Als je nog niet teveel in die hobbit geinvesteerd hebt, switch naar Gilrain en begin daar een nieuwequote:
Ik draai het op een bijna vier jaar oude Dell. Niet op de hoogste settings natuurlijk, maar de 50 fps haal ik gebruikelijkerwijs wel. Wat betreft het sociale leven, tja, dat kan je alleen zelf bepalen. Het is wel zo dat er veel aan is gedaan om de casual player (half uurtje hier, half uurtje daar) goed te ondersteunen. Er zitten wel elementen in het spel die langer duren (alhoewel ook endgame de focus meer op kortere instances lijkt te gaan liggen) maar geen daarvan is verplicht.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:59 schreef _Flea_ het volgende:
Lijkt me een leuke game, maar ben bang dat m'n sociale leven (vriendin, dochter) eronder gaat lijden :p.
Tevens zal m'n laptop het grafisch niet trekken denk ik.
Zit een standaard onboard videokaartje in. Laptop is 3 jaar oud.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik draai het op een bijna vier jaar oude Dell. Niet op de hoogste settings natuurlijk, maar de 50 fps haal ik gebruikelijkerwijs wel. Wat betreft het sociale leven, tja, dat kan je alleen zelf bepalen. Het is wel zo dat er veel aan is gedaan om de casual player (half uurtje hier, half uurtje daar) goed te ondersteunen. Er zitten wel elementen in het spel die langer duren (alhoewel ook endgame de focus meer op kortere instances lijkt te gaan liggen) maar geen daarvan is verplicht.
Je moet de bij de haven bij de vinyards of lothlorien ergens zuidoosten van lothlorien de boot pakken naar mirkwood. Volgens mij moet je echter daarvoor eerst boek 9 starten bij Haldir in Talan Haldir.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Lord Katundro het volgende:
*kicker
Ik heb al een tijdje geen lotro meer gespeeld. Nu heb ik een account te leen van een vriend van me. Hij heeft 2 accounts maar speelt eigenlijk maar met 1 account. Vandaar dat ik zijn 2e account mag lenen.
Mijn plan was om een beetje te lvlen en de Mirkwood expansion te bekijken. Ik heb echter het probleem dat ik Mirkwood niet in kan.Ik heb de Mirkwood expansion geinstalleerd met alle updates. Als ik echter vanuit Lothlorien naar Mirkwood wil kan dat dus niet.
![]()
Moet ik eerst iets unlocken of mn book quest doen ofzo? Heeft iemand een idee?
Nee hoeft niet, boek 9 start bij de haven bij de vinyards... heb zelf ook even moeten zoekenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:41 schreef DR878 het volgende:
[..]
Je moet de bij de haven bij de vinyards of lothlorien ergens zuidoosten van lothlorien de boot pakken naar mirkwood. Volgens mij moet je echter daarvoor eerst boek 9 starten bij Haldir in Talan Haldir.
Yup. Gratis. Als je betalend lid bent ten tijde van de overgang naar gratis, krijg je vip-status ofzoiets. Het gaat draaien op de verkoop van items.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:17 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Lees ik nou net dat LOTRO gratis wordt? Zou iemand mij daar wat meer over kunnen vertellen? Want het staat nogal vaag allemaal op internet. Dank!
Ik neem aan dat je wel gewoon moet betalen voor alle add-ons etc. Wanneer ik terugkom van vakantie zal ik het gelijk aanschaffenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Yup. Gratis. Als je betalend lid bent ten tijde van de overgang naar gratis, krijg je vip-status ofzoiets. Het gaat draaien op de verkoop van items.
Oh, en het wordt gratis in september geloof ik.
Deze moet je kopen geloof ik, tenzij je al een speler van Lotro bent en deze uitbreidingen al hebt aangeschaft..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Bedankt! Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, moet ik nou the Mines of Moria en Siege of Mirkwood zelf kopen of krijg je die ook gratis?
Helaas...die moet je nog steeds kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Bedankt! Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, moet ik nou the Mines of Moria en Siege of Mirkwood zelf kopen of krijg je die ook gratis?
Dit snap ik nou nooit, waarom zou je in godsnaam een kant-en-klaar character kopen? Net of je dan weet wta je er mee aan moet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:24 schreef Drinkapparaat het volgende:
Als er iemand geintereseerd is..
Ik heb nog een account te koop
Shadows of Angmar, Mines of Moria in 1 (Fysiek dus de originele CD's) beide special editions
Siege of Mirkwood kun je zo gratis downloaden. Het account is hiervoor geupgrade
Level 65 Lore-Master met radiance gear en mooie jewelry. Klaar voor het harde raiden
Alle legendary traits en belangrijke virtues op 10
Grand master - jeweler
Heeft nog zon 85 gold
Warden level 57
Rune-keeper level 60
en uiteraard ruimte genoeg om nieuwe characters aan te maken.
In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit snap ik nou nooit, waarom zou je in godsnaam een kant-en-klaar character kopen? Net of je dan weet wta je er mee aan moet.
Al een paar keer gehad met een raid dat ik lvl 60+ chars meelopen die net weten hoe ze zelf aan moeten vallen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Drinkapparaat het volgende:
[..]
In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.
Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken. Zeker in een game als lotro is het cafting aanbod nou niet bepaald gigantisch voor de lagere levels.. laat staan de hulp.
Verkopen nog evt. maar kopen inderdaad absoluut niet, met een hoog lvl char beginnen is voor jezelf niet leuk en waardeloos voor de mensen waar je mee samen speelt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Drinkapparaat het volgende:
[..]
In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.
Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken.
Sorry voor de dubbelpost.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Verkopen nog evt. maar kopen inderdaad absoluut niet, met een hoog lvl char beginnen is voor jezelf niet leuk en waardeloos voor de mensen waar je mee samen speelt.
Ik speel het zelf ook al maanden niet meer, maar met de volgende nieuwe content pak ik het wel weer op. heb toch een lifetime.
Mijn kin is door interne ruzies in z'n geheel uit elkaar gevallen en dat is toch jammer na 2 jaar.... da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet meer speel (plus dat ik alles wel gezien heb nu)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |