Ik poste net: Ik zet een nieuw COS klaar en kreeg pagina 7.... dus ik mocht...lolquote:
Die afbeelding over de spelregeltjes is wel leuk. Mag wat mij betreft de standaard worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik poste net: Ik zet een nieuw COS klaar en kreeg pagina 7.... dus ik mocht...lol
idd. Begint het spel nu een beetje de overhand te krijgen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft echt een goed punt, hoe kan het dat Jaap 170 plus weegt als hij het allemaal zo goed weet.
Jaap komt niet verder dan 'gelul'.
Huub speelt het zeer goed. Hij maakt het beladen..... Hij wil dat Jaap nadenkt in plaats van dom zich een week gaat uithongeren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Zou Jaap dit ook nodig hebben om echt te beginnen, even een keiharde realitycheck?
Daar zal hij toch niks van aannemen....... amateurs enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik sta volledig achter Huub en Lieke.
Jaap is erg zwakjes bezig nu, hij kan beter een diëtist inschakelen.
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat Jaap zonder problemen redden.....
En ik zie ook hoe dom je bent Naad en ik word er ook ziek van...quote:
verstandig van d'r. over een uurtje lekker slapenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even voor de statistiek...het is 2:37 uur en Nadia eet een boterham
Wat is dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.
Soms denk ik voor bepaalde bewoners aan glyceroltrinitraat of trinitrotolueen. Kan ook opruimend werken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.
Op die teringlijers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
Op wie is Jaap zo boos?
NIet? Waarom niet...?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Nadia probeert Dennis overduidelijk met geilheid over te halen om niet in de MB te slapen.
Dat hou je ook geen week vol.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:19 schreef Dreamboy het volgende:
Huup en Lieke zijn nou niet echt slim..als Huup nou naar bed gaat een paar uur slapen daar na Lieke weer slapen het is zo simpel.
Je moet er maar op komen.
Probeer eens 3 dagen alleen groente/fruit & vis/vlees te eten en niets anders.quote:
De reden dat zij zooooo graag wilt dat Jaap de weddenschap wint is dat ze niet wilt dat haar beste vriendje in de kooi beneden komt slapen! Dat vindt ze vies! Kutwijf!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Nadia probeert Dennis overduidelijk met geilheid over te halen om niet in de MB te slapen.
Zij heeft een of andere vage reden om daar niet te slapen, voor amanda ofzo en ze vindt de kamer goor, is me niet helemaal duidelijk,quote:
Op iedereen...logisch toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
Op wie is Jaap zo boos?
Dis is RTL5, of 8, dan mag datquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
Ongeloofelijk mensen maar Deniks wilt echt de toneelhaak....nu onloopt hij weer alle tv door boven te gaan slapen.
Dennis wilt alles ontlopen en beneden gaan ze 24 uur wakker blijven en onze held Nix moet zijn uurtjes slaap pakken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:48 schreef Soho het volgende:
Sorry, kom net binnenvallen. Waarom ligt Dennix in de masterbedroom en waar slaapt Jaap dan?
Dat vind ik ook zo af en toequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik moet het echt ff kwijt..........Nadia lijkt met zo'n staartje op een vent!
Oke, thanks! Wanneer is die 24 uur voorbij?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Dennis wilt alles ontlopen en beneden gaan ze 24 uur wakker blijven en onze held Nix moet zijn uurtjes slaap pakken.
Snap niet waarom Huub en Likee niet de master als basis pakken
Was die toneelhaak trouwens ook al bij Big Brother of is deze ingevoerd tijdens DGK?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dis is RTL5, of 8, dan mag dat![]()
en toneelhaken bestaan niet meer sinds vrijdag.
Dit is juist waarom Huub toch in de kooi zit...? Sensatie... Non stop rocken en dat soort shit... Dus als ie n de MB gaat slapen zou ie afgaan als een gieter lijkt me.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:51 schreef farceman het volgende:
[..]
Dennis wilt alles ontlopen en beneden gaan ze 24 uur wakker blijven en onze held Nix moet zijn uurtjes slaap pakken.
Snap niet waarom Huub en Likee niet de master als basis pakken
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:52 schreef mootie het volgende:
AAaaaaaaaaaaaaah neeeeeeeeee ik trek dit niet, dit is zooooo geil, echt niet normaaaaaaaal zoooooo sexy om voor de spiegels te sexen!
Dat wordt een bommetjequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Glyceroltrinitraat opgezogen door kiezelgoer en in staafvorm, met een heel kort lontje, voor Nadia en Dennis geniet nu mijn voorkeur.![]()
Truste![]()
![]()
Brian verdient zo langzamerhand de Albert van Dalsum ring.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:50 schreef akveor het volgende:
Ook met Brian gaat het goed...
[afbeelding]
Brain is een schijnheilige klootzak die expres mensen afkraakt als de camera draait! Zodat hij in een beter daglicht wordt gesteld! Vuile schijnheilige kloothommel is het!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:52 schreef akveor het volgende:
Brian vond het toch laag van Huub toen hij hetzelfde deed?
[afbeelding]
Dat zoenen van hen vind ik ook wazig, beetje happen naar elkaar, dan even de camera inkijken, ogen geil wegdraaien en verder happen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:55 schreef Gigageil het volgende:
Nadia is zo'n irritante hap hap hap-zoener.....ze kan niewt zoenen dus , Dennix ook niet trouwens...![]()
Die zoeken we op....quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Brian verdient zo langzamerhand de Albert van Dalsum ring.![]()
Ik heb vanavond geleerd dat je olijfolie in je haar moet smeren, dat is goed voor je haar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Nix wordt al wat kaal aan de bovenkant,
vandaar zijn haarobsessie![]()
Dat er mensen kunnen zijn die die twee op de streams kunnen volgen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:02 schreef Soho het volgende:
Nada: kus lebber kus "ik vind dat je mij niet waard bent" lebber kus lebber.
Omdat hij wel een verhaallijn heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:05 schreef farceman het volgende:
Jaap zegt nu als je geen verhaallijne hebt wordt je ontslagen.....waarom zit Niks er nog dan
Iemand moet het doen....quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat er mensen kunnen zijn die die twee op de streams kunnen volgen...
Da's een goed idee.... een borrel... cheersquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:08 schreef Soho het volgende:
[..]
Iemand moet het doen....
Maar ik moet zeggen dat ik nu echt begin te kokhalzen... en dat komt niet door de drank.
proost!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's een goed idee.... een borrel... cheers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |