Versneld 9 minuten op een schildpad hakken. Had ie een baksteen op zijn muisknop liggen gezien dat goed een uur geduurd kan hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef Roellie80 het volgende:
hmm, deze was dus not niet vol. Mooi, kan ik hier ook nog ff spammen
Van alle classes is de Warden vermoedelijk het slechtst te spelen met een baksteen. Daar heb je echt macro's voor nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 05:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Versneld 9 minuten op een schildpad hakken. Had ie een baksteen op zijn muisknop liggen gezien dat goed een uur geduurd kan hebben
Er draait een klok mee hè, 36 min duurde hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 05:59 schreef Pheno het volgende:
Versneld 9 minuten op een schildpad hakken. Had ie een baksteen op zijn muisknop liggen gezien dat goed een uur geduurd kan hebben
Gaat m niet worden hoor.. Je kan wanneer je lui bent wel een paar macro's gebruiken maar wil je de Warden goed spelen dan dien je de combinaties en masteries gewoon in je hoofd te stampenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:58 schreef Litpho het volgende:
Van alle classes is de Warden vermoedelijk het slechtst te spelen met een baksteen. Daar heb je echt macro's voor nodig.
Vergeleken met een baksteen (of de Hunter 1-2-3 faceroll) welquote:
Ben je Hytbold compleet aan het rebuilden? Ik heb enkel de dingen gedaan die ik nodig had en ben eigenlijk direct erna gestopt met daily'squote:Op zaterdag 13 april 2013 12:01 schreef borisz het volgende:
Begonnen met het bouwen van de eerste kindred dingen in Hytbold.. Doe nog steeds braaf iedere dag de vijf missies.
Jammer, als je Hytbold compleet hebt wordt één van de subplots opgelostquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ben je Hytbold compleet aan het rebuilden? Ik heb enkel de dingen gedaan die ik nodig had en ben eigenlijk direct erna gestopt met daily's
plots? je bedoelt de verhaallijn? Ik heb serieus van geen enkele quest het verhaal gevolgd en skip alles dat met verhaal te maken heeft asapquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jammer, als je Hytbold compleet hebt wordt één van de subplots opgelost
Zeker het is behoorlijk laagdrempelig en er is genoeg te doen zonder te betalenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:03 schreef Evertjan het volgende:
is het nog leuk om er nu mee te beginnen??
In ben hem aan het patchen nuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Is het wat? Ik heb al een klein maandje niet meer gespeeld
Ja. Uiteindelijk twee maanden over gedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Heb je heel Hytbold ge-rebuild ja? respect.
Toen Hytbold klaar was eigenlijk niet meer gespeeld. Er kwam toen nog een update aan, maar daar eigenlijk nooit aandacht aan gegeven.quote:Op zondag 20 september 2015 14:16 schreef Nelvalhil het volgende:
Weet nog dat ik het vroeger geniaal vondPaar keer opnieuw geprobeert te spelen. Maar dat was het dan ook net niet. En spelen zoals Guild Wars 2 en WoW vond ik altijd een stuk minder dan LOTRO
Ik had destijds m'n account verkocht omdat ik dacht dat ik er toch nooit meer enige aandacht aan zou besteden. Had Hythbold ook volledig herbouwd en was een vrij hoge rank in PvMP de maanden erna miste ik m'n Rune-Keeper toch welquote:Op zondag 20 september 2015 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen Hytbold klaar was eigenlijk niet meer gespeeld. Er kwam toen nog een update aan, maar daar eigenlijk nooit aandacht aan gegeven.
Welke server zit je?quote:Op zondag 10 januari 2016 13:20 schreef valek het volgende:
Ik ben level 54 elf champion. Maar ik kan heel veel quetst niet doen, omdat ik niet sterk genoeg ben. Of je moet de quest met meerdere mensen doen, maar het is zo moeilijk om mensen te vinden die mee willen helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |