Herken je nadia er niet inquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je ziet nauwelijks wie er op de caps staan met je nickname en datum zo groot![]()
Dan moet je reageren op de streams of iig op de bewoners anders is het wel erg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Ik wil gewoon meepraten...........is dat erg?
Had Amanda haar mond maar moeten houden tegen Andries van de Party.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Wel grappig om even te melden. Amanda begon over Lieke haar ouders en Lieke begon over de schizofrene alcoholistische vader van Amanda. Toen waren de rapen gaar.
Kap nu nu maar met dat geneuzel. En post ontopic.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Kutkloon.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef loisie het volgende:
Komt foneties neer op 'niet zoveel als je moeder een hoer is'quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:01 schreef Dreamboy het volgende:
Tonty bomana poetoe of zoiets haha
Wie zei dat ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef loisie het volgende:
tssssssssss
Donequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Spuit 11 lees anders even terug
ja en waarom eigenlijk ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe dat dan verdorie ook, je hebt nu een keer of 10 keer gepost, daarvan 3 keer users uitgescholden, en geen enkele on topic post. Praat over de streams dan is alles goed.
natas deed dit ook, ik denk dat het in het antilliiaans of surinaams meer de betekenis heeft van hebberig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Waaron noemen ze Lieke eigenlijk gierig? Als er een niet moeilijk doet over spullen is het Lieke. Ze krijgt verdomme niks van de FEBO.![]()
geen idee, het valt wel erg op in elk geval!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Mearloow het volgende:
waarom moet lieke zoveel moeite doen om iets te krijgen qua make-up en kleding ik snap het nog steeds niet.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:17 schreef Py het volgende:
Amanda voert braaf de instructies van meester Brian uit![]()
Geen logica proberen te vinden in de stokpaardjes van die leeghoofden. Verspilde moeite.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Waaron noemen ze Lieke eigenlijk gierig? Als er een niet moeilijk doet over spullen is het Lieke. Ze krijgt verdomme niks van de FEBO.![]()
idd ja...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg zo'n zin om te slaan !!
[afbeelding]
En dat zonder streamlock....quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef noekje het volgende:
Lieke: je hebt een vader die zelfmoord heeft gepleegd, een moeder die niet wil komen en je vriend zit in de bak.
Huub: 20 jaar...
Wel leuk!
hoe kom je daar opeens bij? hadden ze het daarover?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:20 schreef schatje het volgende:
Rogier 20 jaar in Argentinië?
weten ze wel wat het woord betekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen logica proberen te vinden in de stokpaardjes van die leeghoofden. Verspilde moeite.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Darklight het volgende:
heeft amandel weer die rode lingerie aan? is dat weleens gewassen?
Dat zei Huubquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:22 schreef miraculeus het volgende:
[..]
hoe kom je daar opeens bij? hadden ze het daarover?
heb ik niet gehoord dan
brrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Darklight het volgende:
heeft amandel weer die rode lingerie aan? is dat weleens gewassen?
Mannen krijgen stijve piemels van alles wat neukbaar is, en dat is Amanda, zonder twijfel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:21 schreef Mearloow het volgende:
huub geeft toe dat hij een stijve van amanda krijgt hahaha omg. leuk voor lieke
Rogier is opgepakt in Argentinië, vertelde Dusty onlangs aan de telefoon aan Amandaquote:
quote:
Nu nog een paar kale plekken á la Dennis en ik ben tevreden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik kan constateren dat het haar van Amanda langzaamaan oranje wordt.![]()
Patty Brard double...en het erge is dat ze ca. 33 jaar met elkaar schelen en dat niet eens zichtbaar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |