Ik wou er ook 1 openenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef -Menn0- het volgende:
Anders bagger je de vorige ff vol![]()
Wat schiet je dr nou mee op? Je hebt een topic ge-opend. Boehoe-fucking-hoe!
De cross was supervet, helaas wel nog iemand dus danig letsel dat ie afgevoerd moest worden per trauma helicopter maar die maakte het goed en was na 3 uur weer van de partij. veel gesjees, veel muziek (Normaal!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef Witchfynder het volgende:
En, hoe was het?.
vind je mijn band ook gekrijs?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mijn Telecaster kopen!![]()
Ik wil geen Tele, en al helemaal geen Squierquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ga jij nou maar mijn Telecaster kopen!![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef TeleluvR het volgende:
-_Guitarist_- heeft 9 pagina's van ons vorige topic volgebaggerd!
9, 6, what's the difference, het blijft bagger..quote:
't spijt mequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
9, 6, what's the difference, het blijft bagger..![]()
![]()
als dat waar was................quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would sound.
Als ze net zo hun best erop zouden doen als toen, nu, dan zou dat kunnen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would sound.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:25 schreef Jorikjet het volgende:
If a 1959 les paul sounds that good, can you imagine how much better a new one would 1981 LP sounds.
ah, pfunk alla gang of 4 dus.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort met een paar maten eens kijken in hoeverre onze muzieksmaken gemixt kunnen worden om zelf een band te beginnen
Ikzelf hou van melodische metal als Iron Maiden,
m'n ene maat houd van ska/punk en dat soort dingen
en weer een andere maat zit helemaal into punk
ben benieuwd
Ik hoop op wat metalachtigs met drum- en basssolo's... natuurlijk ook gitaarsolo's en veel invloedenquote:
hoop doet levenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop op wat metalachtigs met drum- en basssolo's... natuurlijk ook gitaarsolo's en veel invloeden
* nipeng noteertquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't spijt me
Ik zal het nooooooooooooit meer doen
www.thomann.de ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik van die brasse (die donkere) zadelbruggetjes voor me tele kan kopen? Want die dingen zijn toch wel heul erg geil!
Brasse, is dat Fries?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:57 schreef punkjunk het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik van die brasse (die donkere) zadelbruggetjes voor me tele kan kopen? Want die dingen zijn toch wel heul erg geil!
volgens mij doelt ie op de engelse term 'Brass' wat in nederland bekend staat als geelkoper of correcter: messing.quote:
Oh, Brass saddles, oftwel messing zadels!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
volgens mij doelt ie op de engelse term 'Brass' wat in nederland bekend staat als geelkoper of correcter: messing.
Hoe moet je zo'n ding nou weer fatsoenlijk intonerenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, Brass saddles, oftwel messing zadels!![]()
[afbeelding]
per 2 snaren, en dat is juist de schoonheid van een tele, barbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hoe moet je zo'n ding nou weer fatsoenlijk intoneren
Moet ik me nu schuldig voelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
per 2 snaren, en dat is juist de schoonheid van een tele, barbaar.
Da's een Ampeg Dan Armstrongquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Falcon4ever het volgende:
Weet iemand welk merk gitaar dit is (Dave Grohl):
[afbeelding]
Vind 't er wel tof uit zien, een transparante gitaar
'T zal wel de lekkere warme soundquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's een Ampeg Dan Armstrong
[afbeelding]
Joe perry had er ook zo een tijdens zijn live optreden met aerosmith, afgelopen juni. Je merkte het alleen best goed wanneer hij zijn LP of SG omwisselde voor een plexiglazen gitaar, deze klonk een stuk minder goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Falcon4ever het volgende:
Weet iemand welk merk gitaar dit is (Dave Grohl):
[afbeelding]
Vind 't er wel tof uit zien, een transparante gitaar
Telecastersquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
Houden jullie nou eens op met dat perverse telecastergegeil? Dit is een net forum hoor!
Ik bedoel...je kunt er een behandeling voor krijgen tegenwoordig..
Yeah!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Welkom thuis in het plaatjestopic...
[afbeelding]
http://www.voxhumanawebst(...).php?products_id=835quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik zag het ook later dat je brass niet als brasse kan vertalenmaar waar zijn die dingen nou te koop?!
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje jammer die damien rice gast
Breekt hij een snaar okee kan gebeuren
blijft hij een beetje doorpingelen en stemt het weer recht, stemt het vervolgens in een halve toon hoger zodat hij z''n dingen nog kan spelen ach het duurde ff maarja moet kunnen he
Totdat hij erachter komt dat z'n andere gitarist in een andere toon speelde waardoor het compleet vals door elkaar was
Kon die weer stemmen terwilj hij in de tussentijd wel 100x van gitaar had kunnen wisselen
Neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Welkom thuis in het plaatjestopic...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |