Ik poste net: Ik zet een nieuw COS klaar en kreeg pagina 7.... dus ik mocht...lolquote:
Die afbeelding over de spelregeltjes is wel leuk. Mag wat mij betreft de standaard worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik poste net: Ik zet een nieuw COS klaar en kreeg pagina 7.... dus ik mocht...lol
idd. Begint het spel nu een beetje de overhand te krijgen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft echt een goed punt, hoe kan het dat Jaap 170 plus weegt als hij het allemaal zo goed weet.
Jaap komt niet verder dan 'gelul'.
Huub speelt het zeer goed. Hij maakt het beladen..... Hij wil dat Jaap nadenkt in plaats van dom zich een week gaat uithongeren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Zou Jaap dit ook nodig hebben om echt te beginnen, even een keiharde realitycheck?
Daar zal hij toch niks van aannemen....... amateurs enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik sta volledig achter Huub en Lieke.
Jaap is erg zwakjes bezig nu, hij kan beter een diëtist inschakelen.
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat Jaap zonder problemen redden.....
En ik zie ook hoe dom je bent Naad en ik word er ook ziek van...quote:
verstandig van d'r. over een uurtje lekker slapenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even voor de statistiek...het is 2:37 uur en Nadia eet een boterham
Wat is dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.
Soms denk ik voor bepaalde bewoners aan glyceroltrinitraat of trinitrotolueen. Kan ook opruimend werken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als koolhydratenwithdrawal, schijnt niet zo fijn te zijn.
Op die teringlijers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
Op wie is Jaap zo boos?
NIet? Waarom niet...?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Nadia probeert Dennis overduidelijk met geilheid over te halen om niet in de MB te slapen.
Dat hou je ook geen week vol.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:19 schreef Dreamboy het volgende:
Huup en Lieke zijn nou niet echt slim..als Huup nou naar bed gaat een paar uur slapen daar na Lieke weer slapen het is zo simpel.
Je moet er maar op komen.
Probeer eens 3 dagen alleen groente/fruit & vis/vlees te eten en niets anders.quote:
De reden dat zij zooooo graag wilt dat Jaap de weddenschap wint is dat ze niet wilt dat haar beste vriendje in de kooi beneden komt slapen! Dat vindt ze vies! Kutwijf!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:43 schreef mootie het volgende:
Nadia probeert Dennis overduidelijk met geilheid over te halen om niet in de MB te slapen.
Zij heeft een of andere vage reden om daar niet te slapen, voor amanda ofzo en ze vindt de kamer goor, is me niet helemaal duidelijk,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |