inhoudelijk is dit weer zeer kut en daarom is dit zzzzooooo irritantquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:46 schreef mootie het volgende:
We zijn weer op het niveautje manwijf, lul, schoonmaakster aangeland.... gaap.....
Aman: Ohhhh Lieke is zo hoogquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
terreur op 1
Beetje jammer ja, misschien moet Lieke even over "sletje Amanda" beginnen,quote:
yepquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:48 schreef mootie het volgende:
Vuile bloedkip? Zei Brian dat nou echt?
Precies.... gaat nooit om de inhoud maar draait altijd uit op plat schelden. Te dom voor woorden. Door haar kan het spel gewoon niet leuk gespeelt worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
inhoudelijk is dit weer zeer kut en daarom is dit zzzzooooo irritant![]()
het grootste, breedste, langste manwijf is Nadiaquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:46 schreef mootie het volgende:
We zijn weer op het niveautje manwijf, lul, schoonmaakster aangeland.... gaap.....
Dat soort techniekjes beheerst Lieke niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Beetje jammer ja, misschien moet Lieke even over "sletje Amanda" beginnen,
gaat Brainless misschien weer door het lint ....![]()
Ze is RTL5quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:48 schreef akveor het volgende:
Weg met Amanda. Zij haalt het niveau van DGK gewoon te ver omlaag. Ze is gewoon te dom.
[afbeelding]
Misschien vind je dit [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. wel een aardig topic en heb je ook iets wat je er kwijt wilt.quote:
Ja niet normaal..... iedereen lijkt wel de hoop met DGK op te hebben gegeven...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
wat is de COS rustig...
SbS6quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:03 schreef mootie het volgende:
Amanda moet nog echt even een opfriscursusje RTL volgen....... dit is meer voor...... tsja...... wat voor zender.......
Best wel druk om 4.00 uurquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
wat is de COS rustig...
Jaap ligt daar volgens mij omdat Huub en Lieke hem de hele week op z'n eten willen controleren. Er loopt een weddenschap. Hij kan 200 CP van Huub verdienend als hij een week lang alleen maar groente eet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien vind je dit [DGK] COS-Discussietopic: How to make things better. wel een aardig topic en heb je ook iets wat je er kwijt wilt.
Ik verwachtte vier streams op slapende/vrijende mensen, maar het is me een heibel van jewelste.
En ik vraag me af waarom Jaap in Natasia's bed ligt.
Als Lieke gewoon rustig blijft zal Amanda een keer doorflippen... De tikjes van Lieke lijken me harder aan te komen dan de onzin die Amanda loopt uit te kotsen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:05 schreef riri het volgende:
ik weet niet wat erger is...die groepsmolestatie of deze ziekelijke groepspesterij op één persoon
een wat???quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap ligt daar volgens mij omdat Huub en Lieke hem de hele week op z'n eten willen controleren. Er loopt een weddenschap. Hij kan 200 CP van Huub verdienend als hij een week lang alleen maar groente eet.
Over het "COS-Discussietopic: How to make things better." Ik weet niet of ik daar iets heb in te brengen en denk nog even of hier een insuniatie of iets achter zit![]()
Geen insinuatie, gewoon een vriendelijke verwijzingquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap ligt daar volgens mij omdat Huub en Lieke hem de hele week op z'n eten willen controleren. Er loopt een weddenschap. Hij kan 200 CP van Huub verdienend als hij een week lang alleen maar groente eet.
Over het "COS-Discussietopic: How to make things better." Ik weet niet of ik daar iets heb in te brengen en denk nog even of hier een insuniatie of iets achter zit![]()
Ik durf me in dat soort discussies niet te mengenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen insinuatie, gewoon een vriendelijke verwijzing![]()
Je hoeft je nergens in te mengen. Het is gewoon voor als je iets kwijt zou willen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik durf me in dat soort discussies niet te mengen![]()
Toon je ballenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik durf me in dat soort discussies niet te mengen![]()
Meneer HBO is niet verder gekomen dan 'vuile bloedkip'quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:20 schreef akveor het volgende:
Toch had ik Brian intelligenter verwacht... hij komt nu toch wel heel erg dom over met dat schjaapachtige lachje van um. Hij is behoorlijk afgestompt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |