abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:15:24 #101
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_75275998
Vorige week weer een weekje gespeeld.
Heb de beta gedaan, maar toen besloten om het spel niet te kopen.
Vorige week was er een 'welcome back week'. Uiteraard goed gebruik van gemaakt.
begonnen met een Elf hunter en die tot level 21 getraind. Was nu bij Bree, en vooral in de barrow downs bezig. Ook even een uitje naar weathertop gedaan . Erg veel plezier weer gehad.

Zit er nu over na te denken om het spel toch nog te gaan halen. kost ongeveer ¤19,- bij de free record shop ( zit er dan één maand spelen bij?).
Maar is het ook mogelijk om bijvoorbeeld gamecards, welke voor één maand geldig zijn, te kopen. Ik heb namelijk al vaker gehad dat ik een spel koop, en er na een paar weken mee stop omdat het interessante er dan ondertussen vanaf is. Dan vind ik het niet erg om er in totaal ¤30 - ¤40 euro aan uit gegeven te hebben. Als ik die tijd maar plezier heb gehad.
De opties op Cogaccounts: creditcard, paypal, clickandbuy, pay by cash heb ik niet en vind ik niet fijn.
Blimps are pretty pimp!
pi_75276395
-edit-
pi_75282855
Er zijn wel gamecards beschikbaar, maar waar je deze in godesnaam kunt kopen in nederland zou ik niet weten. Ikzelf heb bij de moria uitbreiding een lifetime subscription gekocht voor 150 euro zo was ik in 1 keer van de maandelijkse kosten af.
Paypal kun je koppelen aan je bankrekening, dat is ook gewoon safe.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 4 december 2009 @ 19:25:01 #104
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_75293332
Dan zullen er in de normale gamewinkels wel geen gamecards verkocht worden.
Las ook ergens dat deze, door de lage verkopen in slechts een bepaald aantal winkels nog beschikbaar waren. Het is dan maar de vraag of ze nu nog te verkrijgen zijn..

Toch ook maar eens even naar Paypal kijken dan.
thanks in ieder geval.
Blimps are pretty pimp!
pi_75295186
Tja... alles gaat naar WoW of timecards voor Aion/City of Heroes/Champions Online (die heb ik nog wel bij de Dixons gezien).

LotRO lijkt een beetje tot de budgetbakken verwezen te zijn, althans ik zie het alleen bij de FRS en Bart Smit bij de afgeprijsde PC spellen staan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 december 2009 @ 15:00:21 #106
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_75314555
hmpf

ook weer lekker duidelijk, die accounts van LOTRO.
Ik had de trial gedownload via LOTRO.com, en dan zit je blijkbaar bij Turbine. En dat blijkt dus een Amerikaanse account te zijn. Nu heb ik het spel gekocht en wil ik 'm activeren (inclusief gratis gametime, natuurlijk), maar daarvoor heb je bij Codemasters een account nodig.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_75331935
De trial had je van lotro-europe.com moeten halen europe wordt geheel geregeld door Codemasters.

Het was dat een vriend van me erop attendeerde toen ik begon anders had ik het ook niet geweten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 december 2009 @ 10:47:00 #108
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_75332274
ja, dat bedoel ik dus... Als ik zo'n game zoek, dan kom ik op lotro.com uit. En bij het registreren voor de trial kon ik wel doodleuk Nederland opgeven als land.
Naja, die elf hunter was toch saai. Ben nu een hobbit begonnen.
pi_75333175
als je op Gilrain zit moet je maar een gil geven naar Andira
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 december 2009 @ 13:00:14 #110
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_75334549
eh nee, ik zit op Evernight.
  † In Memoriam † zondag 6 december 2009 @ 13:38:13 #111
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_75335539
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef Tokus het volgende:
eh nee, ik zit op Evernight.
Als je nog niet teveel in die hobbit geinvesteerd hebt, switch naar Gilrain en begin daar een nieuwe , of kom op z'n minst even langs en geef een gil naar Helianta
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 december 2009 @ 13:45:19 #112
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_75335764
nee, ben net na de introductie weer gestopt. dus kan nog wel switchen.

edit: geswitcht. charactername is Vir.

[ Bericht 29% gewijzigd door Tokus op 06-12-2009 15:04:14 ]
pi_76233203
*kicker

Ik heb al een tijdje geen lotro meer gespeeld. Nu heb ik een account te leen van een vriend van me. Hij heeft 2 accounts maar speelt eigenlijk maar met 1 account. Vandaar dat ik zijn 2e account mag lenen.

Mijn plan was om een beetje te lvlen en de Mirkwood expansion te bekijken. Ik heb echter het probleem dat ik Mirkwood niet in kan. Ik heb de Mirkwood expansion geinstalleerd met alle updates. Als ik echter vanuit Lothlorien naar Mirkwood wil kan dat dus niet.

Moet ik eerst iets unlocken of mn book quest doen ofzo? Heeft iemand een idee?
I am happy
  woensdag 30 december 2009 @ 21:45:16 #114
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_76239706
Alles begint bij Haldir (16.2s 73.5w).
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_76244269
Vanavond zeker wel lotr kijken he.
pi_76260396
Lijkt me een leuke game, maar ben bang dat m'n sociale leven (vriendin, dochter) eronder gaat lijden :p.
Tevens zal m'n laptop het grafisch niet trekken denk ik.
pi_76261434
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef _Flea_ het volgende:
Lijkt me een leuke game, maar ben bang dat m'n sociale leven (vriendin, dochter) eronder gaat lijden :p.
Tevens zal m'n laptop het grafisch niet trekken denk ik.
Ik draai het op een bijna vier jaar oude Dell. Niet op de hoogste settings natuurlijk, maar de 50 fps haal ik gebruikelijkerwijs wel. Wat betreft het sociale leven, tja, dat kan je alleen zelf bepalen. Het is wel zo dat er veel aan is gedaan om de casual player (half uurtje hier, half uurtje daar) goed te ondersteunen. Er zitten wel elementen in het spel die langer duren (alhoewel ook endgame de focus meer op kortere instances lijkt te gaan liggen) maar geen daarvan is verplicht.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_76263603
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik draai het op een bijna vier jaar oude Dell. Niet op de hoogste settings natuurlijk, maar de 50 fps haal ik gebruikelijkerwijs wel. Wat betreft het sociale leven, tja, dat kan je alleen zelf bepalen. Het is wel zo dat er veel aan is gedaan om de casual player (half uurtje hier, half uurtje daar) goed te ondersteunen. Er zitten wel elementen in het spel die langer duren (alhoewel ook endgame de focus meer op kortere instances lijkt te gaan liggen) maar geen daarvan is verplicht.
Zit een standaard onboard videokaartje in. Laptop is 3 jaar oud.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:41:25 #119
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_76322494
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Lord Katundro het volgende:
*kicker

Ik heb al een tijdje geen lotro meer gespeeld. Nu heb ik een account te leen van een vriend van me. Hij heeft 2 accounts maar speelt eigenlijk maar met 1 account. Vandaar dat ik zijn 2e account mag lenen.

Mijn plan was om een beetje te lvlen en de Mirkwood expansion te bekijken. Ik heb echter het probleem dat ik Mirkwood niet in kan. Ik heb de Mirkwood expansion geinstalleerd met alle updates. Als ik echter vanuit Lothlorien naar Mirkwood wil kan dat dus niet.

Moet ik eerst iets unlocken of mn book quest doen ofzo? Heeft iemand een idee?
Je moet de bij de haven bij de vinyards of lothlorien ergens zuidoosten van lothlorien de boot pakken naar mirkwood. Volgens mij moet je echter daarvoor eerst boek 9 starten bij Haldir in Talan Haldir.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_76332358
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:41 schreef DR878 het volgende:

[..]

Je moet de bij de haven bij de vinyards of lothlorien ergens zuidoosten van lothlorien de boot pakken naar mirkwood. Volgens mij moet je echter daarvoor eerst boek 9 starten bij Haldir in Talan Haldir.
Nee hoeft niet, boek 9 start bij de haven bij de vinyards... heb zelf ook even moeten zoeken
pi_78792131
Kickerdekick.

Vanaf maandag is er weer een comeback week. Een gratis weekje spelen dus. Ik heb nog een oud account met een lvl53 guard waar ik al erg lang niet meer mee gespeeld heb. De komende week wil ik weer eens met mijn guard inloggen en een beetje lvlen.

Moet ik nog rekening houden met tweaks op mijn guard? Is de guardian de afgelopen maanden veel veranderd?

Iemand enige info hierover?
I am happy
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:17:13 #122
266393 BarneyStinsonn
It's going to be legendar
pi_83983294
Lees ik nou net dat LOTRO gratis wordt? Zou iemand mij daar wat meer over kunnen vertellen? Want het staat nogal vaag allemaal op internet. Dank!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_83985271
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:17 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Lees ik nou net dat LOTRO gratis wordt? Zou iemand mij daar wat meer over kunnen vertellen? Want het staat nogal vaag allemaal op internet. Dank!
Yup. Gratis. Als je betalend lid bent ten tijde van de overgang naar gratis, krijg je vip-status ofzoiets. Het gaat draaien op de verkoop van items.

Oh, en het wordt gratis in september geloof ik.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:56:04 #124
266393 BarneyStinsonn
pi_83987728
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 01:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Yup. Gratis. Als je betalend lid bent ten tijde van de overgang naar gratis, krijg je vip-status ofzoiets. Het gaat draaien op de verkoop van items.

Oh, en het wordt gratis in september geloof ik.
Ik neem aan dat je wel gewoon moet betalen voor alle add-ons etc. Wanneer ik terugkom van vakantie zal ik het gelijk aanschaffen

Waar zit jij?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:57:00 #125
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83987745
Vaag uitgelegd? hier staat toch een nette faq: http://www.lotro.com/betasignup/
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:23:39 #126
266393 BarneyStinsonn
pi_83989413
Bedankt! Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, moet ik nou the Mines of Moria en Siege of Mirkwood zelf kopen of krijg je die ook gratis?
pi_83989430
Als er iemand geintereseerd is..

Ik heb nog een account te koop

Shadows of Angmar, Mines of Moria in 1 (Fysiek dus de originele CD's) beide special editions
Siege of Mirkwood kun je zo gratis downloaden. Het account is hiervoor geupgrade

Level 65 Lore-Master met radiance gear en mooie jewelry. Klaar voor het harde raiden
Alle legendary traits en belangrijke virtues op 10
Grand master - jeweler
Heeft nog zon 85 gold

Warden level 57
Rune-keeper level 60

en uiteraard ruimte genoeg om nieuwe characters aan te maken.
Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
pi_83989456
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Bedankt! Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, moet ik nou the Mines of Moria en Siege of Mirkwood zelf kopen of krijg je die ook gratis?
Deze moet je kopen geloof ik, tenzij je al een speler van Lotro bent en deze uitbreidingen al hebt aangeschaft..
pi_83989502
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Helaas...die moet je nog steeds kopen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:29:40 #130
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83989571
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:24 schreef Drinkapparaat het volgende:
Als er iemand geintereseerd is..

Ik heb nog een account te koop

Shadows of Angmar, Mines of Moria in 1 (Fysiek dus de originele CD's) beide special editions
Siege of Mirkwood kun je zo gratis downloaden. Het account is hiervoor geupgrade

Level 65 Lore-Master met radiance gear en mooie jewelry. Klaar voor het harde raiden
Alle legendary traits en belangrijke virtues op 10
Grand master - jeweler
Heeft nog zon 85 gold

Warden level 57
Rune-keeper level 60

en uiteraard ruimte genoeg om nieuwe characters aan te maken.
Dit snap ik nou nooit, waarom zou je in godsnaam een kant-en-klaar character kopen? Net of je dan weet wta je er mee aan moet.
Al een paar keer gehad met een raid dat ik lvl 60+ chars meelopen die net weten hoe ze zelf aan moeten vallen.
pi_83989650
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dit snap ik nou nooit, waarom zou je in godsnaam een kant-en-klaar character kopen? Net of je dan weet wta je er mee aan moet.
Al een paar keer gehad met een raid dat ik lvl 60+ chars meelopen die net weten hoe ze zelf aan moeten vallen.
In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.

Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken.
pi_83989726
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Drinkapparaat het volgende:

[..]

In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.

Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken. Zeker in een game als lotro is het cafting aanbod nou niet bepaald gigantisch voor de lagere levels.. laat staan de hulp.

dinsdag 13 juli 2010 @ 10:37:23 #133
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83989767
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Drinkapparaat het volgende:

[..]

Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken.
Verkopen nog evt. maar kopen inderdaad absoluut niet, met een hoog lvl char beginnen is voor jezelf niet leuk en waardeloos voor de mensen waar je mee samen speelt.
Ik speel het zelf ook al maanden niet meer, maar met de volgende nieuwe content pak ik het wel weer op. heb toch een lifetime.
Mijn kin is door interne ruzies in z'n geheel uit elkaar gevallen en dat is toch jammer na 2 jaar.... da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet meer speel (plus dat ik alles wel gezien heb nu)
pi_83989984
Als het gratis gaat worden ga ik het wel spelen denk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:48:20 #135
266393 BarneyStinsonn
pi_83990064
Ik koop binnenkort wel SoA + Mines of Moria voor 20 euro. Siege of Mirkwood later pas. Zou leuk zijn als er meerdere begonnen en we met zijn allen zouden spelen misschien?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:51:00 #136
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83990156
Op Gilrain heb ik nog wel een aantal low-level (tussen 10 - 20) characters waar ik mee zou kunnen doen.
Dat naast m'n lvl65 Hunter
pi_83990163
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Verkopen nog evt. maar kopen inderdaad absoluut niet, met een hoog lvl char beginnen is voor jezelf niet leuk en waardeloos voor de mensen waar je mee samen speelt.
Ik speel het zelf ook al maanden niet meer, maar met de volgende nieuwe content pak ik het wel weer op. heb toch een lifetime.
Mijn kin is door interne ruzies in z'n geheel uit elkaar gevallen en dat is toch jammer na 2 jaar.... da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet meer speel (plus dat ik alles wel gezien heb nu)
Sorry voor de dubbelpost.

Ja kopen snap ik inderdaad ook niet. Jammer dat een kin zo uit elkaar valt. Welke kin zat je ? Ik heb er nu diverse gehad, maar vaak was er een bepaald klein groepje dat alles deed binnen de kin en geen oog had voor de rest.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:53:00 #138
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83990204
Ik zit nog in de 'Rider of Rohan' (niet te verwarren met Riders) maar weet niet hoe lang dat nog duurt. laatste keer dat ik aanlogde kende ik niemand meer.
Paar (inmiddels IRL) vrienden van me uit die Kin hebben zelf een nieuwe Kin opgericht maar ik moet nog gaan switchen.
pi_83993401
Je kin members niet meer kennen had ik ook last van. Na 6 maanden logde ik weer eens in en bleek het vaste clubje waar ik mee speelde niet vaak meer te spelen en een aantal waren gestopt, op 3 man na die ik van naam herkende was de rest van de kin nieuw en kende ik niet. Het voelde echt of ik een feestje binnenkwam waarvoor je niet was uitgenodigd en iedereen je raar aankijkt, na een uur logde ik maar weer uit
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:47:58 #140
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83994198
ja dat was onbedoeld wel hilarisch

ik: 'hi kin!'
kin: 'Hi! are you new?'
ik: 'check the memberlist ;-)'
*stil*
maar goed, maakt het er niet leuker op...
pi_83994329
Mijn vorige kin had begin van het jaar een massa-uittocht, dus toen ben ik ook maar eens verder gaan kijken. Zit nu bij The Silent Minority. Old, Grumpy and British .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:58:37 #142
266393 BarneyStinsonn
pi_84061229
Leuk spel om tijdens de regen even rustig te spelen
pi_84077983
Er is zeker nog geen datum dat het F2P wordt?
ik wil het namelijk best wel proberen
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:19:00 #144
266393 BarneyStinsonn
pi_84080405
Vanaf September geloof ik
pi_84102585
In de herfst, volgens mij november.
  zondag 18 juli 2010 @ 18:13:16 #146
266393 BarneyStinsonn