Er is net weer een ouderwetse schreeuwruzie gaandequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn de streams nog een beetje spannend?
quote:
Wil je ff je slabek dichthouden?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef loisie het volgende:
bedankt mearloow.......je geeft de burger moed!!!!!!!!!!! - en dat is zwanger?????????????/ KIND!!!!!!!!!
Ah dus ik val op het goede moment binnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is net weer een ouderwetse schreeuwruzie gaande
Ws. is het een clone, beste remedie: NIET op reageren en doodzwijgenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dus ik val op het goede moment binnen
(Al heb ik geen streams btw)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef tipsch het volgende:
Dit gaat uit de hand lopen
quote:
Herstel Je was niet geweldig...doeiquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef loisie het volgende:
ja ik ben nieuw maar cindt het maar raar hier
Ik lees liever het "boek" dan de streams te bekijkenquote:
Moooooooooooi, oprotten danquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:10 schreef loisie het volgende:
ja ik ben nieuw maar cindt het maar raar hier
Je kan je posts editten, rechts boven in je postschermpje. Dit om onnodig gebagger te voorkomen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef loisie het volgende:
vindt dus
Tot ziens!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef loisie het volgende:
laat maar ik ben al weg
Blijf maar weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef loisie het volgende:
laat maar ik ben al weg
haha ow had het nog geeneens gelezen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
en die valt zwangere vrouwen aan
![]()
We wachten vol spanning op haar eerste on topic post!
On topic: Amanda schreeuwt weer als een viswijf, maar ze is echt niet ordinair!
Je ziet nauwelijks wie er op de caps staan met je nickname en datum zo grootquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ruzie en het gaat niet over mij.
Warm welkom weerquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Blijf maar lekker weg want snappen doe je het nog steeds niet![]()
Ome Fons let goed op alleen zijn wij sneller.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Dreamboy het volgende:
Het woordje achter of de buren mag niet gezegt worden dat blijkt wel.
Ja hoor eens, deze doet het eromquote:
Ik bedoel het ook met eenquote:
Jaap kan er ook wat van, maar bij Jaap gaat het altijd over info van de redactie. Bij Brian gooien ze er een lock op zodra ze maar enigzins vermoeden dat hij boos wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wel opvallend, dat de meeste streamlocks rond Brainless plaatsvinden.
Valse verrader is het. Van het begin aan af al. Hij denkt hiermee zijn TV momenten te krijgen.
Nu leveren zijn opmerkingen alleen nog maar streamlocks op.
Doe dat dan verdorie ook, je hebt nu een keer of 10 keer gepost, daarvan 3 keer users uitgescholden, en geen enkele on topic post. Praat over de streams dan is alles goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Ik wil gewoon meepraten...........is dat erg?
dat doe je toch!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Ik wil gewoon meepraten...........is dat erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |