hoe oud ben jij?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:44 schreef loisie het volgende:
hai milk-shake.............fok joe pullup!
alleen als er iemand misselijk isquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:40 schreef loisie het volgende:
Hallo??????????????? worden nieuwen hier gewoon uitgekotst?
Als je op een post van iemand wil reageren kan je boven die post op dit knopje klikken:quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:46 schreef loisie het volgende:
zeer oud!

Is meestal zo maareh je bedoelt dat ze hoog zitten of naar boven wijzen...Katja heeft soortgelijke gekochtquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:46 schreef Mearloow het volgende:
die tepels van amanda zitten echt boven op dr tieten ;?
Je lijkt op een muisquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je op een post van iemand wil reageren kan je boven die post op dit knopje klikken: [afbeelding]
De post waar je op wil reageren komt dan boven je eigen berichtje en zo is het duidelijk waar je het over hebt.
De ava van Souryquote:
De een wil sexier dan de ander, elkaar overtroeven in geilheid, laat maar zeggen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:49 schreef milk-shake het volgende:
wat een getut weer met die kleding............![]()
Ik ben hier ook nog niet zo lang hoor !quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:51 schreef loisie het volgende:
sorry,maar vind het raar............ik ben hier voor het eerst sinds een paar dagen en ik word compleet genegeerd? \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\julllie zitten hier al zxo lang maar ik wil gewoon meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |