hmpf. ze haalt het bloed onder m'n nagels vandaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:14 schreef akveor het volgende:
Wat heeft die Amanda nu toch weer een negatieve inbreng. Daar zou de febo eens iets aan moeten doen.
Dan zal er vast een olijfolieactie komen van de burenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond geleerd dat je olijfolie in je haar moet smeren, dat is goed voor je haar.
Misschien met Dennis dat ook eens doen.
Ik snap niet waar die haat zo vandaan komt. En ook maar bljift haten. Ze is volgens mij gewoon te koppig om aardig tegen Lieke te kunnen zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmpf. ze haalt het bloed onder m'n nagels vandaan![]()
Aardig sterke borrel zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
Amanda had ik mijn pil al geslikt? Brian: Nee. Volgens mij wel zegt Amanda en da;s het naf=deel als je de pil niet elke dag slikt....![]()
Ik snap het niet. Ik zie ook dat Brian het maar op z'n dooie gemakkie blijft voeden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die haat zo vandaan komt. En ook maar bljift haten. Ze is volgens mij gewoon te koppig om aardig tegen Lieke te kunnen zijn.
In Scandinavië was er in de jaren 70, geloof ik, een geheim project dat iedereen onder een bepaald IQ een sterilisatie/castratie kreeg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
Amanda had ik mijn pil al geslikt? Brian: Nee. Volgens mij wel zegt Amanda en da;s het naf=deel als je de pil niet elke dag slikt....![]()
En die joint hakt er ook stevig in...quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
In Scandinavië was er in de jaren 70, geloof ik, een geheim project dat iedereen onder een bepaald IQ een sterilisatie/castratie kreeg.
Inclucing mensen zwak van geest&gehandicapten.
Het woord 'moet' werkt bij Amanda hetzelfde als een rode lap op een stier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zie ook dat Brian het maar op z'n dooie gemakkie blijft voeden.
Overigens denk ik wel dat ze snel te dumpen is, na 23 september. Ze zal vrij gemakkelijk overgaan tot "fysiek geweld" als het haar echt lastig gemaakt wordt. Wie de klap wil opvangen, weet ik niet. Ik hoorde Huub net hardop uitspreken dat ze rekeningen moeten houden dat ze niet te ver gaan, want anders zal Amanda gaan slaan. Er wordt dus al rekening mee gehouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zie ook dat Brian het maar op z'n dooie gemakkie blijft voeden.
Hangt van het percentage af maar als het onder de 15 van Amanda komt ben ik gerustgesteld voor mijn AOW......quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
In Scandinavië was er in de jaren 70, geloof ik, een geheim project dat iedereen onder een bepaald IQ een sterilisatie/castratie kreeg.
Inclucing mensen zwak van geest&gehandicapten.
Ik snap het ook niet. Je kunt het met z'n allen toch ook leuk hebben en elkaar toch keihard wegstemmen en tegenwerken als het echt nodig is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eindelijk! het zal tijd worden! Wat een fakegedoe!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
De reactie is ook een beetje klaar met geiltje en geiltje?![]()
Daarbij tempert Brian op geen enkele andere manier haar haat richting Lieke en Huub.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het woord 'moet' werkt bij Amanda hetzelfde als een rode lap op een stier.
Dat zou misschien nog 2 nieuwe wannabee's betekenen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Overigens denk ik wel dat ze snel te dumpen is, na 23 september. Ze zal vrij gemakkelijk overgaan tot "fysiek geweld" als het haar echt lastig gemaakt wordt. Wie de klap wil opvangen, weet ik niet. Ik hoorde Huub net hardop uitspreken dat ze rekeningen moeten houden dat ze niet te ver gaan, want anders zal Amanda gaan slaan. Er wordt dus al rekening mee gehouden.
Die categorie gaat je AOW alleen maar meer in waarde doen dalen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hangt van het percentage af maar als het onder de 15 van Amanda komt ben ik gerustgesteld voor mijn AOW......
Mee eens hoor. Je kunt gemakkelijk zonder haat sarren of fokkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Je kunt het met z'n allen toch ook leuk hebben en elkaar toch keihard wegstemmen en tegenwerken als het echt nodig is?
na 23 september worden er geen miljonairs meer vervangen toch?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog 2 nieuwe wannabee's betekenen.
Sorry, ik bedoelde BOVEN!!!!!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die categorie gaat je AOW alleen maar meer in waarde doen dalen.
Alleen als je lazerus bent, zul je moeite hebben dat ook te "weten"quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:29 schreef Soho het volgende:
Je weet toch godver wel of je aangeschoten, dronken of lazerus bent!!!
Niet als je lazarus bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:29 schreef Soho het volgende:
Je weet toch godver wel of je aangeschoten, dronken of lazerus bent!!!
Als je lazerus bent twijfel je er als het goed is niet over of je nuchter bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alleen als je lazerus bent, zul je moeite hebben dat ook te "weten"![]()
Gelukkig niet in beeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:35 schreef F04 het volgende:
Waar zijn Amanda en Brian? (ben effe streamloos)
EN DRUIPT AF!!...............Looooooooooooooooooooooooser!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:35 schreef akveor het volgende:
nix vind het gesprek tussen Nadia en Huub maar niks... en bonkt op de deur
[afbeelding]
Dat denk ik ook. Als je lazerus bent, ben je eigenlijk dus gewoon nuchterquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:35 schreef Soho het volgende:
[..]
Als je lazerus bent twijfel je er als het goed is niet over of je nuchter bent.
Ja die gast voegt werkelijk niets toe... kan geen enkele situatie naar zich toetrekken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
EN DRUIPT AF!!...............Looooooooooooooooooooooooser!
Brian is weer heel trots op zn sletje, als je hem zo hoort giechelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:44 schreef akveor het volgende:
Sjees Brian wat heb jij een grappige vriendin... en zelf ben je ook net zo grappig.
Lieke begint over intelligentie. Amanda begint over dorpsmeisjes.
Het is tenenkrommendquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:44 schreef akveor het volgende:
Sjees Brian wat heb jij een grappige vriendin... en zelf ben je ook net zo grappig.
Lieke begint over intelligentie. Amanda begint over dorpsmeisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |