quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Py het volgende:
Amanda voert braaf de instructies van meester Brian uit![]()
Geen logica proberen te vinden in de stokpaardjes van die leeghoofden. Verspilde moeite.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Waaron noemen ze Lieke eigenlijk gierig? Als er een niet moeilijk doet over spullen is het Lieke. Ze krijgt verdomme niks van de FEBO.![]()
idd ja...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg zo'n zin om te slaan !!
[afbeelding]
En dat zonder streamlock....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
Lieke: je hebt een vader die zelfmoord heeft gepleegd, een moeder die niet wil komen en je vriend zit in de bak.
Huub: 20 jaar...
Wel leuk!
hoe kom je daar opeens bij? hadden ze het daarover?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:20 schreef schatje het volgende:
Rogier 20 jaar in Argentinië?
weten ze wel wat het woord betekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen logica proberen te vinden in de stokpaardjes van die leeghoofden. Verspilde moeite.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Darklight het volgende:
heeft amandel weer die rode lingerie aan? is dat weleens gewassen?
Dat zei Huubquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
hoe kom je daar opeens bij? hadden ze het daarover?
heb ik niet gehoord dan
brrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Darklight het volgende:
heeft amandel weer die rode lingerie aan? is dat weleens gewassen?
Mannen krijgen stijve piemels van alles wat neukbaar is, en dat is Amanda, zonder twijfel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Mearloow het volgende:
huub geeft toe dat hij een stijve van amanda krijgt hahaha omg. leuk voor lieke
Rogier is opgepakt in Argentinië, vertelde Dusty onlangs aan de telefoon aan Amandaquote:
quote:
Nu nog een paar kale plekken á la Dennis en ik ben tevreden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik kan constateren dat het haar van Amanda langzaamaan oranje wordt.![]()
Patty Brard double...en het erge is dat ze ca. 33 jaar met elkaar schelen en dat niet eens zichtbaar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |