abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52554354
ach, altijd leuk om meer troep bij te hebben
ik moet alleen nog tot september wachten op me snaren... stomme friezen in Drachten die in Augustus niets verzenden
pi_52554924
Hoi, zie PI!
PS4 online: micro_nl
pi_52565120
Ja, wij spelen alle nummers twee keer, en sommige drie keer
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:14:08 #154
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52566404
Mên, me mxr micro amp, i love it! Een heerlijk ranzig blues geluidje op laag volume van de amp en redelijk veel gain van de MA, op hoog volume een strakke clean die open springt en gain op het pedaal laag. Eigelijk zou ik er 2 moeten hebben haha .

En ik heb besloten te investeren in een London City buizen bak, 100 of 50 watt, gewoon omdat ze fucked up bruut zijn en omdat ze volgens mij later wel meer geld waard worden
pi_52566956
Veel amps die meer geld waard worden zijn er anders niet volgens mij. Het eerste argument lijkt me veel belangrijker. Was het met London City trouwens niet zo dat die oude versterkers veel beter zijn dan die nu gemaakt worden? Niet dat ik er ooit één geprobeerd heb maar had eens zoiets gehoord.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:51:26 #156
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52567412
Hoorde dat die LC dingen altijd kure hadden dat ze constant uitvallen
nouja constant
dat het te vaak gebeurt in ieder geval.
En inderdaad je koopt niet iets omdat het later veel geld waard is
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:19:20 #157
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52568196
De ouwe LC amps waren plexi copieen, en/of superbass geloof ik, een combinatie hiervan. De bouw werd niet volledige correct gedaan zeg maar, als een element met waarde x er niet was werd gewoon een met waarde y gebruikt . Maar in ieder geval, die dingen zijn niet kapot te krijgen, gebouwt als een huis en wanneer je de "foute" onderdelen vervangt door de correcte onderdelen klinken ze als een bus maar LOEI en LOEI hard.
En dat er niet veel amps zijn die meer geld waar worden? Iedere versterker van voor 1970 is zowiezo al meer geld waard als de prijs van toen, en wat dacht je van de Mesa-Boogie studio 22( + )?
En waarom zou je niet kunnen investeren in een gitaar versterker? Als je er toch plezier van hebt, 'em goed onderhoud, eventueel upgrade en wanneer je er geen nut meer van inziet 'em eventueel verkoopt, what's the deal?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:20:49 #158
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_52568246
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef punkjunk het volgende:
De ouwe LC amps waren plexi copieen, en/of superbass geloof ik, een combinatie hiervan. De bouw werd niet volledige correct gedaan zeg maar, als een element met waarde x er niet was werd gewoon een met waarde y gebruikt . Maar in ieder geval, die dingen zijn niet kapot te krijgen, gebouwt als een huis en wanneer je de "foute" onderdelen vervangt door de correcte onderdelen klinken ze als een bus maar LOEI en LOEI hard.
niet kapot te krijgen zeg je? die dingen zijn zo onbetrouwbaar als een herione junkie!!!! ik zou er iig niet in investeren
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:21:17 #159
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52568260
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef punkjunk het volgende:
De ouwe LC amps waren plexi copieen, en/of superbass geloof ik, een combinatie hiervan. De bouw werd niet volledige correct gedaan zeg maar, als een element met waarde x er niet was werd gewoon een met waarde y gebruikt . Maar in ieder geval, die dingen zijn niet kapot te krijgen, gebouwt als een huis en wanneer je de "foute" onderdelen vervangt door de correcte onderdelen klinken ze als een bus maar LOEI en LOEI hard.
En dat er niet veel amps zijn die meer geld waar worden? Iedere versterker van voor 1970 is zowiezo al meer geld waard als de prijs van toen, en wat dacht je van de Mesa-Boogie studio 22( + )?
En waarom zou je niet kunnen investeren in een gitaar versterker? Als je er toch plezier van hebt, 'em goed onderhoud, eventueel upgrade en wanneer je er geen nut meer van inziet 'em eventueel verkoopt, what's the deal?
Je kan het ook anders stellen
Waarom zou je die amp verkopen als het zo'n geweldig ding is
pi_52568390
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef punkjunk het volgende:
Mên, me mxr micro amp, i love it! Een heerlijk ranzig blues geluidje op laag volume van de amp en redelijk veel gain van de MA, op hoog volume een strakke clean die open springt en gain op het pedaal laag. Eigelijk zou ik er 2 moeten hebben haha .

En ik heb besloten te investeren in een London City buizen bak, 100 of 50 watt, gewoon omdat ze fucked up bruut zijn en omdat ze volgens mij later wel meer geld waard worden
Doe eens wat geluidsvoorbeelden . Ik moet zeggen dat ik uit die fragmenten op de site van Dunlop niet veel wijzer werd, ik kon kwa geluid geen verschil hoor tussen het effect aan en het effect uit

Post nummer 1000 voor mij
pi_52568600
een Mesa studio .22 doet ¤500 zie ik.
Nou, dat schiet op. Hoeveel verdien je er dan op?
Om daarvoor nu vanaf 1970 je versterker te bewaren...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:35:52 #162
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52568751
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Cynic het volgende:
een Mesa studio .22 doet ¤500 zie ik.
Nou, dat schiet op. Hoeveel verdien je er dan op?
Om daarvoor nu vanaf 1970 je versterker te bewaren...
Kan je nog beter investeren in een politiepet voor je cheapass turbonegro ripoff optreden
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:47:53 #163
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52569147
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:20 schreef Jorikjet het volgende:

[..]

niet kapot te krijgen zeg je? die dingen zijn zo onbetrouwbaar als een herione junkie!!!! ik zou er iig niet in investeren
Je moet ook niet verwachten dat een versterker van 30 jaar zonder een opknapbeurd puik werk doet. Maar over het algemeen kun je stellen dat wanneer je een ouwe LC opknapt en voorziet van de onderdelen waaruit ze eigelijk zouden moeten bestaan je een tank van een versterker in huis haalt.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:24 schreef SNArky het volgende:

[..]

Doe eens wat geluidsvoorbeelden . Ik moet zeggen dat ik uit die fragmenten op de site van Dunlop niet veel wijzer werd, ik kon kwa geluid geen verschil hoor tussen het effect aan en het effect uit

Post nummer 1000 voor mij
Zoek eens op google naar samples van ene J. Hendrix. Die schijt nogal wat werk op plexi's gedaan te hebben .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:48:48 #164
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52569183
Heb je ze allemaal enes goed getest dan die oude ?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:50:35 #165
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52569242
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Cynic het volgende:
een Mesa studio .22 doet ¤500 zie ik.
Nou, dat schiet op. Hoeveel verdien je er dan op?
Om daarvoor nu vanaf 1970 je versterker te bewaren...
Een .22+ is aanzienelijk meer waard en stijgt in waarden omdat er niet veel van gemaakt zijn en het prima studio amps zijn.
En als je kijkt naar wat plexis, jtm45, of de fender kant, bassman, willekeurige silver face's doen, dan praat je over meer poen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:54:46 #166
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52569355
Och al dat gedoe met die oude amps voor mijn muziek volstaan 90% van de amps
alshet maar degelijk is. Wil niet het risico lopen dat je met een optreden opeens zonder geluid staat.
pi_52569396
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:47 schreef punkjunk het volgende:
Zoek eens op google naar samples van ene J. Hendrix. Die schijt nogal wat werk op plexi's gedaan te hebben .
Ik bedoelde je micro amp, slimmerd

En ik wil een Tiny Terror!
pi_52569640
Check deze gitaren van Josh Homme:
http://dam.10.forumer.com(...)rs-ever_post257.html
Daar kan Dean met z'n Razorback nog een puntje aan zuigen .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:05:13 #169
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52569717
doe me dan maar een dean
pi_52569737
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
doe me dan maar een dean
Die ga ik inlijsten .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:06:14 #171
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52569751
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:32 schreef Aresdreams het volgende:
ach, altijd leuk om meer troep bij te hebben
ik moet alleen nog tot september wachten op me snaren... stomme friezen in Drachten die in Augustus niets verzenden
Gebruik je zulke exclusieve snaren of zijn ze gewoon kansloos? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:06:56 #172
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52569782
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
doe me dan maar een dean
Pas op; dadelijk ga je ook nog degelijke muziek spelen. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:08:15 #173
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52569833
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:56 schreef SNArky het volgende:

[..]

Ik bedoelde je micro amp, slimmerd

En ik wil een Tiny Terror!

Haha sorry ik snapte dunlop-london city al niet.
Ehm, ik zal eens ff kijken of ik wat samples kan maken
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:08:58 #174
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52569856
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:06 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Pas op; dadelijk ga je ook nog degelijke muziek spelen. .
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:17:49 #175
159915 -Menn0-
MNO
pi_52570198
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:05 schreef Dribbel_ het volgende:
doe me dan maar een dean
,,/
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:18:13 #176
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52570211
De sample is af, maar me clean is eigelijk al keihard overdrived zoals het opgenomen is, het is eigelijk waardeloos. Ik zou zeggen, neem de trein naar hoorn en kom eens luisteren/proberen .
pi_52570290
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:18 schreef punkjunk het volgende:
De sample is af, maar me clean is eigelijk al keihard overdrived zoals het opgenomen is, het is eigelijk waardeloos. Ik zou zeggen, neem de trein naar hoorn en kom eens luisteren/proberen .
Gitaristenmeet bij punkjunk thuis!!!!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:21:51 #178
63307 punkjunk
Voederbietel
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:23:24 #179
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52570414
Morgen optreden tijdens de IntroWeek bij de homovereniging geniaal dit
Politie/matrozenoutfit/makeup/naveltruitjes
komt helemaal goed
pi_52570546
Denk je ook om leren kleding ...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:28:30 #181
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52570592
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:26 schreef SNArky het volgende:
Denk je ook om leren kleding ...
Kom je kijken ?
pi_52570758
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Kom je kijken ?
Wat denk je zelf .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:35:12 #183
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52570849
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef SNArky het volgende:

[..]

Wat denk je zelf .
Gewoon doen man speelt ook nog een andere skapunk band misschien kan je nog telefoonnummer van wat lekker mannen regelen
pi_52571025
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:35 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Gewoon doen man speelt ook nog een andere skapunk band misschien kan je nog telefoonnummer van wat lekker mannen regelen
en dan aan jou geven zeker .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:45:05 #185
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52571210
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef SNArky het volgende:

[..]

en dan aan jou geven zeker .
ok
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:48:46 #186
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52571399
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:48 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Mooi heh?
Ik hoor niks .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:52:10 #188
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52571453
Geef me je msn maar dan hevel ik het even over
pi_52571776
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef punkjunk het volgende:
Geef me je msn maar dan hevel ik het even over
U heeft een PM .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:02:51 #190
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52571786
gelukkig ken ik het riffje van gaybar nog
pi_52572025
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:48 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Mooi heh?
Ja, ik heb ook een MXR!
Alleen dan de Distortion III

Wat voor een Marshall is dat?
PS4 online: micro_nl
pi_52572227
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:02 schreef Dribbel_ het volgende:
gelukkig ken ik het riffje van gaybar nog
Omg wat een geniaal nummer is dat .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:21:25 #193
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52572362
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:10 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook een MXR!
Alleen dan de Distortion III

Wat voor een Marshall is dat?
Marshall JTM30. Heeft een beetje fender achtige clean maar kan wel marshall scheuren. MXR is echt een top merk ben ik achter gekomen, beter als CarlgeyMartin.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:27:31 #194
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52572580
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Omg wat een geniaal nummer is dat .
Ja die móéten we gewoon ff spelen klein stukje
pi_52572932
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ja die móéten we gewoon ff spelen klein stukje
Normaal of verpunkt ?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:37:29 #196
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52572949
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:37 schreef SNArky het volgende:

[..]

Normaal of verpunkt ?
Na we hebben hem nooit gespeeld maar beetje improviseren kan geen kwaad
Gewone versie dus wel maa rhoeft maar een kort stukje te zijn
ze herkennen het toch wel gelijk
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:43:06 #197
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52573155
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:08 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik luister terwijl ik dit typ naar "4th attempt". .
Klinkt wel vrolijk. .

Waarom heeft iedereen coole Monty Python citaten in zijn profiel behalve jij, heiden? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_52573271
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:21 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Marshall JTM30. Heeft een beetje fender achtige clean maar kan wel marshall scheuren. MXR is echt een top merk ben ik achter gekomen, beter als CarlgeyMartin.
Ah geweldig, hier bij de gitaarwinkel staat al een tijdje een jtm60 te koop, echt geweldig. Maarja, ik heb al een goede buizenamp, dus.

2x12" heb je?
PS4 online: micro_nl
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:47:19 #199
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_52573308
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik luister terwijl ik dit typ naar "4th attempt". .
Klinkt wel vrolijk. .

Waarom heeft iedereen coole Monty Python citaten in zijn profiel behalve jij, heiden? .
Dat is de ouwe live versie nog nieuwe is als het goed is volgende week klaar
moeten alleen de vocals nog doen

omdat de citaten op waren
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:55:23 #200
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_52573576
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Ah geweldig, hier bij de gitaarwinkel staat al een tijdje een jtm60 te koop, echt geweldig. Maarja, ik heb al een goede buizenamp, dus.

2x12" heb je?
Jtm30 is 1x12", en je hebt em in 2x10".
Het verschil met de Jtm60 is gehalveerd vermogen en geen gescheide eq voor beide kanalen, verder zijn ze het zelfde. Maar het distortion kanaal op de Jtm30 zullen niet veel mensen gebruiken omdat die gewoon solid state is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')