aha, zo zit dat dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:29 schreef mootie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Vrucht-als-groente
ze zijn even verwardquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:31 schreef akveor het volgende:
Zijn die lui nu zo dom....? Sla is natuurlijk gewoon groente....
Dat maakt haar een sterk persoon, maar nog geen sterke speler (vind ik)quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef farceman het volgende:
Iemand die trouwens ooit nog durft te zeggen dat Lieke geen sterke speler is....
Zo he die hield zich echt sterk tegen al dat gebash en blijft normaal en netjes reageren.
Haar ouders mogen trots zijn op haar opvoeding, er komt geen een scheldwoord uit haar mond
Hebe je daar enig moment aan getwijfeld?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:34 schreef akveor het volgende:
Sjees het is nog ingewikkelder dan ik dacht. Ik kwam deze definitie van fruit tegen:
De gangbare definitie is dat fruit groeit aan meerjarige houtige gewassen. Een braam is dus (klein)fruit, een appel, peer, abrikoos etc fruit, een tomaat, komkommer groente. Over aardbei is jaren een gesteggel geweest, en daar zijn we nog niet over uit. Ook een aardbeiplant is meerjarig, en het vormt een houtige "stam", die echter officieel biologisch een rhizoom is. Dus officieel is een aardbei groente....
Dus tomaat is iid groente...![]()
Speltechnisch en in stemmingen zeer zwak. Maar idd dit doet ze goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef farceman het volgende:
Iemand die trouwens ooit nog durft te zeggen dat Lieke geen sterke speler is....
Zo he die hield zich echt sterk tegen al dat gebash en blijft normaal en netjes reageren.
Haar ouders mogen trots zijn op haar opvoeding, er komt geen een scheldwoord uit haar mond
Ja echt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hebe je daar enig moment aan getwijfeld?![]()
![]()
Nog enger, een pinda is een peulvrucht, dus dan is een pinda groente!quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:34 schreef akveor het volgende:
Sjees het is nog ingewikkelder dan ik dacht. Ik kwam deze definitie van fruit tegen:
De gangbare definitie is dat fruit groeit aan meerjarige houtige gewassen. Een braam is dus (klein)fruit, een appel, peer, abrikoos etc fruit, een tomaat, komkommer groente. Over aardbei is jaren een gesteggel geweest, en daar zijn we nog niet over uit. Ook een aardbeiplant is meerjarig, en het vormt een houtige "stam", die echter officieel biologisch een rhizoom is. Dus officieel is een aardbei groente....
Dus tomaat is iid groente...![]()
ja echt...onvoorstelbaar hoe zij zich daarin staande houd..er komt geen één scheldwoord over haar lippen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:35 schreef farceman het volgende:
Mij is ook altijd verteld dat een tomaat een vrucht isquote:
raarrrrrrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog enger, een pinda is een peulvrucht, dus dan is een pinda groente!![]()
Maar als het een peulvrucht is dan is het toch nog geen groente?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog enger, een pinda is een peulvrucht, dus dan is een pinda groente!![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Mij is ook altijd verteld dat een tomaat een vrucht is![]()
Wiki: De tomaat is culinair gezien een groente, maar botanisch een vrucht.
een pinda is err. de vrucht van de doppindaquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar als het een peulvrucht is dan is het toch nog geen groente?
Wel, net als knolgewassen, bolgewassen e.d.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar als het een peulvrucht is dan is het toch nog geen groente?
streng hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:44 schreef akveor het volgende:
Haha Huub zegt nu tegen Jaap als achteraf blijkt dat het geen groente was dan ben je af. Precies da's duidelijk.
dat is mij nooit geleerd hoor, echt niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Wrom lach je me uit![]()
Tomaat = vrucht, dat leerde ik op school.
OMG Dit klinkt bijna alsof elke plant ook een groente is en bloemen zijn dat dan ook groentes?quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel, net als knolgewassen, bolgewassen e.d.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:57 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie ook helemaal geen geluid meer bij stream 1 en 2?
kloptquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:57 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie ook helemaal geen geluid meer bij stream 1 en 2?
Dank allebei voor het antwoord, en slaap lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 05:00 schreef tipsch het volgende:
mwa, tis ook wel weer mooi wees. ik ga pitten, welerusten fokkerts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |