Same here, maar mij kon het niet bekoren. de eerste stapjes in WoW waren destijds veel verbazingwekkender dan dit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef borisz het volgende:
Staat nu ook op steam. Ook maar eens gedownload
De Epic Questline is zeer de moeite, maar dan moet je wel net iets verder dan de eerste stapjes.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Same here, maar mij kon het niet bekoren. de eerste stapjes in WoW waren destijds veel verbazingwekkender dan dit.
twitter:lotro twitterde op maandag 16-07-2012 om 05:30:04Reminder:#LOTRO Servers,http://t.co/UPfryXt4,and http://t.co/Q0Gpbu37 will be offline Monday,July 16. 3:00AM - 1:00PM Eastern. reageer retweet
Dat had gekund, maar ik wil geen Windows op mijn mac. En zeker geen honderd+ aan een OS uitgeven dat ik voor 1 of 2 games zou gebruikenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:52 schreef drumstickNL het volgende:
Je kon ook gewoon windows installeren.
Bugud is echt de boksbal van Rohanquote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Barbaaf het volgende:
Yea, ik speel het nog. Er zijn symbols (Tarnished symbol of Celebrimbor), te winnen in 12-man skirmish raid en (naar horen zeggen) door het verslaaan van de Warbands Bugud en Kramp.
Inderdaad, altijd erg leuk als je als eerste aankomt, je ziet de groep volgers groeien tot er eentje vindt dat er voldoende zijn en de aanval inzet. Wel makkelijker dan Kramp, daar wil het nog wel eens voorkomen dat ik nog Stickers aan het afschieten ben terwijl een paar ninja's Kramp pakken, weg beloningquote:Op maandag 10 december 2012 18:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bugud is echt de boksbal van Rohan. Geen echt risico, vooral een bak hitpoints maar met 'open tapping' sta je er nooit alleen voor.
Gelukkig kan je de 95 marks + housing item die meestal dropt best missenquote:
Maar je zal altijd zien dat net dan de hele club een symbol krijgtquote:Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig kan je de 95 marks + housing item die meestal dropt best missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog gezegd worden. Maar dat gebeurd dus niet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |