Ik poste net: Ik zet een nieuw COS klaar en kreeg pagina 7.... dus ik mocht...lolquote:
Die afbeelding over de spelregeltjes is wel leuk. Mag wat mij betreft de standaard worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik poste net: Ik zet een nieuw COS klaar en kreeg pagina 7.... dus ik mocht...lol
idd. Begint het spel nu een beetje de overhand te krijgen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft echt een goed punt, hoe kan het dat Jaap 170 plus weegt als hij het allemaal zo goed weet.
Jaap komt niet verder dan 'gelul'.
Huub speelt het zeer goed. Hij maakt het beladen..... Hij wil dat Jaap nadenkt in plaats van dom zich een week gaat uithongeren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Zou Jaap dit ook nodig hebben om echt te beginnen, even een keiharde realitycheck?
Daar zal hij toch niks van aannemen....... amateurs enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik sta volledig achter Huub en Lieke.
Jaap is erg zwakjes bezig nu, hij kan beter een diëtist inschakelen.
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat Jaap zonder problemen redden.....
En ik zie ook hoe dom je bent Naad en ik word er ook ziek van...quote:
verstandig van d'r. over een uurtje lekker slapenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even voor de statistiek...het is 2:37 uur en Nadia eet een boterham
Wat is dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.
Soms denk ik voor bepaalde bewoners aan glyceroltrinitraat of trinitrotolueen. Kan ook opruimend werken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.
Op die teringlijers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
Op wie is Jaap zo boos?
NIet? Waarom niet...?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Nadia probeert Dennis overduidelijk met geilheid over te halen om niet in de MB te slapen.
Dat hou je ook geen week vol.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:19 schreef Dreamboy het volgende:
Huup en Lieke zijn nou niet echt slim..als Huup nou naar bed gaat een paar uur slapen daar na Lieke weer slapen het is zo simpel.
Je moet er maar op komen.
Probeer eens 3 dagen alleen groente/fruit & vis/vlees te eten en niets anders.quote:
De reden dat zij zooooo graag wilt dat Jaap de weddenschap wint is dat ze niet wilt dat haar beste vriendje in de kooi beneden komt slapen! Dat vindt ze vies! Kutwijf!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Nadia probeert Dennis overduidelijk met geilheid over te halen om niet in de MB te slapen.
Zij heeft een of andere vage reden om daar niet te slapen, voor amanda ofzo en ze vindt de kamer goor, is me niet helemaal duidelijk,quote:
Op iedereen...logisch toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
Op wie is Jaap zo boos?
Dis is RTL5, of 8, dan mag datquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
Ongeloofelijk mensen maar Deniks wilt echt de toneelhaak....nu onloopt hij weer alle tv door boven te gaan slapen.
Dennis wilt alles ontlopen en beneden gaan ze 24 uur wakker blijven en onze held Nix moet zijn uurtjes slaap pakken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:48 schreef Soho het volgende:
Sorry, kom net binnenvallen. Waarom ligt Dennix in de masterbedroom en waar slaapt Jaap dan?
Dat vind ik ook zo af en toequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik moet het echt ff kwijt..........Nadia lijkt met zo'n staartje op een vent!
Oke, thanks! Wanneer is die 24 uur voorbij?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Dennis wilt alles ontlopen en beneden gaan ze 24 uur wakker blijven en onze held Nix moet zijn uurtjes slaap pakken.
Snap niet waarom Huub en Likee niet de master als basis pakken
Was die toneelhaak trouwens ook al bij Big Brother of is deze ingevoerd tijdens DGK?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dis is RTL5, of 8, dan mag dat![]()
en toneelhaken bestaan niet meer sinds vrijdag.
Dit is juist waarom Huub toch in de kooi zit...? Sensatie... Non stop rocken en dat soort shit... Dus als ie n de MB gaat slapen zou ie afgaan als een gieter lijkt me.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Dennis wilt alles ontlopen en beneden gaan ze 24 uur wakker blijven en onze held Nix moet zijn uurtjes slaap pakken.
Snap niet waarom Huub en Likee niet de master als basis pakken
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
AAaaaaaaaaaaaaah neeeeeeeeee ik trek dit niet, dit is zooooo geil, echt niet normaaaaaaaal zoooooo sexy om voor de spiegels te sexen!
Dat wordt een bommetjequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Glyceroltrinitraat opgezogen door kiezelgoer en in staafvorm, met een heel kort lontje, voor Nadia en Dennis geniet nu mijn voorkeur.![]()
Truste![]()
![]()
Brian verdient zo langzamerhand de Albert van Dalsum ring.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:50 schreef akveor het volgende:
Ook met Brian gaat het goed...
[afbeelding]
Brain is een schijnheilige klootzak die expres mensen afkraakt als de camera draait! Zodat hij in een beter daglicht wordt gesteld! Vuile schijnheilige kloothommel is het!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:52 schreef akveor het volgende:
Brian vond het toch laag van Huub toen hij hetzelfde deed?
[afbeelding]
Dat zoenen van hen vind ik ook wazig, beetje happen naar elkaar, dan even de camera inkijken, ogen geil wegdraaien en verder happen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:55 schreef Gigageil het volgende:
Nadia is zo'n irritante hap hap hap-zoener.....ze kan niewt zoenen dus , Dennix ook niet trouwens...![]()
Die zoeken we op....quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Brian verdient zo langzamerhand de Albert van Dalsum ring.![]()
Ik heb vanavond geleerd dat je olijfolie in je haar moet smeren, dat is goed voor je haar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Nix wordt al wat kaal aan de bovenkant,
vandaar zijn haarobsessie![]()
Dat er mensen kunnen zijn die die twee op de streams kunnen volgen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:02 schreef Soho het volgende:
Nada: kus lebber kus "ik vind dat je mij niet waard bent" lebber kus lebber.
Omdat hij wel een verhaallijn heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:05 schreef farceman het volgende:
Jaap zegt nu als je geen verhaallijne hebt wordt je ontslagen.....waarom zit Niks er nog dan
Iemand moet het doen....quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat er mensen kunnen zijn die die twee op de streams kunnen volgen...
Da's een goed idee.... een borrel... cheersquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:08 schreef Soho het volgende:
[..]
Iemand moet het doen....
Maar ik moet zeggen dat ik nu echt begin te kokhalzen... en dat komt niet door de drank.
proost!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's een goed idee.... een borrel... cheers
hmpf. ze haalt het bloed onder m'n nagels vandaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
Wat heeft die Amanda nu toch weer een negatieve inbreng. Daar zou de febo eens iets aan moeten doen.
Dan zal er vast een olijfolieactie komen van de burenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat je olijfolie in je haar moet smeren, dat is goed voor je haar.
Misschien met Dennis dat ook eens doen.
Ik snap niet waar die haat zo vandaan komt. En ook maar bljift haten. Ze is volgens mij gewoon te koppig om aardig tegen Lieke te kunnen zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmpf. ze haalt het bloed onder m'n nagels vandaan![]()
Aardig sterke borrel zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
Amanda had ik mijn pil al geslikt? Brian: Nee. Volgens mij wel zegt Amanda en da;s het naf=deel als je de pil niet elke dag slikt....![]()
Ik snap het niet. Ik zie ook dat Brian het maar op z'n dooie gemakkie blijft voeden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die haat zo vandaan komt. En ook maar bljift haten. Ze is volgens mij gewoon te koppig om aardig tegen Lieke te kunnen zijn.
In Scandinavië was er in de jaren 70, geloof ik, een geheim project dat iedereen onder een bepaald IQ een sterilisatie/castratie kreeg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
Amanda had ik mijn pil al geslikt? Brian: Nee. Volgens mij wel zegt Amanda en da;s het naf=deel als je de pil niet elke dag slikt....![]()
En die joint hakt er ook stevig in...quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
In Scandinavië was er in de jaren 70, geloof ik, een geheim project dat iedereen onder een bepaald IQ een sterilisatie/castratie kreeg.
Inclucing mensen zwak van geest&gehandicapten.
Het woord 'moet' werkt bij Amanda hetzelfde als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zie ook dat Brian het maar op z'n dooie gemakkie blijft voeden.
Overigens denk ik wel dat ze snel te dumpen is, na 23 september. Ze zal vrij gemakkelijk overgaan tot "fysiek geweld" als het haar echt lastig gemaakt wordt. Wie de klap wil opvangen, weet ik niet. Ik hoorde Huub net hardop uitspreken dat ze rekeningen moeten houden dat ze niet te ver gaan, want anders zal Amanda gaan slaan. Er wordt dus al rekening mee gehouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zie ook dat Brian het maar op z'n dooie gemakkie blijft voeden.
Hangt van het percentage af maar als het onder de 15 van Amanda komt ben ik gerustgesteld voor mijn AOW......quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
In Scandinavië was er in de jaren 70, geloof ik, een geheim project dat iedereen onder een bepaald IQ een sterilisatie/castratie kreeg.
Inclucing mensen zwak van geest&gehandicapten.
Ik snap het ook niet. Je kunt het met z'n allen toch ook leuk hebben en elkaar toch keihard wegstemmen en tegenwerken als het echt nodig is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eindelijk! het zal tijd worden! Wat een fakegedoe!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
De reactie is ook een beetje klaar met geiltje en geiltje?![]()
Daarbij tempert Brian op geen enkele andere manier haar haat richting Lieke en Huub.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het woord 'moet' werkt bij Amanda hetzelfde als een rode lap op een stier.
Dat zou misschien nog 2 nieuwe wannabee's betekenen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Overigens denk ik wel dat ze snel te dumpen is, na 23 september. Ze zal vrij gemakkelijk overgaan tot "fysiek geweld" als het haar echt lastig gemaakt wordt. Wie de klap wil opvangen, weet ik niet. Ik hoorde Huub net hardop uitspreken dat ze rekeningen moeten houden dat ze niet te ver gaan, want anders zal Amanda gaan slaan. Er wordt dus al rekening mee gehouden.
Die categorie gaat je AOW alleen maar meer in waarde doen dalen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hangt van het percentage af maar als het onder de 15 van Amanda komt ben ik gerustgesteld voor mijn AOW......
Mee eens hoor. Je kunt gemakkelijk zonder haat sarren of fokkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Je kunt het met z'n allen toch ook leuk hebben en elkaar toch keihard wegstemmen en tegenwerken als het echt nodig is?
na 23 september worden er geen miljonairs meer vervangen toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog 2 nieuwe wannabee's betekenen.
Sorry, ik bedoelde BOVEN!!!!!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die categorie gaat je AOW alleen maar meer in waarde doen dalen.
Alleen als je lazerus bent, zul je moeite hebben dat ook te "weten"quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:29 schreef Soho het volgende:
Je weet toch godver wel of je aangeschoten, dronken of lazerus bent!!!
Niet als je lazarus bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:29 schreef Soho het volgende:
Je weet toch godver wel of je aangeschoten, dronken of lazerus bent!!!
Als je lazerus bent twijfel je er als het goed is niet over of je nuchter bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alleen als je lazerus bent, zul je moeite hebben dat ook te "weten"![]()
Gelukkig niet in beeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:35 schreef F04 het volgende:
Waar zijn Amanda en Brian? (ben effe streamloos)
EN DRUIPT AF!!...............Looooooooooooooooooooooooser!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:35 schreef akveor het volgende:
nix vind het gesprek tussen Nadia en Huub maar niks... en bonkt op de deur
[afbeelding]
Dat denk ik ook. Als je lazerus bent, ben je eigenlijk dus gewoon nuchterquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:35 schreef Soho het volgende:
[..]
Als je lazerus bent twijfel je er als het goed is niet over of je nuchter bent.
Ja die gast voegt werkelijk niets toe... kan geen enkele situatie naar zich toetrekken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
EN DRUIPT AF!!...............Looooooooooooooooooooooooser!
Brian is weer heel trots op zn sletje, als je hem zo hoort giechelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:44 schreef akveor het volgende:
Sjees Brian wat heb jij een grappige vriendin... en zelf ben je ook net zo grappig.
Lieke begint over intelligentie. Amanda begint over dorpsmeisjes.
Het is tenenkrommendquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:44 schreef akveor het volgende:
Sjees Brian wat heb jij een grappige vriendin... en zelf ben je ook net zo grappig.
Lieke begint over intelligentie. Amanda begint over dorpsmeisjes.
inhoudelijk is dit weer zeer kut en daarom is dit zzzzooooo irritantquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:46 schreef mootie het volgende:
We zijn weer op het niveautje manwijf, lul, schoonmaakster aangeland.... gaap.....
Aman: Ohhhh Lieke is zo hoogquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
terreur op 1
Beetje jammer ja, misschien moet Lieke even over "sletje Amanda" beginnen,quote:
yepquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:48 schreef mootie het volgende:
Vuile bloedkip? Zei Brian dat nou echt?
Precies.... gaat nooit om de inhoud maar draait altijd uit op plat schelden. Te dom voor woorden. Door haar kan het spel gewoon niet leuk gespeelt worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
inhoudelijk is dit weer zeer kut en daarom is dit zzzzooooo irritant![]()
het grootste, breedste, langste manwijf is Nadiaquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:46 schreef mootie het volgende:
We zijn weer op het niveautje manwijf, lul, schoonmaakster aangeland.... gaap.....
Dat soort techniekjes beheerst Lieke niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Beetje jammer ja, misschien moet Lieke even over "sletje Amanda" beginnen,
gaat Brainless misschien weer door het lint ....![]()
Ze is RTL5quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:48 schreef akveor het volgende:
Weg met Amanda. Zij haalt het niveau van DGK gewoon te ver omlaag. Ze is gewoon te dom.
[afbeelding]
Misschien vind je dit [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. wel een aardig topic en heb je ook iets wat je er kwijt wilt.quote:
Ja niet normaal..... iedereen lijkt wel de hoop met DGK op te hebben gegeven...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
wat is de COS rustig...
SbS6quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:03 schreef mootie het volgende:
Amanda moet nog echt even een opfriscursusje RTL volgen....... dit is meer voor...... tsja...... wat voor zender.......
Best wel druk om 4.00 uurquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
wat is de COS rustig...
Jaap ligt daar volgens mij omdat Huub en Lieke hem de hele week op z'n eten willen controleren. Er loopt een weddenschap. Hij kan 200 CP van Huub verdienend als hij een week lang alleen maar groente eet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien vind je dit [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. wel een aardig topic en heb je ook iets wat je er kwijt wilt.
Ik verwachtte vier streams op slapende/vrijende mensen, maar het is me een heibel van jewelste.
En ik vraag me af waarom Jaap in Natasia's bed ligt.
Als Lieke gewoon rustig blijft zal Amanda een keer doorflippen... De tikjes van Lieke lijken me harder aan te komen dan de onzin die Amanda loopt uit te kotsen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:05 schreef riri het volgende:
ik weet niet wat erger is...die groepsmolestatie of deze ziekelijke groepspesterij op één persoon
een wat???quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap ligt daar volgens mij omdat Huub en Lieke hem de hele week op z'n eten willen controleren. Er loopt een weddenschap. Hij kan 200 CP van Huub verdienend als hij een week lang alleen maar groente eet.
Over het "COS-Discussietopic: How to make things better." Ik weet niet of ik daar iets heb in te brengen en denk nog even of hier een insuniatie of iets achter zit![]()
Geen insinuatie, gewoon een vriendelijke verwijzingquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap ligt daar volgens mij omdat Huub en Lieke hem de hele week op z'n eten willen controleren. Er loopt een weddenschap. Hij kan 200 CP van Huub verdienend als hij een week lang alleen maar groente eet.
Over het "COS-Discussietopic: How to make things better." Ik weet niet of ik daar iets heb in te brengen en denk nog even of hier een insuniatie of iets achter zit![]()
Ik durf me in dat soort discussies niet te mengenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen insinuatie, gewoon een vriendelijke verwijzing![]()
Je hoeft je nergens in te mengen. Het is gewoon voor als je iets kwijt zou willen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik durf me in dat soort discussies niet te mengen![]()
Toon je ballenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik durf me in dat soort discussies niet te mengen![]()
Meneer HBO is niet verder gekomen dan 'vuile bloedkip'quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:20 schreef akveor het volgende:
Toch had ik Brian intelligenter verwacht... hij komt nu toch wel heel erg dom over met dat schjaapachtige lachje van um. Hij is behoorlijk afgestompt.
aha, zo zit dat dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:29 schreef mootie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Vrucht-als-groente
ze zijn even verwardquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:31 schreef akveor het volgende:
Zijn die lui nu zo dom....? Sla is natuurlijk gewoon groente....
Dat maakt haar een sterk persoon, maar nog geen sterke speler (vind ik)quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef farceman het volgende:
Iemand die trouwens ooit nog durft te zeggen dat Lieke geen sterke speler is....
Zo he die hield zich echt sterk tegen al dat gebash en blijft normaal en netjes reageren.
Haar ouders mogen trots zijn op haar opvoeding, er komt geen een scheldwoord uit haar mond
Hebe je daar enig moment aan getwijfeld?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:34 schreef akveor het volgende:
Sjees het is nog ingewikkelder dan ik dacht. Ik kwam deze definitie van fruit tegen:
De gangbare definitie is dat fruit groeit aan meerjarige houtige gewassen. Een braam is dus (klein)fruit, een appel, peer, abrikoos etc fruit, een tomaat, komkommer groente. Over aardbei is jaren een gesteggel geweest, en daar zijn we nog niet over uit. Ook een aardbeiplant is meerjarig, en het vormt een houtige "stam", die echter officieel biologisch een rhizoom is. Dus officieel is een aardbei groente....
Dus tomaat is iid groente...![]()
Speltechnisch en in stemmingen zeer zwak. Maar idd dit doet ze goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef farceman het volgende:
Iemand die trouwens ooit nog durft te zeggen dat Lieke geen sterke speler is....
Zo he die hield zich echt sterk tegen al dat gebash en blijft normaal en netjes reageren.
Haar ouders mogen trots zijn op haar opvoeding, er komt geen een scheldwoord uit haar mond
Ja echt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hebe je daar enig moment aan getwijfeld?![]()
![]()
Nog enger, een pinda is een peulvrucht, dus dan is een pinda groente!quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:34 schreef akveor het volgende:
Sjees het is nog ingewikkelder dan ik dacht. Ik kwam deze definitie van fruit tegen:
De gangbare definitie is dat fruit groeit aan meerjarige houtige gewassen. Een braam is dus (klein)fruit, een appel, peer, abrikoos etc fruit, een tomaat, komkommer groente. Over aardbei is jaren een gesteggel geweest, en daar zijn we nog niet over uit. Ook een aardbeiplant is meerjarig, en het vormt een houtige "stam", die echter officieel biologisch een rhizoom is. Dus officieel is een aardbei groente....
Dus tomaat is iid groente...![]()
ja echt...onvoorstelbaar hoe zij zich daarin staande houd..er komt geen één scheldwoord over haar lippen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef farceman het volgende:
Mij is ook altijd verteld dat een tomaat een vrucht isquote:
raarrrrrrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog enger, een pinda is een peulvrucht, dus dan is een pinda groente!![]()
Maar als het een peulvrucht is dan is het toch nog geen groente?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog enger, een pinda is een peulvrucht, dus dan is een pinda groente!![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Mij is ook altijd verteld dat een tomaat een vrucht is![]()
Wiki: De tomaat is culinair gezien een groente, maar botanisch een vrucht.
een pinda is err. de vrucht van de doppindaquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar als het een peulvrucht is dan is het toch nog geen groente?
Wel, net als knolgewassen, bolgewassen e.d.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar als het een peulvrucht is dan is het toch nog geen groente?
streng hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:44 schreef akveor het volgende:
Haha Huub zegt nu tegen Jaap als achteraf blijkt dat het geen groente was dan ben je af. Precies da's duidelijk.
dat is mij nooit geleerd hoor, echt niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Wrom lach je me uit![]()
Tomaat = vrucht, dat leerde ik op school.
OMG Dit klinkt bijna alsof elke plant ook een groente is en bloemen zijn dat dan ook groentes?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel, net als knolgewassen, bolgewassen e.d.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:57 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie ook helemaal geen geluid meer bij stream 1 en 2?
kloptquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:57 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie ook helemaal geen geluid meer bij stream 1 en 2?
Dank allebei voor het antwoord, en slaap lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:00 schreef tipsch het volgende:
mwa, tis ook wel weer mooi wees. ik ga pitten, welerusten fokkerts![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix maant haar stiller te zijn. Ze gaat gewoon door "Kom maar helemaal over me klaar schatje"
We krijgen een soundlock, maar het is wel te hopen dat ze gaat douchen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:03 schreef Casshern het volgende:
nadia gaat douchen
ja en dan kan ze zich aanmelden voor een rol in "Badly dubbed porn".quote:Op zondag 19 augustus 2007 07:06 schreef Marrije het volgende:
Het wordt tijd dat Nadia naar huis gaat
De uitbarsting komt volgende maand wel als Huub en Lieke de bikinicontest gaan verneuken. Dan flippen Del en Brainless helemaal door !!quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:01 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat we nog niet van fysiek geweld verlost zijn...
Er zit gewoon te veel bij agressie bij Brian en Amanda en je weet dan ook wel weer waar het met Huub naar toe gaat als ie mag drinken. Hij is nu vast ook uit de slaapkamer weggestuurd.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 05:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze wordt nogal opgewonden van de spiegel
[afbeelding]
wat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:21 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaah,,zo lelijk zoasl Nadia zichzelf heerzet als een soort wexxbeest!
Hoe is ze daar terecht gekomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij gaat Nadia nooit weer uit de masterbedroom.
Ze hoeft nu niet eens meer uit bed om haar zelfs te bekijken.
Jaap heeft een weddenschap afgesloten voor een week met |Huub en Lieke, zie op cos.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is ze daar terecht gekomenCossen teruglezen hielp niet, ik zal wel wat gemist hebben
![]()
Ik geloof , hou met te goede, dat het komt door de weddenschap van Lieke en Huub met Jaap ze willen Jaap in de gaten hoeden dat hij niet stikkum iets eet wat geen groente is(ik hoop wel dat ze Jaap voedingsupplementen geven want dit is niet gezond, ook niet voor iemand die zo dik is als Jaap) en daarom slaapt hij in de grote slaapkamer en Nadia en Dennis in de master.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is ze daar terecht gekomenCossen teruglezen hielp niet, ik zal wel wat gemist hebben
![]()
Merci Maril en Blomstquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:37 schreef maril het volgende:
[..]
Ik geloof , hou met te goede, dat het komt door de weddenschap van Lieke en Huub met Jaap ze willen Jaap in de gaten hoeden dat hij niet stikkum iets eet wat geen groente is(ik hoop wel dat ze Jaap voedingsupplementen geven want dit is niet gezond, ook niet voor iemand die zo dik is als Jaap) en daarom slaapt hij in de grote slaapkamer en Nadia en Dennis in de master.
wat ik zelf nog niet begrijp is wat moet Jaap doe om de masterbed te behouden, lijkt mij een logische wed als hij en de masterbedroom en de contactpunten wint en niet een van de twee, vind het een rare weddenschap hij verliest altijd iets.(ook zijn gewicht overigens)
Hoewel de topictitel anders doet vermoeden, ga ik er van uit dat hij ze alletwee krijgt bij winst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci Maril en Blomst
Het lijkt me dat als Jaap zijn weddenschap wint hij gewoon weer terug mag anders is het niet eerlijk.
Jaap heeft al geregeld dat Dennix en Brian hem stiekum van eten gaan voorzien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:13 schreef Dreamboy het volgende:
Ik hoop wel dat Huup en Lieke het winnen van Jaap maar ik zie die 2 toch liever beneden
liggen.
Lieke zou meschien wel een beetje met de boodschappenlijst gaan rommelen om de groeten
te schrappen.
Ja en wat moet Jaap dan?
Waarop Huub met achter toch weer heeft geregeld dat streamers screenshots mogen sturen waarop een niet groentes en fruit etende Jaap gesnapt is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft al geregeld dat Dennix en Brian hem stiekum van eten gaan voorzien.
Nou maar hopen dat er geen streamers zijn die vliegtuigejes in de lucht gooien of brieven schrijven om dit te verraden aan Lieke en Huub, anders betekent dit weer saaie streams waarover men dan klaagt terwijl men het zelf in de hand kan hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
[..]
De weddenschap is dat Jaap 1 week alleen groenten eet..quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef blomst het volgende:
[..]
De Gouden Kooi is een interactief programma..dus "wij" mogen meer dan alleen kijken en afwachten...quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:28 schreef maril het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat er geen streamers zijn die vliegtuigejes in de lucht gooien of brieven schrijven om dit te verraden aan Lieke en Huub, anders betekent dit weer saaie streams waarover men dan klaagt terwijl men het zelf in de hand kan hebben.
Prima maar niet zeuren als het dan saai wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
De Gouden Kooi is een interactief programma..dus "wij" mogen meer dan alleen kijken en afwachten...
We mogen meedoen...![]()
Bedoel je dit?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:42 schreef Mika25 het volgende:
Ik volg de streams al een tijdje niet meer, maar afgaande op de COS is DGK dus een programma geworden waar de gemiddelde pornoster rode oortjes van krijgt?
Gelukkig heeft RTL altijd al van porno op hun zender gehouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |