Ik wou er ook 1 openenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef -Menn0- het volgende:
Anders bagger je de vorige ff vol![]()
Wat schiet je dr nou mee op? Je hebt een topic ge-opend. Boehoe-fucking-hoe!
De cross was supervet, helaas wel nog iemand dus danig letsel dat ie afgevoerd moest worden per trauma helicopter maar die maakte het goed en was na 3 uur weer van de partij. veel gesjees, veel muziek (Normaal!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef Witchfynder het volgende:
En, hoe was het?.
vind je mijn band ook gekrijs?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mijn Telecaster kopen!![]()
Ik wil geen Tele, en al helemaal geen Squierquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mijn Telecaster kopen!![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef TeleluvR het volgende:
-_Guitarist_- heeft 9 pagina's van ons vorige topic volgebaggerd!
9, 6, what's the difference, het blijft bagger..quote:
't spijt mequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
9, 6, what's the difference, het blijft bagger..![]()
![]()
als dat waar was................quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would sound.
Als ze net zo hun best erop zouden doen als toen, nu, dan zou dat kunnen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would sound.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would 1981 LP sounds.
ah, pfunk alla gang of 4 dus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort met een paar maten eens kijken in hoeverre onze muzieksmaken gemixt kunnen worden om zelf een band te beginnen
Ikzelf hou van melodische metal als Iron Maiden,
m'n ene maat houd van ska/punk en dat soort dingen
en weer een andere maat zit helemaal into punk
ben benieuwd
Ik hoop op wat metalachtigs met drum- en basssolo's... natuurlijk ook gitaarsolo's en veel invloedenquote:
hoop doet levenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop op wat metalachtigs met drum- en basssolo's... natuurlijk ook gitaarsolo's en veel invloeden
* nipeng noteertquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't spijt me
Ik zal het nooooooooooooit meer doen
www.thomann.de ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik van die brasse (die donkere) zadelbruggetjes voor me tele kan kopen? Want die dingen zijn toch wel heul erg geil!
Brasse, is dat Fries?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik van die brasse (die donkere) zadelbruggetjes voor me tele kan kopen? Want die dingen zijn toch wel heul erg geil!
volgens mij doelt ie op de engelse term 'Brass' wat in nederland bekend staat als geelkoper of correcter: messing.quote:
Oh, Brass saddles, oftwel messing zadels!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
volgens mij doelt ie op de engelse term 'Brass' wat in nederland bekend staat als geelkoper of correcter: messing.
Hoe moet je zo'n ding nou weer fatsoenlijk intonerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, Brass saddles, oftwel messing zadels!![]()
[afbeelding]
per 2 snaren, en dat is juist de schoonheid van een tele, barbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hoe moet je zo'n ding nou weer fatsoenlijk intoneren
Moet ik me nu schuldig voelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
per 2 snaren, en dat is juist de schoonheid van een tele, barbaar.
Da's een Ampeg Dan Armstrongquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Falcon4ever het volgende:
Weet iemand welk merk gitaar dit is (Dave Grohl):
[afbeelding]
Vind 't er wel tof uit zien, een transparante gitaar
'T zal wel de lekkere warme soundquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's een Ampeg Dan Armstrong
[afbeelding]
Joe perry had er ook zo een tijdens zijn live optreden met aerosmith, afgelopen juni. Je merkte het alleen best goed wanneer hij zijn LP of SG omwisselde voor een plexiglazen gitaar, deze klonk een stuk minder goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Falcon4ever het volgende:
Weet iemand welk merk gitaar dit is (Dave Grohl):
[afbeelding]
Vind 't er wel tof uit zien, een transparante gitaar
Telecastersquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
Houden jullie nou eens op met dat perverse telecastergegeil? Dit is een net forum hoor!
Ik bedoel...je kunt er een behandeling voor krijgen tegenwoordig..
Yeah!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Welkom thuis in het plaatjestopic...
[afbeelding]
http://www.voxhumanawebst(...).php?products_id=835quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik zag het ook later dat je brass niet als brasse kan vertalenmaar waar zijn die dingen nou te koop?!
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje jammer die damien rice gast
Breekt hij een snaar okee kan gebeuren
blijft hij een beetje doorpingelen en stemt het weer recht, stemt het vervolgens in een halve toon hoger zodat hij z''n dingen nog kan spelen ach het duurde ff maarja moet kunnen he
Totdat hij erachter komt dat z'n andere gitarist in een andere toon speelde waardoor het compleet vals door elkaar was
Kon die weer stemmen terwilj hij in de tussentijd wel 100x van gitaar had kunnen wisselen
Neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Welkom thuis in het plaatjestopic...
[afbeelding]
Zoals brian zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:55 schreef Aresdreams het volgende:
had je maar een stuk brandhout met snaren mee naar lowlands moeten nemen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoals brian zekerhij stond in dat fotokrantje met z'n klote akkoestische gitaar
Hierboven werd al een tip gegeven!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:55 schreef Aresdreams het volgende:
had je maar een stuk brandhout met snaren mee naar lowlands moeten nemen
maar hij kon wel spelen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoals brian zekerhij stond in dat fotokrantje met z'n klote akkoestische gitaar
Ach het is in ieder geval geen deanquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:03 schreef Aresdreams het volgende:
*stopt head van 12-snaar bij drib naar binnen*
nu heb je wel wat te klagen!
Nee ik zag het aan voor het gitaristentopicquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef Aresdreams het volgende:
vader_jacob houd van bruce springsteen? lol
Dean probeert de wereld te vernietigen met zijn keiharde grafmetalquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben je bezig met je wereldreis ofzo ?
Dean richting Mexico na veroorzaken schade Jamaica
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:40 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dean probeert de wereld te vernietigen met zijn keiharde grafmetal![]()
Goeie gitaren, mooi afgewerkt, mooie modellen, spelen heerlijk, klinken bruutquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:33 schreef Maidenfan het volgende:
Niet voor 't een of 't ander maar wat is er zo speciaal aan die dean dingen?
Doe maar, is er tenminste een keer iets te doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Jonge, als ik dat zeg dan is het zo
Denk er maar om, anders orkaniseer ik jou dorp ook even!
Ok, een feit is wel dat de prijs kwaliteitverhouding van een Dean groter is dan bij concurrenten in dezelfde prijsklasse.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dat zijn 5 meningen, geen feiten
Heb zaterdag nog een aantal Vendettas zien hangen hier in R'dam.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Deansensitized het volgende:
Niet iedereen is over die trem te spreken, ene vind em kut, ander vind em wel goed. Ga je naar Feedback, die moeten hem wel hebben als het goed is.
Mja dan ben ik zelf meer van de Ibanez qua prijs kwaliteit!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok, een feit is wel dat de prijs kwaliteitverhouding van een Dean groter is dan bij concurrenten in dezelfde prijsklasse.
Die bestaan ook niet voor mij, tenzij voor 3800,- uit de ESP custom shop.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Aresdreams het volgende:
maar... die van jou het geens cherpe punten!
Ibanez is de ander ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mja dan ben ik zelf meer van de Ibanez qua prijs kwaliteit!
Sell youre body to the nightquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik vind dat gewoon een oerlelijke vorm voor een gitaar![]()
binnekort ff een schecter kopen
waar haal ik ff 1000e vandaan hmmmmm
verkoop je vriendin!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik vind dat gewoon een oerlelijke vorm voor een gitaar![]()
binnekort ff een schecter kopen
waar haal ik ff 1000e vandaan hmmmmm
Dude....serieus....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:35 schreef Deansensitized het volgende:
Dimebag en Z's... die connectie snap ik even niet...
Dimebag is van de ML's en de Razorbacks man
En laat nou net Trivium daarop spelen
Al hebben ze nu ook een eigen signature, en die zijn wel redelijk lelijk inderdaad.
Maar die USA Razorback V Skull is wel vet![]()
[afbeelding]
Ja man, Razorback Rustquote:
quote:
1 2 | A=5-5-7-5-5-7 |
Zeker! Die had ik wel willen zien. Misschien ooit.quote:
nee, die doen daar niet aan, vreemd genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:28 schreef SNArky het volgende:
Bij de ijzerhandel misschien?
Computerzaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
nee, die doen daar niet aan, vreemd genoeg
ook nietquote:
Ik ga door voor de wasmachinequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
ook niet
althans niet de computerzaken voor thuisgebruikers.
Die had ik hem via pm ook gestuurdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:57 schreef SNArky het volgende:
http://www.johandatanetwerken.nl/
50 stuks voor 20 euro.
Misschien conditie training een oplossing?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef Deansensitized het volgende:
Zweten!! Na 35 nummers knallen zie ik er dan zo uit
En morgen gewoon nog een keer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kan het erop wagen inderdaad, maar helemaal de bedoeling is het niet natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:22 schreef Aresdreams het volgende:
als ze niet veel tussen ruimte nodig hebben valt het wel mee, zolang ie nie omkiepert
niet kapot te krijgen zeg je? die dingen zijn zo onbetrouwbaar als een herione junkie!!!! ik zou er iig niet in investerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef punkjunk het volgende:
De ouwe LC amps waren plexi copieen, en/of superbass geloof ik, een combinatie hiervan. De bouw werd niet volledige correct gedaan zeg maar, als een element met waarde x er niet was werd gewoon een met waarde y gebruikt. Maar in ieder geval, die dingen zijn niet kapot te krijgen, gebouwt als een huis en wanneer je de "foute" onderdelen vervangt door de correcte onderdelen klinken ze als een bus maar LOEI en LOEI hard.
Je kan het ook anders stellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef punkjunk het volgende:
De ouwe LC amps waren plexi copieen, en/of superbass geloof ik, een combinatie hiervan. De bouw werd niet volledige correct gedaan zeg maar, als een element met waarde x er niet was werd gewoon een met waarde y gebruikt. Maar in ieder geval, die dingen zijn niet kapot te krijgen, gebouwt als een huis en wanneer je de "foute" onderdelen vervangt door de correcte onderdelen klinken ze als een bus maar LOEI en LOEI hard.
En dat er niet veel amps zijn die meer geld waar worden? Iedere versterker van voor 1970 is zowiezo al meer geld waard als de prijs van toen, en wat dacht je van de Mesa-Boogie studio 22( + )?
En waarom zou je niet kunnen investeren in een gitaar versterker? Als je er toch plezier van hebt, 'em goed onderhoud, eventueel upgrade en wanneer je er geen nut meer van inziet 'em eventueel verkoopt, what's the deal?
Doe eens wat geluidsvoorbeeldenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef punkjunk het volgende:
Męn, me mxr micro amp, i love it! Een heerlijk ranzig blues geluidje op laag volume van de amp en redelijk veel gain van de MA, op hoog volume een strakke clean die open springt en gain op het pedaal laag. Eigelijk zou ik er 2 moeten hebben haha.
En ik heb besloten te investeren in een London City buizen bak, 100 of 50 watt, gewoon omdat ze fucked up bruut zijn en omdat ze volgens mij later wel meer geld waard worden![]()
![]()
Kan je nog beter investeren in een politiepet voor je cheapass turbonegro ripoff optredenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Cynic het volgende:
een Mesa studio .22 doet ¤500 zie ik.
Nou, dat schiet op. Hoeveel verdien je er dan op?
Om daarvoor nu vanaf 1970 je versterker te bewaren...![]()
Je moet ook niet verwachten dat een versterker van 30 jaar zonder een opknapbeurd puik werk doet. Maar over het algemeen kun je stellen dat wanneer je een ouwe LC opknapt en voorziet van de onderdelen waaruit ze eigelijk zouden moeten bestaan je een tank van een versterker in huis haalt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
niet kapot te krijgen zeg je? die dingen zijn zo onbetrouwbaar als een herione junkie!!!! ik zou er iig niet in investeren
Zoek eens op google naar samples van ene J. Hendrix. Die schijt nogal wat werk op plexi's gedaan te hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:24 schreef SNArky het volgende:
[..]
Doe eens wat geluidsvoorbeelden. Ik moet zeggen dat ik uit die fragmenten op de site van Dunlop niet veel wijzer werd, ik kon kwa geluid geen verschil hoor tussen het effect aan en het effect uit
Post nummer 1000 voor mij![]()
Een .22+ is aanzienelijk meer waard en stijgt in waarden omdat er niet veel van gemaakt zijn en het prima studio amps zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Cynic het volgende:
een Mesa studio .22 doet ¤500 zie ik.
Nou, dat schiet op. Hoeveel verdien je er dan op?
Om daarvoor nu vanaf 1970 je versterker te bewaren...![]()
Ik bedoelde je micro amp, slimmerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef punkjunk het volgende:
Zoek eens op google naar samples van ene J. Hendrix. Die schijt nogal wat werk op plexi's gedaan te hebben.
Gebruik je zulke exclusieve snaren of zijn ze gewoon kansloos?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Aresdreams het volgende:
ach, altijd leuk om meer troep bij te hebben
ik moet alleen nog tot september wachten op me snaren... stomme friezen in Drachten die in Augustus niets verzenden![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik bedoelde je micro amp, slimmerd
En ik wil een Tiny Terror!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pas op; dadelijk ga je ook nog degelijke muziek spelen..
Gitaristenmeet bij punkjunk thuis!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef punkjunk het volgende:
De sample is af, maar me clean is eigelijk al keihard overdrived zoals het opgenomen is, het is eigelijk waardeloos. Ik zou zeggen, neem de trein naar hoorn en kom eens luisteren/proberen.
Gewoon doen man speelt ook nog een andere skapunk band misschien kan je nog telefoonnummer van wat lekker mannen regelenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon doen man speelt ook nog een andere skapunk band misschien kan je nog telefoonnummer van wat lekker mannen regelen![]()
U heeft een PMquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef punkjunk het volgende:
Geef me je msn maar dan hevel ik het even over
Ja, ik heb ook een MXR!quote:
Omg wat een geniaal nummer is datquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Dribbel_ het volgende:
gelukkig ken ik het riffje van gaybar nog![]()
Marshall JTM30. Heeft een beetje fender achtige clean maar kan wel marshall scheuren. MXR is echt een top merk ben ik achter gekomen, beter als CarlgeyMartin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een MXR!
Alleen dan de Distortion III
Wat voor een Marshall is dat?
Ja die móéten we gewoon ff spelen klein stukjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omg wat een geniaal nummer is dat.
Normaal of verpunktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die móéten we gewoon ff spelen klein stukje![]()
Na we hebben hem nooit gespeeld maar beetje improviseren kan geen kwaadquote:
Ik luister terwijl ik dit typ naar "4th attempt".quote:
Ah geweldig, hier bij de gitaarwinkel staat al een tijdje een jtm60 te koop, echt geweldig. Maarja, ik heb al een goede buizenamp, dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:21 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Marshall JTM30. Heeft een beetje fender achtige clean maar kan wel marshall scheuren. MXR is echt een top merk ben ik achter gekomen, beter als CarlgeyMartin.
Dat is de ouwe live versie nog nieuwe is als het goed is volgende week klaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik luister terwijl ik dit typ naar "4th attempt"..
Klinkt wel vrolijk..
Waarom heeft iedereen coole Monty Python citaten in zijn profiel behalve jij, heiden?.
Jtm30 is 1x12", en je hebt em in 2x10".quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah geweldig, hier bij de gitaarwinkel staat al een tijdje een jtm60 te koop, echt geweldig. Maarja, ik heb al een goede buizenamp, dus.
2x12" heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |