abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:23:39 #126
266393 BarneyStinsonn
It's going to be legendar
pi_83989413
Bedankt! Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, moet ik nou the Mines of Moria en Siege of Mirkwood zelf kopen of krijg je die ook gratis?
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_83989430
Als er iemand geintereseerd is..

Ik heb nog een account te koop

Shadows of Angmar, Mines of Moria in 1 (Fysiek dus de originele CD's) beide special editions
Siege of Mirkwood kun je zo gratis downloaden. Het account is hiervoor geupgrade

Level 65 Lore-Master met radiance gear en mooie jewelry. Klaar voor het harde raiden
Alle legendary traits en belangrijke virtues op 10
Grand master - jeweler
Heeft nog zon 85 gold

Warden level 57
Rune-keeper level 60

en uiteraard ruimte genoeg om nieuwe characters aan te maken.
Suzy Creamcheese what's got into you ¿?¿
pi_83989456
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Bedankt! Alleen is mijn vraag nog steeds niet beantwoord, moet ik nou the Mines of Moria en Siege of Mirkwood zelf kopen of krijg je die ook gratis?
Deze moet je kopen geloof ik, tenzij je al een speler van Lotro bent en deze uitbreidingen al hebt aangeschaft..
pi_83989502
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Helaas...die moet je nog steeds kopen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:29:40 #130
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83989571
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:24 schreef Drinkapparaat het volgende:
Als er iemand geintereseerd is..

Ik heb nog een account te koop

Shadows of Angmar, Mines of Moria in 1 (Fysiek dus de originele CD's) beide special editions
Siege of Mirkwood kun je zo gratis downloaden. Het account is hiervoor geupgrade

Level 65 Lore-Master met radiance gear en mooie jewelry. Klaar voor het harde raiden
Alle legendary traits en belangrijke virtues op 10
Grand master - jeweler
Heeft nog zon 85 gold

Warden level 57
Rune-keeper level 60

en uiteraard ruimte genoeg om nieuwe characters aan te maken.
Dit snap ik nou nooit, waarom zou je in godsnaam een kant-en-klaar character kopen? Net of je dan weet wta je er mee aan moet.
Al een paar keer gehad met een raid dat ik lvl 60+ chars meelopen die net weten hoe ze zelf aan moeten vallen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_83989650
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dit snap ik nou nooit, waarom zou je in godsnaam een kant-en-klaar character kopen? Net of je dan weet wta je er mee aan moet.
Al een paar keer gehad met een raid dat ik lvl 60+ chars meelopen die net weten hoe ze zelf aan moeten vallen.
In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.

Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken.
pi_83989726
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Drinkapparaat het volgende:

[..]

In welk opzicht snap je het niet ? Dat ik het wil verkopen of dat iemand het koopt. Ik zou er zelf ook nooit één kopen. En heb zelf ook meegemaakt dat er mensen in raids meelopen die kun class niet snappen. Echter ik speel het niet meer, al maanden niet. Ik ga over op FFXIV in september.. waarom zou ik niet proberen er nog iets uit te halen.. niet geschoten is altijd mis.

Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken. Zeker in een game als lotro is het cafting aanbod nou niet bepaald gigantisch voor de lagere levels.. laat staan de hulp.

dinsdag 13 juli 2010 @ 10:37:23 #133
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83989767
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:32 schreef Drinkapparaat het volgende:

[..]

Overigens kunnen mensen altijd een nieuwe char aanmaken van level 1 en zo alles leren. Het feit dat je een hogere char tot je beschikking hebt maakt het als voordeel dat je je nieuwe char van items kunt voorzien die de hogere kan maken.
Verkopen nog evt. maar kopen inderdaad absoluut niet, met een hoog lvl char beginnen is voor jezelf niet leuk en waardeloos voor de mensen waar je mee samen speelt.
Ik speel het zelf ook al maanden niet meer, maar met de volgende nieuwe content pak ik het wel weer op. heb toch een lifetime.
Mijn kin is door interne ruzies in z'n geheel uit elkaar gevallen en dat is toch jammer na 2 jaar.... da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet meer speel (plus dat ik alles wel gezien heb nu)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_83989984
Als het gratis gaat worden ga ik het wel spelen denk.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:48:20 #135
266393 BarneyStinsonn
pi_83990064
Ik koop binnenkort wel SoA + Mines of Moria voor 20 euro. Siege of Mirkwood later pas. Zou leuk zijn als er meerdere begonnen en we met zijn allen zouden spelen misschien?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:51:00 #136
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83990156
Op Gilrain heb ik nog wel een aantal low-level (tussen 10 - 20) characters waar ik mee zou kunnen doen.
Dat naast m'n lvl65 Hunter
pi_83990163
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Verkopen nog evt. maar kopen inderdaad absoluut niet, met een hoog lvl char beginnen is voor jezelf niet leuk en waardeloos voor de mensen waar je mee samen speelt.
Ik speel het zelf ook al maanden niet meer, maar met de volgende nieuwe content pak ik het wel weer op. heb toch een lifetime.
Mijn kin is door interne ruzies in z'n geheel uit elkaar gevallen en dat is toch jammer na 2 jaar.... da's eigenlijk de voornaamste reden dat ik niet meer speel (plus dat ik alles wel gezien heb nu)
Sorry voor de dubbelpost.

Ja kopen snap ik inderdaad ook niet. Jammer dat een kin zo uit elkaar valt. Welke kin zat je ? Ik heb er nu diverse gehad, maar vaak was er een bepaald klein groepje dat alles deed binnen de kin en geen oog had voor de rest.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:53:00 #138
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83990204
Ik zit nog in de 'Rider of Rohan' (niet te verwarren met Riders) maar weet niet hoe lang dat nog duurt. laatste keer dat ik aanlogde kende ik niemand meer.
Paar (inmiddels IRL) vrienden van me uit die Kin hebben zelf een nieuwe Kin opgericht maar ik moet nog gaan switchen.
pi_83993401
Je kin members niet meer kennen had ik ook last van. Na 6 maanden logde ik weer eens in en bleek het vaste clubje waar ik mee speelde niet vaak meer te spelen en een aantal waren gestopt, op 3 man na die ik van naam herkende was de rest van de kin nieuw en kende ik niet. Het voelde echt of ik een feestje binnenkwam waarvoor je niet was uitgenodigd en iedereen je raar aankijkt, na een uur logde ik maar weer uit
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:47:58 #140
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83994198
ja dat was onbedoeld wel hilarisch

ik: 'hi kin!'
kin: 'Hi! are you new?'
ik: 'check the memberlist ;-)'
*stil*
maar goed, maakt het er niet leuker op...
pi_83994329
Mijn vorige kin had begin van het jaar een massa-uittocht, dus toen ben ik ook maar eens verder gaan kijken. Zit nu bij The Silent Minority. Old, Grumpy and British .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:58:37 #142
266393 BarneyStinsonn
pi_84061229
Leuk spel om tijdens de regen even rustig te spelen
pi_84077983
Er is zeker nog geen datum dat het F2P wordt?
ik wil het namelijk best wel proberen
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 15 juli 2010 @ 10:19:00 #144
266393 BarneyStinsonn
pi_84080405
Vanaf September geloof ik
pi_84102585
In de herfst, volgens mij november.
  zondag 18 juli 2010 @ 18:13:16 #146
266393 BarneyStinsonn