Zien der allemaal het zelfde uit voor mij, een heeft alleen een deuk/kras meer dan de anderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:01 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Moest ik de cash hebben, direct!
Een van de coolste strats die ik ooit gezien heb!
Maarja, persoonlijke smaak enz...
En hij is helemaal niet oud...
Volledige naam moet iets zoals Custom Shop Masterbuild Heavy Relic '59 Strat zijn denk ik...
Oja, foutje, 't is maar 5k$... nog veel, daar niet van...
Zal wel behoorlijk bangelijk spelen en afgewerkt zijn...
Maar als Maidenfan wel met humbuckers er in, midi-units en weet ik het.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:30 schreef Maidenfan het volgende:
Strats FTW!
[afbeelding]
Maar 7000$!
Blabla, euhm dunnere plectrum nemen met dunlop 0.8 gaat alles hier altijd goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:19 schreef Deansensitized het volgende:
Nee? Breek alleen maar die de laatste tijd
Ik gebruik 'em voor het oversturen van me clean kanaal omdat me tele niet zo veel output heeft. Gistere had ik 'em nog niet getest omdat het 11 uur was eer ik thuis was maar ik heb er net ff op gespeeld:quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, dat is interessant. Ik wil ook een booster en heb zitten kijken naar de Electro Harmonix LPB 1 (zeker voor 39,-), maar nog niet getest. Ben benieuwd naar jouw ervaringen, punkjunk..
Ik vind 'em echt heerlijk, ik heb nu het perfecte sound die ik zocht!quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:20 schreef Witchfynder het volgende:
Dus het is echt een mooie booster? Kijk, dat zoek ik!
Heeft het een adapteraansluiting? De LPB1 schijnt dat niet te hebben en dat vind ik crap..
En uh..wat kostie?
Ja inderaad, die verkoper had ze allemaal in zen pedaalkist zitten voor live gebruik omdat ie ze zo geweldig vond. Maar eigelijk ging ik ook voor de MXR Micro Amp maar ik had me bijna die CM op laten naaien haha. Hij klonk wel lekker hoor, maar net niet. Ik weet niet of je buizen hebt? Maar de MXR trapt je signaal echt heerlijk de oversturing in, men, ik heb nu echt bakke inspiratie gekregen door dat pedaaltjequote:Op zondag 19 augustus 2007 10:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ik snap Carl Martin ook niet. Ik heb nu een stuk of 4 pedalen van hen gehoord en ik vind ze allemaal crap. En ze kosten bakken vol geld! :s.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
Zie het kruisje niet eens
En weet je wat pas echt kwijlen is??
Ga dan naar de autocross, das beter als een kostbare cd volpleuren met dat gekrijs van julliequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:47 schreef imported_sphinx het volgende:
Ben ik verdomme een week weg, hebben jullie niet eens een nieuw topic vol!![]()
![]()
vet geoefend voor optreden, nieuwe demo opgenomen die we op cd gaan pleuren en voluit geheerscht met bier, vleesch, en stekvee![]()
bwohohohquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ga dan naar de autocross, das beter als een kostbare cd volpleuren met dat gekrijs van jullie![]()
Mwa, zo erg is het nou ook weer niet dat autocross een beter alternatief is, jij extremist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ga dan naar de autocross, das beter als een kostbare cd volpleuren met dat gekrijs van jullie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |