En maar zeggen dat ze ongesteld is, ik snap er geen fuck meer van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Mearloow het volgende:
[..]
en dr string is ook uit zo te zien?
Een verstandige meid is op sex voorbereid. ( van postbus 51 )quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Mearloow het volgende:
[..]
haha. smerig wijf die nadia.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Een verstandige meid is op sex voorbereid. ( van postbus 51 )
Tyquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Er was telefoon en Amanda gaf het even door.
Die deed ze net aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:25 schreef Mearloow het volgende:
[..]
Volgens mij Dior. Ik weet niet welke precies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Welk merk mascara gebruikt nada, weet iemand dat hier?
Geen idee maar ik denk dat ze van nature lange en volle wimpers heeft dus dan dan zou zelfs mascara vd Hema wonderen doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Dior, zet het even op je boodschappen lijst dan komt het vanzelf binnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:30 schreef Lobasca het volgende:
Moet ik ook hebben, is echt super waterproof!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij Dior. Ik weet niet welke precies.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik ook hebben, is echt super waterproof!!
Met Dior Show ( mascara dus ), krijgt elke bleke trien mooie lange wimpers die eruit zien alsof ze nep zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen idee maar ik denk dat ze van nature lange en volle wimpers heeft dus dan dan zou zelfs mascara vd Hema wonderen doen
Nu heb je het verklaptquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef Mearloow het volgende:
dennis zal wel uit zijn dak gaan als straks de samenvatting van ajax komt die 8-1 hadden gewonnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |