Sorry, 100 is veel te weinig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Rammstino het volgende:
ik bied 100 en dan mag je t stemapparaatje houden
Die heb ik ook, maar die verkoop ik nietquote:
Nouja, niet voor dat geld nee.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef Thrackan het volgende:
Jammer dat het een Squier is, maar ja, als het een true Fender was had je hem ook niet verkocht denk ik
En daarnaast jammer dat ik toch niet kan spelen en mijn squier stratje al 6 jaar werkeloos heb staan
Mwah, dan had ik 'm sowieso gehouden, bespeeld of nietquote:
Gitaar is easypeasy om te leren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Jammer dat ik iemand ben zonder geduld, ik wil ook wel gitaar spelen maar dan moet het wél schnell en goed kunnen
Hmm... ik wil eigenlijk cash hebben om door te sparen voor een Fender Tele...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Zin om hem te ruilen voor een Squier Standard Fat Strat?
Wél wat bekrast en klinkt in mijn oren niet echt super, maar toch!
Ik heb evt nog wel een kleine Aria oefenversterker erbij... 35 watt, prima dingetje voor thuis. Daar heb ik het ook op geleerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
jammer dat er geen versterker bij zit
Yep.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:11 schreef PetervdK het volgende:
Marktplaats dus nix geworden (as usual?)...
En al nagedacht?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb evt nog wel een kleine Aria oefenversterker erbij... 35 watt, prima dingetje voor thuis. Daar heb ik het ook op geleerd.
Een combiprijsje moet ik even over nadenken.
O..wachtte je daar op?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |