0% kansquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wie denkt dat jaap het echt gaat maken na de kooi?
Ze zijn nog bezig en het lijkt nog nergens op bij Amandelquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Ik heb even teruggelezen, Amanda en Nada begonnen om 16.07 uur met hun haar![]()
Wat begint je weekend laat zeg, bij mij is het bijna afgelopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:03 schreef farscapevr6 het volgende:
zo ik heb weekend
hoef zeker niet door te lezen of er nog iets spannends is gebeurt vandaag he?
maar bestond al.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Die site was helemaal niets voordat hij in dgk kwam![]()
en nog niet![]()
leve de horecaquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat begint je weekend laat zeg, bij mij is het bijna afgelopen![]()
Ik denk van niet. Hij mist m.i. de kwaliteiten en is een dromer. Jaap kan heel af en toe echt grappig zijn, maar met een gorilla nadoen of door met eieren te gooien wordt hij geen tv-personality. Japio, dream onquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wie denkt dat jaap het echt gaat maken na de kooi?
Date registered: 13-09-2006quote:
hier nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:06 schreef Prospera het volgende:
Heeft iemand ook dit probleempje van missende knopjes bovenin het scherm???
[afbeelding]
ik denk dat je 213.193.208.13 of files.fok.nl in je adsfilter hebt staan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:06 schreef Prospera het volgende:
Heeft iemand ook dit probleempje van missende knopjes bovenin het scherm???
[afbeelding]
echt he!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
Dimitri is waanzinnig lekker.
10 dagen voordat DGK van start ging!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Date registered: 13-09-2006
Was dit niet toen dgk begon ??
Waarom niet en wie zegt dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:20 schreef Dark het volgende:
Band komt niet!
alleen jammer dat hij zo'n slechte smaak heeft (of moeten we perse een mistress/butler relatie door ons strot gedouwd krijgen omdat het tussen Mitch en Amanda niet gelukt is)quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:17 schreef schatje het volgende:
Dimitri is waanzinnig lekker.
en dr string is ook uit zo te zien?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:23 schreef Prospera het volgende:
Kort rokje![]()
[afbeelding]
Dimitri is een beetje moe, hij heeft al 7 uur gewerkt en moet er nog een paar in DGK.
Hij gaat echt niet meer uit vanavond.
En maar zeggen dat ze ongesteld is, ik snap er geen fuck meer van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Mearloow het volgende:
[..]
en dr string is ook uit zo te zien?
Een verstandige meid is op sex voorbereid. ( van postbus 51 )quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Mearloow het volgende:
[..]
haha. smerig wijf die nadia.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Een verstandige meid is op sex voorbereid. ( van postbus 51 )
Tyquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Er was telefoon en Amanda gaf het even door.
Die deed ze net aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Mearloow het volgende:
[..]
Volgens mij Dior. Ik weet niet welke precies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Welk merk mascara gebruikt nada, weet iemand dat hier?
Geen idee maar ik denk dat ze van nature lange en volle wimpers heeft dus dan dan zou zelfs mascara vd Hema wonderen doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Dior, zet het even op je boodschappen lijst dan komt het vanzelf binnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Moet ik ook hebben, is echt super waterproof!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij Dior. Ik weet niet welke precies.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik ook hebben, is echt super waterproof!!
Met Dior Show ( mascara dus ), krijgt elke bleke trien mooie lange wimpers die eruit zien alsof ze nep zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen idee maar ik denk dat ze van nature lange en volle wimpers heeft dus dan dan zou zelfs mascara vd Hema wonderen doen
Nu heb je het verklaptquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef Mearloow het volgende:
dennis zal wel uit zijn dak gaan als straks de samenvatting van ajax komt die 8-1 hadden gewonnen![]()
Op m'n PC-Hooft-things-to-buy-list gezet..quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dior, zet het even op je boodschappen lijst dan komt het vanzelf binnen![]()
Die score vergoedde veel hierquote:
Ik heb er ook een paar liggen, die zijn inderdaad superquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Met Dior Show ( mascara dus ), krijgt elke bleke trien mooie lange wimpers die eruit zien alsof ze nep zijn.
Tipje van flipje; uit de tijd dat ik nog weleens een camera in keek.
Hij is wat prijzig, maar je krijgt echt de kleinste stompjes nog flatteus.
Thank you, ach wat is prizig, beruik nu Lancaster en nog een ander merk, wat ook meer dan ¤25,- kost. Hema is waardeloos voor mascara, lippotloden daarintegen zijn master van hen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Met Dior Show ( mascara dus ), krijgt elke bleke trien mooie lange wimpers die eruit zien alsof ze nep zijn.
Je was geweldigquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:41 schreef loisie het volgende:
oke, doei
hoi ...nee hoor ...........ïk zei ook net wat ...........voor het eerst sinds 2wk...maar goed!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef loisie het volgende:
Hallo??????????????? worden nieuwen hier gewoon uitgekotst?
Ik heb ook niet echt het idee dat Nada volle, dikke wimpers heeft dus moet het wel aan de mascara liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Was super gezellig, wat jammer dat je alweer weggaatquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:41 schreef loisie het volgende:
oke, doei
hee fokkert, nee, welkomquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef loisie het volgende:
Er is maar 1 truuk voor de tv/diva look:quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt het idee dat Nada volle, dikke wimpers heeft dus moet het wel aan de mascara liggen.
[afbeelding]
Wacht maar af tot de SC bende terugkomt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef loisie het volgende:
hoe oud ben jij?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef loisie het volgende:
hai milk-shake.............fok joe pullup!
alleen als er iemand misselijk isquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef loisie het volgende:
Als je op een post van iemand wil reageren kan je boven die post op dit knopje klikken:quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:46 schreef loisie het volgende:
zeer oud!

Is meestal zo maareh je bedoelt dat ze hoog zitten of naar boven wijzen...Katja heeft soortgelijke gekochtquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
die tepels van amanda zitten echt boven op dr tieten ;?
Je lijkt op een muisquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je op een post van iemand wil reageren kan je boven die post op dit knopje klikken: [afbeelding]
De post waar je op wil reageren komt dan boven je eigen berichtje en zo is het duidelijk waar je het over hebt.
De ava van Souryquote:
De een wil sexier dan de ander, elkaar overtroeven in geilheid, laat maar zeggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef milk-shake het volgende:
wat een getut weer met die kleding............![]()
Ik ben hier ook nog niet zo lang hoor !quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
sorry,maar vind het raar............ik ben hier voor het eerst sinds een paar dagen en ik word compleet genegeerd? \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\julllie zitten hier al zxo lang maar ik wil gewoon meedoen
Dan doe je toch gewoon lekker mee? Je krijgt echt niet op elke post een reactiequote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
sorry,maar vind het raar............ik ben hier voor het eerst sinds een paar dagen en ik word compleet genegeerd? \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\julllie zitten hier al zxo lang maar ik wil gewoon meedoen
Ik geef je net nog ontzettend handige tips met betrekking tot quoten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
Welkom Loisie ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef Mearloow het volgende:
nadia geilt volgens mij wel een beetje op amanda.
Dat is wel erg direct....maar okquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef loisie het volgende:
hai milk-shake.............fok joe pullup!
Dat weet ik wel zeker, al vanaf dag 1 is het duidelijk dat ze Amanda wil alleen Brian wil niet meewerken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:52 schreef Mearloow het volgende:
nadia geilt volgens mij wel een beetje op amanda.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
COS erop los, komt het vanzelfquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
ben je een kloon?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
God wat zal het kindje straks blij zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:54 schreef Mearloow het volgende:
whahaa en dennis zenuwachtig en nog steeds niet wetende dat ze zo dik hebbe gewonnen.
Voorop staat: Gouden Kooi sletje Amanda houdt echt van Brian.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef milk-shake het volgende:
wat zou er nou zijn met die Party..........iemand hem gezien of gelezen?
Waar word je genegeerd dan? gewoon lekker mee posten. niet iedereen reageert op je. Overkomt mij ook hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
Amanda werd voor slet uitgemaakt daarin geloof ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef milk-shake het volgende:
wat zou er nou zijn met die Party..........iemand hem gezien of gelezen?
wat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef loisie het volgende:
blomst.....................vanwaar dit?
kee danquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Voorop staat: Gouden Kooi sletje Amanda houdt echt van Brian.
Hij staat ook in het mediatopic.
niks gelogenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda werd voor slet uitgemaakt daarin geloof ik
Lieke moest even de Party pakken voor achter, en die lag op of in de kast van Brian en Amanda. Het is Brian en Amanda nu echt duidelijk, Lieke is een kleptomaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef farceman het volgende:
Waar hadden likee en Brian het over voor streamlock?
Waarom laten ze dat verwende kutmokkel zelf niet naar die Party zoeken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef Mearloow het volgende:
brian en lieke ruzie, streamlock
lieke zat in brian en amanda dr kasten te graaien voor de party.
niet slim van lieke, zal ze wel weer uitgemaakt worden voor dief door die 2 (ook al was het in opdracht van de FEBO)quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:00 schreef milk-shake het volgende:
brain maakt ruzie met lieke over de party die lieke moest pakken voor de febo
Okay, volgende post on topic, je kan het!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef loisie het volgende:
ben geen kloon en wil graag meepraten
Post dan On Topic ajb, dat gaat het vanzelf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef loisie het volgende:
Dat kan in de vorm van commentaar op de streams.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef loisie het volgende:
Daar is die jongen mee opgegroeid en heeft ie nu ook een relatie mee dus hij weet niet beterquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
Kuthoer Kankerhoer Kuthoer Kuthoer aldus Brian
Dat over dat quoten heb ik niet voor de gein gepost hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef loisie het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar is die jongen mee opgegroeid en heeft ie nu ook een relatie mee dus hij weet niet beter
Die Party moest ook naar achter komen van achter, wat is er gelogen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:03 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke loog wel tegen Brian ze zei tegen hem dat
ze iets moest pakken en dat het moest van de buren.
en toen was de Streamlock.
Ze loog nergens over, ze zei het al eerder dat de FEBO daarom vroeg en toen een streamlock.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:03 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke loog wel tegen Brian ze zei tegen hem dat
ze iets moest pakken en dat het moest van de buren.
en toen was de Streamlock.
Blijf maar lekker weg want snappen doe je het nog steeds nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:04 schreef loisie het volgende:
Oke, maar ik ga eerst ff eten...............vikwisienetje in de oven en lekker opkauwen.................tot later
hehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Blijf maar lekker weg want snappen doe je het nog steeds niet![]()
Toen de Party binnenkwam was ze pissed maar ze vergeet snelquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
Zou Amanda het nu echt niet erg vinden om voor sletje te worden uitgemaakt of is ze er echt trots op?
Ze zijn eten aan het opscheppen en aan het schelden, en Loisie gaat nu viscuisine etenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn de streams nog een beetje spannend?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef BONG4002 het volgende:
Loisie is nieuwe user?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn eten aan het opscheppen en aan het schelden, en Loisie gaat nu viscuisine eten![]()
Ze is er trots op, slet, neukpop,sexbeest, geil wijf, allemaal complimentjes voor haarquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef noekje het volgende:
Zou Amanda het nu echt niet erg vinden om voor sletje te worden uitgemaakt of is ze er echt trots op?
Er is net weer een ouderwetse schreeuwruzie gaandequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef BONG4002 het volgende:
quote:
Wil je ff je slabek dichthouden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef loisie het volgende:
bedankt mearloow.......je geeft de burger moed!!!!!!!!!!! - en dat is zwanger?????????????/ KIND!!!!!!!!!
Ah dus ik val op het goede moment binnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is net weer een ouderwetse schreeuwruzie gaande
Ws. is het een clone, beste remedie: NIET op reageren en doodzwijgenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus ik val op het goede moment binnen
(Al heb ik geen streams btw)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef tipsch het volgende:
Dit gaat uit de hand lopen
quote:
Herstel Je was niet geweldig...doeiquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef loisie het volgende:
ja ik ben nieuw maar cindt het maar raar hier
Ik lees liever het "boek" dan de streams te bekijkenquote:
Moooooooooooi, oprotten danquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef loisie het volgende:
ja ik ben nieuw maar cindt het maar raar hier
Je kan je posts editten, rechts boven in je postschermpje. Dit om onnodig gebagger te voorkomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef loisie het volgende:
vindt dus
Tot ziens!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef loisie het volgende:
laat maar ik ben al weg
Blijf maar weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef loisie het volgende:
laat maar ik ben al weg
haha ow had het nog geeneens gelezen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
en die valt zwangere vrouwen aan
![]()
We wachten vol spanning op haar eerste on topic post!
On topic: Amanda schreeuwt weer als een viswijf, maar ze is echt niet ordinair!
Je ziet nauwelijks wie er op de caps staan met je nickname en datum zo grootquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ruzie en het gaat niet over mij.
Warm welkom weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Blijf maar lekker weg want snappen doe je het nog steeds niet![]()
Ome Fons let goed op alleen zijn wij sneller.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Dreamboy het volgende:
Het woordje achter of de buren mag niet gezegt worden dat blijkt wel.
Ja hoor eens, deze doet het eromquote:
Ik bedoel het ook met eenquote:
Jaap kan er ook wat van, maar bij Jaap gaat het altijd over info van de redactie. Bij Brian gooien ze er een lock op zodra ze maar enigzins vermoeden dat hij boos wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wel opvallend, dat de meeste streamlocks rond Brainless plaatsvinden.
Valse verrader is het. Van het begin aan af al. Hij denkt hiermee zijn TV momenten te krijgen.
Nu leveren zijn opmerkingen alleen nog maar streamlocks op.
Doe dat dan verdorie ook, je hebt nu een keer of 10 keer gepost, daarvan 3 keer users uitgescholden, en geen enkele on topic post. Praat over de streams dan is alles goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Ik wil gewoon meepraten...........is dat erg?
dat doe je toch!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Herken je nadia er niet inquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je ziet nauwelijks wie er op de caps staan met je nickname en datum zo groot![]()
Dan moet je reageren op de streams of iig op de bewoners anders is het wel erg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Had Amanda haar mond maar moeten houden tegen Andries van de Party.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Wel grappig om even te melden. Amanda begon over Lieke haar ouders en Lieke begon over de schizofrene alcoholistische vader van Amanda. Toen waren de rapen gaar.
Kap nu nu maar met dat geneuzel. En post ontopic.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Kutkloon.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Komt foneties neer op 'niet zoveel als je moeder een hoer is'quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef Dreamboy het volgende:
Tonty bomana poetoe of zoiets haha
Wie zei dat ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef loisie het volgende:
tssssssssss
Donequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Spuit 11 lees anders even terug
ja en waarom eigenlijk ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe dat dan verdorie ook, je hebt nu een keer of 10 keer gepost, daarvan 3 keer users uitgescholden, en geen enkele on topic post. Praat over de streams dan is alles goed.
natas deed dit ook, ik denk dat het in het antilliiaans of surinaams meer de betekenis heeft van hebberig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Waaron noemen ze Lieke eigenlijk gierig? Als er een niet moeilijk doet over spullen is het Lieke. Ze krijgt verdomme niks van de FEBO.![]()
geen idee, het valt wel erg op in elk geval!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Mearloow het volgende:
waarom moet lieke zoveel moeite doen om iets te krijgen qua make-up en kleding ik snap het nog steeds niet.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Py het volgende:
Amanda voert braaf de instructies van meester Brian uit![]()
Geen logica proberen te vinden in de stokpaardjes van die leeghoofden. Verspilde moeite.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Waaron noemen ze Lieke eigenlijk gierig? Als er een niet moeilijk doet over spullen is het Lieke. Ze krijgt verdomme niks van de FEBO.![]()
idd ja...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg zo'n zin om te slaan !!
[afbeelding]
En dat zonder streamlock....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
Lieke: je hebt een vader die zelfmoord heeft gepleegd, een moeder die niet wil komen en je vriend zit in de bak.
Huub: 20 jaar...
Wel leuk!
hoe kom je daar opeens bij? hadden ze het daarover?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:20 schreef schatje het volgende:
Rogier 20 jaar in Argentinië?
weten ze wel wat het woord betekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen logica proberen te vinden in de stokpaardjes van die leeghoofden. Verspilde moeite.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Darklight het volgende:
heeft amandel weer die rode lingerie aan? is dat weleens gewassen?
Dat zei Huubquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
hoe kom je daar opeens bij? hadden ze het daarover?
heb ik niet gehoord dan
brrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Darklight het volgende:
heeft amandel weer die rode lingerie aan? is dat weleens gewassen?
Mannen krijgen stijve piemels van alles wat neukbaar is, en dat is Amanda, zonder twijfel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Mearloow het volgende:
huub geeft toe dat hij een stijve van amanda krijgt hahaha omg. leuk voor lieke
Rogier is opgepakt in Argentinië, vertelde Dusty onlangs aan de telefoon aan Amandaquote:
quote:
Nu nog een paar kale plekken á la Dennis en ik ben tevreden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik kan constateren dat het haar van Amanda langzaamaan oranje wordt.![]()
Patty Brard double...en het erge is dat ze ca. 33 jaar met elkaar schelen en dat niet eens zichtbaar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |