per 2 snaren, en dat is juist de schoonheid van een tele, barbaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hoe moet je zo'n ding nou weer fatsoenlijk intoneren
Moet ik me nu schuldig voelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
per 2 snaren, en dat is juist de schoonheid van een tele, barbaar.
Da's een Ampeg Dan Armstrongquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Falcon4ever het volgende:
Weet iemand welk merk gitaar dit is (Dave Grohl):
[afbeelding]
Vind 't er wel tof uit zien, een transparante gitaar
'T zal wel de lekkere warme soundquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Da's een Ampeg Dan Armstrong
[afbeelding]
Joe perry had er ook zo een tijdens zijn live optreden met aerosmith, afgelopen juni. Je merkte het alleen best goed wanneer hij zijn LP of SG omwisselde voor een plexiglazen gitaar, deze klonk een stuk minder goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:59 schreef Falcon4ever het volgende:
Weet iemand welk merk gitaar dit is (Dave Grohl):
[afbeelding]
Vind 't er wel tof uit zien, een transparante gitaar
Telecastersquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
Houden jullie nou eens op met dat perverse telecastergegeil? Dit is een net forum hoor!
Ik bedoel...je kunt er een behandeling voor krijgen tegenwoordig..
Yeah!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Welkom thuis in het plaatjestopic...
[afbeelding]
http://www.voxhumanawebst(...).php?products_id=835quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:36 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik zag het ook later dat je brass niet als brasse kan vertalenmaar waar zijn die dingen nou te koop?!
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Beetje jammer die damien rice gast
Breekt hij een snaar okee kan gebeuren
blijft hij een beetje doorpingelen en stemt het weer recht, stemt het vervolgens in een halve toon hoger zodat hij z''n dingen nog kan spelen ach het duurde ff maarja moet kunnen he
Totdat hij erachter komt dat z'n andere gitarist in een andere toon speelde waardoor het compleet vals door elkaar was
Kon die weer stemmen terwilj hij in de tussentijd wel 100x van gitaar had kunnen wisselen
Neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Welkom thuis in het plaatjestopic...
[afbeelding]
Zoals brian zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:55 schreef Aresdreams het volgende:
had je maar een stuk brandhout met snaren mee naar lowlands moeten nemen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoals brian zekerhij stond in dat fotokrantje met z'n klote akkoestische gitaar
Hierboven werd al een tip gegeven!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:55 schreef Aresdreams het volgende:
had je maar een stuk brandhout met snaren mee naar lowlands moeten nemen
maar hij kon wel spelen!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoals brian zekerhij stond in dat fotokrantje met z'n klote akkoestische gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |