quote:Jennifer Hudson in Sex and the City-film
AMSTERDAM - Oscarwinnares Jennifer Hudson krijgt een hoofdrol in de Sex and the City-film. Dat meldt het Amerikaanse vakblad Hollywood Reporter dinsdag. De opnames van de film die volgt op de succesvolle serie over het wel en wee van vier vriendinnen in New York beginnen volgende week.
Hudson ontving in februari een Oscar voor haar vertolking van de mollige zangeres Effie White in de musical Dreamgirls. De zangeres vertolkt in de Sex and the City-film de rol van Louise, de assistent van Carrie Bradshaw, de door Sarah Jessica Parker gespeelde schrijfster.
In juli stemden Parker en de andere drie vaste actrices uit de serie in met een speelfilmvervolg op de hitserie van zender HBO. Binnen een jaar zal de grote schare trouwe fans eindelijk weten hoe het na het ontroerende slot van het laatste seizoen verder gaat met de seksbeluste pr-agente Samantha, de cynische advocate Miranda en de romantische kunsthandelaar Charlotte.
Ook acteur Chris Noth zal in de film zijn rol van Mr Big, de grote liefde van hoofdpersonage Carrie Bradshaw, prolongeren. Sex and the City moet medio 2008 in de bioscopen te zien zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door shiNinG_staR op 11-09-2007 17:29:43 ]
Hmm, ik vind SatC juist echt zo'n serie waar eigenlijk alleen de vier core personages er maar écht toe doen. Vergelijk het bijvoorbeeld met andere series waar buiten de core cast sommige andere personages gewoon ook niet weg te denken zijn, zoals Rosario in Will & Grace, Faith en Andrew in Buffy, Lilah in Angel, enz.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Magda doet ook mee! Maar ik wil ook Steve, Harry en Smith
.
Ja, het personage Stanford is echt uit jou gesnedenquote:
Oeh! Op m'n verjaardag!!quote:
quote:Ook Harry keert terug in Sex and the City-film
NEW YORK - Acteur Evan Handler zal in de Sex and the City-film verschijnen als Harry Goldenblatt, de echtgenoot van Charlotte York. Dat meldt het Amerikaanse blad People maandag op zijn site. Eerder al zegden de vier vrouwelijke hoofdrolspeelsters en Chris Noth, de acteur die in de serie Mr Big speelde, hun medewerking aan het project toe.
De opnames van de film, die volgt op de succesvolle serie over het wel en wee van vier vriendinnen in New York, beginnen volgende week.
Ik heb Aidan ook nooit wat aan gevonden, bij hem vond ik Carrie altijd heel anders.quote:Op maandag 17 september 2007 17:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, Aidan mag wegblijven. Hoewel, het kan wel zorgen voor lekker veel drama
. Maar ik vond Aidan altijd een beetje een watje, Big is veel spannender
.
Is dat die kale??quote:
Toffe gastquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:54 schreef Smash-it het volgende:
Yeah, 30 mei 2008 komt ie uit!
[afbeelding]
Top!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:05 schreef --Globe-- het volgende:
Ik zie inmiddels ook Smith in de lijst staan op IMDB, nu alleen Steve nog!
Die jonge knul van Samantha! Die absolute hunk!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:13 schreef Kuukske het volgende:
Wie was Smith ook alweer?
Oja!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:17 schreef Misstique het volgende:
Die jonge knul van Samantha! Die absolute hunk!
[afbeelding]
Dus Steve is inquote:The Sex And The City movie has officially gone into production with Sarah Jessica Parker and Chris Noth reprising their roles on New York City's Upper East Side.
E! Online reports a fleet of paparazzi were on hand to chronicle the occasion on Wednesday, which saw SJP in a couture outfit, complete with Eiffel Tower handbag.
In the scene, the leads also embraced in a passionate kiss, quashing concerns, for the time being, that Carrie Bradshaw and Mr Big hadn't stayed together in the four years after their French foray, where Big pursued Carrie to Paris in the season finale.
Along with Chris Noth, the cast's respective love interests, played by Jason Lewis, David Eigenberg and Evan Handler, will all be reprising their roles in the film.
The cast were spotted on Monday night at New York hotspot Butter, to celebrate the film's kick-off.
Sex And The City: The Movie is slated for a May 30 2008 release.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alle hoofdrolspelers reunited:
[afbeelding]
Jij ook hierquote:
Toen ze die eerste (spontane) date hadden bij de bios vond ik ze wel leuk ja.. Maar er was weinig chemie toen Carrie de bus kon horen stoppen, deuren opengaan, mensen uit hoort stappen, deur weer dicht, optrekken, bus die weer wegrijdt.. tijdens het seksen haha.quote:Op zondag 23 september 2007 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bergers neuroses waren stom, maar de chemie tussen hem en Carrie vond ik het natuurlijkst.
Yes I need glasses and I'm not ashamed. I have a sexy young man who loves to fuck me and I'm fabulous.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Jij ook hier
I just can't waait for moreeeeee aka de dag dat ik die bios inga om dit te mogen aanschouwen., dus dikke tvp.
![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 15:26 schreef SunChaser het volgende:
Als Steve niet meedoet zal ie wel dood zijn intussen: kanker.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:26 schreef SunChaser het volgende:
Als Steve niet meedoet zal ie wel dood zijn intussen: kanker.
charlotte zwangerquote:Op zondag 23 september 2007 23:18 schreef Smash-it het volgende:
Nog wat foto's gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja eigenlijk was het gewoon goed zoquote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou Aleksandr nog terugkomen?
Het was wel erg 'af' he, in de serie.
Big =quote:Op zondag 23 september 2007 23:24 schreef speknek het volgende:
Wat heeft iedereen toch metMr. Big
?
Nou idd. wat istie lelijk zoquote:Op maandag 24 september 2007 08:20 schreef Irrem het volgende:
oei.. Die foto met Big en Carrie![]()
past goed in het topic: Sterren onflatteus op de kiek
Ik vind hem ook niks hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 23:24 schreef speknek het volgende:
?
Tss tss. Ik heb gewoon al eerder gereageerd in dit topic, NA jouw post, maar zonder op je post in te gaan, omdat ik hem niet zag.. (toch die bril nodig hehquote:Op zondag 23 september 2007 15:22 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
[..]
Yes I need glasses and I'm not ashamed. I have a sexy young man who loves to fuck me and I'm fabulous.![]()
Al zie ik jou de laatste tijd nooit meer met een bril op![]()
![]()
Leuke foto's. Aparte outfit van Carrie maar ik vind het haar wel leuk staan.quote:Op maandag 24 september 2007 19:52 schreef Smash-it het volgende:
Op x17online staan nog meer foto's, alleen ik krijg het niet voor elkaar die hier te plaatsen..
Tenzij je een supermodel bent (of Samathaquote:Op maandag 24 september 2007 21:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Tss tss. Ik heb gewoon al eerder gereageerd in dit topic, NA jouw post, maar zonder op je post in te gaan, omdat ik hem niet zag.. (toch die bril nodig heh).
Maareh.. ff to the point > Buiten openbaar aanvaardbare bril ben ik ook niet in het bezit van een toyboy.![]()
Anyways, in de praktijk valt er vast wel eentje te ronselen zelfs met bril op (of toch niet, uitgaande van de range van extremiteit van mijn zonder-bril-fans in de Odessa![]()
) , al 't gaat om het principe en de quote blijft briljant.
En nu OT!!![]()
big heeft geld en statusquote:Op zondag 23 september 2007 23:24 schreef speknek het volgende:
?
Berger = ex van Carriequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zijn Berger en John ook alweer?
Hudson heeft trouwens gave laarzen aan
heb jij haar zwanger gemaaktquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is ze weer mooi, hè.
*zwijmel*
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
heb jij haar zwanger gemaakt?
Berger is de schrijver die Carrie had ontmoet in de Hamptons. Reed op een motor, had een apparaat naast zijn bed staan dat oerwoudgeluiden maakte omdat hij anders niet kon slapen.quote:Op zondag 30 september 2007 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
De foto van Berger komt me niet bekend voor.. Karakterbeschrijving, anyone?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Van Perezhilton.com:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet op klikken als je niks van het verhaal wilt weten:
http://www.telegraaf.nl/prive/article72170791.ece?cid=rss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komt het trouwens dat er zoveel foto's van de opnames op internet staan? Van andere films is dit veel minder, of lijkt het maar zo?
Je bent zo slimquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:57 schreef Nesle het volgende:
Nee dat kan niet, zover ik weet.
Je kan wel de link gewoon in een spoiler zetten
Lijkt wel bijna een horrormovie zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:22 schreef speknek het volgende:
Damn wat een lelijke hangtieten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die foto's zijn niet bij de echte trouwlokatie bijvoorbeeld etc![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wij doen alles in spoilers, voor degene die wat minder nieuwsgierig zijn dan wij..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:15 schreef --Globe-- het volgende:
Dan kan je het hele topic wel in spoilers zetten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wij doen alles in spoilers, voor degene die wat minder nieuwsgierig zijn dan wij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
WOW Marble, hoe krijg je dat voor elkaar![]()
![]()
? I'm sooo jealous!!
![]()
.
Hoe kwam je daar zo terecht? En heb je wat foto's ofzo? Echt onwijs leuk, zeg!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Marble het volgende:
*Jaloersmakend verhaal
Ik heb gisteren nog 3 alternate endings gekeken van de laatste aflevering en A Farewell part 1 en 2.... Ik heb nu alleen nog aflevering 6x16, waarin Miranda besluit te verhuizen naar Brooklyn. Die had ik tijdens het kijken per ongeluk overgeslagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
mijn dosis SATC is op gister de laatste 4 afleveringen gekeken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Marble het volgende:
En Charlotte, jezus wat is zij stunningly gorgeous. Haar schoonheid straalt echt van haar af als radioactiviteit of zo. Echt ongelooflijk, ze leek wel een engel die op de aarde was neergedaald. Carrie daarentegen zat nog onder meer makeup dan Mr. Big en Charlotte bij elkaar (echt 5 ton of zo) en zag er nog niet echt uit. Maar ik begrijp nu dus een stuk beter die obsessie van Bupatih
.
Duurde even voordat ie geladen was, maar hij deed het. Zag er erg SATC achtig uit, maar helemaal niets over een mogelijk plot/onderwerp/verhaal. We shall see!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://movies.aol.com/movie/sex-and-the-city-2008/30247/main
TRAILER![]()
Mooie kwaliteit btw, ooooh dat beginstukje over de stad heenquote:http://movies.aol.com/movie/sex-and-the-city-2008/30247/main
Alleen is die tag line echt té cheesyquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:04 schreef LeNeHe het volgende:
Die trailer en poster zien er goed uit!! Can't wait!
quote:Wow, you're Charlotte!
Looking for the perfect Bergdorf Goodman dishes to match your impeccable kitchen? Shopping at Tiffany's for a new string of pearls? Fantasizing about the perfect job as a New York City art gallery owner? Maybe not exactly, but when it comes to a refined taste and a sweetness like no other, you're just like Charlotte!
Of course you aren't all sugar; you've definitely got a tough heart under that pretty cashmere sweater, but you are probably happiest when you are surrounded by supportive relationships and a great romance (you only get two, you know!) So live it up, because you deserve nothing but the best in life, whether it's fine china or true love. Now that's some good taste!
yeah rightquote:Wow, you're Samantha!
Rrowr! What would life be without you? Brazen, intelligent, and not afraid to say whatever (and we mean whatever) is on your mind, when it comes to being fearless — you're the real thing. While some things that come out of your mouth may make your friends a little uncomfortable, it's fun to stir the pot sometimes and get a reaction. And that's half the reason you do it!
At first glance you come across as quite the wild child, but you're not just a sexpot. Your closest friends get to find out that you've got a big heart underneath those hot, hot clothes and a great head on your shoulders. With that killer combo, there's no way you won't get everything you want. What a firecracker!
Ik ben ook Charlottequote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:16 schreef Marble het volgende:
Who's your Sex and the City match?
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:34 schreef LadyX het volgende:
Cooooooooooooool ik lees echt nu pas dat er een filn komt!!!! Hoe geweldig is dat!! Ik ben helemaal door het dollen heen
Moet wel onder een enorme rots als ik zie vanaf wanneer t al bekend isquote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]. Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gezeten
?
J-Hudquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er is een nieuwe langere promo![]()
http://buzzsugar.com/1064344
wees er snel bij ze halen hem schijnbaar vaak weg!!
The heart of the matter!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh!
En muziek van India.Arie. Ik kan echt niet meer wachten nu
!
Ja wat een grote spoiler he dat Miranda gestopt is met scheren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Nesle het volgende:
Woew
Maar de trailer vertelt al wel veel zeg, shit dat wilde ik helemaal nog niet weten
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:54 schreef Liquidootje het volgende:
Ik had ook iets rambo IV-achtigs verwacht. Nog net iets geweldadiger misschien.
Heuj... alleen ECHTE mannen durven roze te dragen en alleen ECHTE mannen durven toe te geven dat ze dit soort programma's kijken. Die zijn namelijk zo enormmmmmmmm mannelijk en Viking-achtig dat ze dat best kunnen hebben.... zo goed?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:44 schreef Liquidootje het volgende:
Greys wat doe je nou, mijn mannelijkheid![]()
![]()
What happens in idols stays in idols!
quote:Kristin Davis' 'Sex and the City' Date Sold for 52,100 U.S. Dollar
March 26, 2008 03:47:38 GMT
by Staff Writer
A date with Kristin Davis to the May 2008 premiere of the "Sex and the City" movie has been sold for a staggering $US52,100, it has been reported. The money will benefit charity Oxfam America, which is an international relief and development organization that creates lasting solutions to poverty, hunger and injustice.
Davis, a Golden Globe and Emmy award-nominated actress best known for her role of Charlotte York on HBO's "Sex and the City", auctioned off two VIP tickets to the "Sex and the City" movie premiere in New York City in an online sale on auction Website eBay early this month. The winner of the auction, simply identified as "superiorlotus912", will be meeting Davis personally during the movie premiere on May 27.
"superiorlotus912" and a friend will also have their hair and make-up professionally styled at the Prive Salon, and receive a pair of Jimmy Choo shoes. Greater than all, they will be driven to the movie premiere in a chauffeured car and then accompany Davis down the red carpet at the screening.
Davis' "Sex and the City" date surpassed Scarlett Johansson's date to the July premiere of her latest flick "He's Just Not That Into You" earlier this month which raised only $US42,000.
Other celebrities who have auctioned off dates include Charlize Theron and "Blood Diamond" star Djimon Hounsou.
Wat was er mis met de gewone themesong van TV?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bij de SATC-film hoort natuurlijk ook een soundtrack, en één van de artiesten (naast Jennifer Hudson die de assistente van Carrie speelt) die nummers heeft opgenomen voor de film is Fergie. Normaal vind ik haar best leuke muziek maken, maar de themesong die ze heeft gemaakt is ronduit crap.
ja dat dus... waarom verandering?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat was er mis met de gewone themesong van TV?
Zojuist kaartjes gekocht voor de lady's night op 3 juni in Antwerpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel première datums zijn opgeschoven omdat ze in de VS eerder wilde zijn. Logisch ook eigenlijk wel jammeripv de 28ste mei in Antwerpen nu 4 juni
Klopt nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 06:23 schreef -Bubseltje- het volgende:fijn voor je
womens only gaat me toch niet lukken
![]()
Oke, voor de fun (met 5 dames op stapquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Omdat mijn man mee zal moetenik kan niet zolang zelf rolstoelen of met de krukken lopen
haha jeetje, zo had ik het nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:25 schreef SlimShady het volgende:
meer mannen () dan vrouwen gaven een cijfer.
check deze pagina voor meer informatie.
http://www.imdb.com/title/tt1000774/ratings
Tja mannen hebben een gevoel voor humor. Dus het is al bijvoorbaat niet grappig (al wil dat niet dat niet zeggen dat het slecht is)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:44 schreef Mryc het volgende:
[..]
haha jeetje, zo had ik het nog niet eens gezien
Heel veeel plezier maar dat lukt wel. De film is super!quote:
Helaas!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:03 schreef SunChaser het volgende:
Is er frontaal bloot te zien van Kim Catral?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook Charlotte had best een groot komisch gehalte. Jammer dat sommige characters zo weinig in beeld kwamen, zoals Stanford en Harry. Die zijn echt opgetrommeld voor de beeldvulling, want ze hadden nauwelijks tekst
Verder beetje jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder 2,5 uur lang genieten van alle oude bekenden, de humor en de outfits (sommige van Carrie waren echter weer too much).
Over outfits gesproken: ik was er met de ladiesnight (ook een keer en nooit weer) en veel meisjes (ook wel oudere vrouwen) hadden het waanidee dat zij Carrie waren ofzo. Ze hadden echt de meest foute outifts aan die je alleen kunt hebben als je Carrie Bradshaw heet en een fictief personage bent in een tvserie. Daarbij hakken van 10 cm waar ze wiebelend op strompelden, hilarisch om te zien
. Weer een bevestiging dat er in Nederland maar weinig mensen écht stijl hebben. Roze schoenen onder een rode rok, en meer van dat soort blunders
!
Ik ben in Antwerpen naar de lady's night geweest. 1 van de prijzen daar werd verloot onder dames met de hoogste hakken. En je zag daar dus hakken van 10 cm.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Over outfits gesproken: ik was er met de ladiesnight (ook een keer en nooit weer) en veel meisjes (ook wel oudere vrouwen) hadden het waanidee dat zij Carrie waren ofzo. Ze hadden echt de meest foute outifts aan die je alleen kunt hebben als je Carrie Bradshaw heet en een fictief personage bent in een tvserie. Daarbij hakken van 10 cm waar ze wiebelend op strompelden, hilarisch om te zien
. Weer een bevestiging dat er in Nederland maar weinig mensen écht stijl hebben. Roze schoenen onder een rode rok, en meer van dat soort blunders
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
Ik ben nu even een paar dagen thuis en kan niet zo uit de voeten, en heb om me te vermaken de dvd-box met alle afleveringen gekocht, maar het is vanaf het begin toch wel steeds ook een zoektocht naar de ware geweest. Daarnaast natuurlijk de zelfstandigheid, het proberen te verheffen van het single-zijn, de one night stands, maar door alles heen toch op zoek naar die ene.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:13 schreef Numbie het volgende:
Wel jammer voor een serie die begonnen is als singles girls en SEX and the city, om te eindigen in een film die één al draait om de 'liefde van je leven vinden'... Juist dat zelfstandige vond ik wel heel erg leuk altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat moet 2,5 uur durenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Maar moet het echt 2,5 uur duren? Lijkt me meer voor max anderhalf uur
Dude waarom kijk je zo een wijvenfilm?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:47 schreef SunChaser het volgende:
Vind t einde wel oke, was een domper geweest als dat er niet in had gezeten
Omdat wijven veel boeiender zijn dan mannen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dude waarom kijk je zo een wijvenfilm?
Maar dit zijn lelijk wijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat wijven veel boeiender zijn dan mannen.
Die wil ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb trouwens het boek Sex and the City the movie gekochtmet achtergrondverhalen en veel mooie foto's.
Jawel, de film gaat verder waar de serie is opgehouden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:17 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb de serie eigenlijk nooit echt gevolgd. Moet je die gezien hebben om de film te kunnen zien of maakt dat niet uit?
Ik vond dat best wel functioneel in het verhaal. Carry wilde een romanticus on-demand en zo had ze in ieder geval haar love-letters. Op dat moment maakte het niet uit dat hij ze van i-net geplukt had. Het was voldoende dat hij er moeite voor had gedaan. En dan is die laatste natuurlijk het klapstuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:08 schreef Aarti het volgende:
Ik vond dat gedoe met die e-loveletters ECHT tenenkrommend, hoe copypaste-je er maar makkelijk van af
Wel als je van SATC houdt. Ik vond de serie gewekdig en heb net de film gezien en je krijgt echt waar voor je geld. 2 uur en 16 minuten een heerlijk voorspelbaar verhaal. Het is niet het satire van de eerste paar seizoenen maar een mooi vervolg met alles wat je hoopt dat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:42 schreef J.F.Sebastian het volgende:
ik wil hem graag zienis die man-vriendelijk?
Als je de serie kent en leuk vond dan wel, anders moet je echt niet gaan. Dan kun je beter een andere zaal bezoeken,quote:Op maandag 16 juni 2008 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vanavond met m'n vriendin, zusje en andere zusje + vriend.... wish me luck.... of valt het allemaal wel mee voor een man?
Onzin! Alles wordt uitgelegd aan het begin en ken zat mensen die de film top vonden terwijl ze de serie nog nooit hadden gezien!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je de serie kent en leuk vond dan wel, anders moet je echt niet gaan. Dan kun je beter een andere zaal bezoeken,
quote:Though still in bed, my thoughts go out to you, my Immortal Beloved, now and then joyfully, then sadly, waiting to learn whether or not fate will hear us - I can live only wholly with you or not at all - Yes, I am resolved to wander so long away from you until I can fly to your arms and say that I am really at home with you, and can send my soul enwrapped in you into the land of spirits - Yes, unhappily it must be so - You will be the more contained since you know my fidelity to you. No one else can ever possess my heart - never - never - Oh God, why must one be parted from one whom one so loves. And yet my life in V is now a wretched life - Your love makes me at once the happiest and the unhappiest of men - At my age I need a steady, quiet life - can that be so in our connection? My angel, I have just been told that the mailcoach goes every day - therefore I must close at once so that you may receive the letter at once - Be calm, only by a calm consideration of our existence can we achieve our purpose to live together - Be calm - love me - today - yesterday - what tearful longings for you - you - you - my life - my all - farewell. Oh continue to love me - never misjudge the most faithful heart of your beloved.
ever thine
ever mine
ever ours
idd het was haar eigen schuld allemaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik niet snap is dat Carry, die weet dat Big biningsangst heeft en klein wil trouwen er zo'n circus van maakt
snap het ook nog steeds niet!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef Psych-case het volgende:
Weet je wat ik nog steeds niet snap?
Dat MANTELPAKJE!!!
Waarin ze wilde trouwen in het begin en in trouwde op het eind.
Dat is toch zooooo niet haar smaak?????
Graag gedaan, neem zakdoekjes mee want de uitvaart vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef rena het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijkBedankt voor de spoilers allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hakt er wel in![]()
Je hoeft de spoilers niet te lezen! Daar zijn het spoilers voor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef rena het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijkBedankt voor de spoilers allemaal
En tijdens die bruiloft dat haar vaag opgestoken met die vogel erin terwijl het tijdens die fotoshoot mooi los zat!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Graag gedaan, neem zakdoekjes mee want de uitvaart vanDat heb ik niet meer gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hakt er wel in
Ik vond hem leuk, doch langdradig. Ze hadden er wat mij betreft niet zo lang over hoeven te doen, en dat gejank van Carrie komt je op een gegeven moment ook de strot wel uit![]()
Maar al met al was hij best vermakelijk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Zo fucking moeilijk is het toch niet om een spoilertagje aan te maken "quote:Op zondag 22 juni 2008 03:23 schreef Psych-case het volgende:
Tsja als we de inhoud van de film niet mogen bespreken omdat we dan ''spoileren'' waarom dan dit topic?
Om te zeggen dat je heengaat of bent geweest en dat het leuk was![]()
In willen lezen in wat? ''Ja, ik ga hem ook kijken.'' ''Ja, hij was tof he.'' ''Hm, is het ook wat voor mijn vriend?''quote:Op zondag 22 juni 2008 11:06 schreef rena het volgende:
[..]
Zo fucking moeilijk is het toch niet om een spoilertagje aan te maken "" Er zijn ook mensen die zich alvast een beetje in willen lezen..
Nou, je moet in het topic van Harry Potter eens wat spoileren en dan flikkert wel de hele bende hysterische viswijven over je heenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
In willen lezen in wat? ''Ja, ik ga hem ook kijken.'' ''Ja, hij was tof he.'' ''Hm, is het ook wat voor mijn vriend?''
Beetje nutteloos topic dan. Maar goed, dat is mijn mening. .
Ach die HP viswijven die sporen niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef rena het volgende:
[..]
Nou, je moet in het topic van Harry Potter eens wat spoileren en dan flikkert wel de hele bende hysterische viswijven over je heenEn hier mag er niks van gezegd worden?
Omdat het haar 1e bruiloft was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik niet snap is dat Carry, die weet dat Big bindingsangst heeft en klein wil trouwen er zo'n circus van maakt
mja, ze ging er wel heel ver in, hoor. had ik ook niet van haar verwacht!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Omdat het haar 1e bruiloft was.
Ik vond die Big maar een eikel.
Had hij dat niet voor haar over?
Ik ook.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
mja, ze ging er wel heel ver in, hoor. had ik ook niet van haar verwacht!
Ik vond ook dat ze het hem niet zo makkelijk had moeten vergeven. maar ja, ik ben een wraakzuchtig kreng
Dan had ie dat eerder en duidelijker moeten zeggen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vond voor deze keer dat Big gewoon gelijk had ze had er een veel te groot huwelijk van gemaakt.
En ik denk dat ze zelf wel wist dat zij de schuldige was dit keer.
Ben wel benieuwd of ze dat appartement nog zullen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |