maar las monster gespeeld, een tijdje #1 gestaan op mijn server en een tribe (guild) geleid.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hè crap. Dat gaat 'em dus toch niet worden.
Versneld 9 minuten op een schildpad hakken. Had ie een baksteen op zijn muisknop liggen gezien dat goed een uur geduurd kan hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef Roellie80 het volgende:
hmm, deze was dus not niet vol. Mooi, kan ik hier ook nog ff spammen
Van alle classes is de Warden vermoedelijk het slechtst te spelen met een baksteen. Daar heb je echt macro's voor nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 05:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Versneld 9 minuten op een schildpad hakken. Had ie een baksteen op zijn muisknop liggen gezien dat goed een uur geduurd kan hebben
Er draait een klok mee hè, 36 min duurde hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 05:59 schreef Pheno het volgende:
Versneld 9 minuten op een schildpad hakken. Had ie een baksteen op zijn muisknop liggen gezien dat goed een uur geduurd kan hebben
Gaat m niet worden hoor.. Je kan wanneer je lui bent wel een paar macro's gebruiken maar wil je de Warden goed spelen dan dien je de combinaties en masteries gewoon in je hoofd te stampenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:58 schreef Litpho het volgende:
Van alle classes is de Warden vermoedelijk het slechtst te spelen met een baksteen. Daar heb je echt macro's voor nodig.
Vergeleken met een baksteen (of de Hunter 1-2-3 faceroll) welquote:
Ben je Hytbold compleet aan het rebuilden? Ik heb enkel de dingen gedaan die ik nodig had en ben eigenlijk direct erna gestopt met daily'squote:Op zaterdag 13 april 2013 12:01 schreef borisz het volgende:
Begonnen met het bouwen van de eerste kindred dingen in Hytbold.. Doe nog steeds braaf iedere dag de vijf missies.
Jammer, als je Hytbold compleet hebt wordt één van de subplots opgelostquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ben je Hytbold compleet aan het rebuilden? Ik heb enkel de dingen gedaan die ik nodig had en ben eigenlijk direct erna gestopt met daily's
plots? je bedoelt de verhaallijn? Ik heb serieus van geen enkele quest het verhaal gevolgd en skip alles dat met verhaal te maken heeft asapquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jammer, als je Hytbold compleet hebt wordt één van de subplots opgelost
Zeker het is behoorlijk laagdrempelig en er is genoeg te doen zonder te betalenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Evertjan het volgende:
is het nog leuk om er nu mee te beginnen??
In ben hem aan het patchen nuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb al een klein maandje niet meer gespeeld
Ja. Uiteindelijk twee maanden over gedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Heb je heel Hytbold ge-rebuild ja? respect.
Toen Hytbold klaar was eigenlijk niet meer gespeeld. Er kwam toen nog een update aan, maar daar eigenlijk nooit aandacht aan gegeven.quote:Op zondag 20 september 2015 14:16 schreef Nelvalhil het volgende:
Weet nog dat ik het vroeger geniaal vondPaar keer opnieuw geprobeert te spelen. Maar dat was het dan ook net niet. En spelen zoals Guild Wars 2 en WoW vond ik altijd een stuk minder dan LOTRO
Ik had destijds m'n account verkocht omdat ik dacht dat ik er toch nooit meer enige aandacht aan zou besteden. Had Hythbold ook volledig herbouwd en was een vrij hoge rank in PvMP de maanden erna miste ik m'n Rune-Keeper toch welquote:Op zondag 20 september 2015 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen Hytbold klaar was eigenlijk niet meer gespeeld. Er kwam toen nog een update aan, maar daar eigenlijk nooit aandacht aan gegeven.
Welke server zit je?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:20 schreef valek het volgende:
Ik ben level 54 elf champion. Maar ik kan heel veel quetst niet doen, omdat ik niet sterk genoeg ben. Of je moet de quest met meerdere mensen doen, maar het is zo moeilijk om mensen te vinden die mee willen helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |