idd het was haar eigen schuld allemaalquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik niet snap is dat Carry, die weet dat Big biningsangst heeft en klein wil trouwen er zo'n circus van maakt
snap het ook nog steeds niet!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef Psych-case het volgende:
Weet je wat ik nog steeds niet snap?
Dat MANTELPAKJE!!!
Waarin ze wilde trouwen in het begin en in trouwde op het eind.
Dat is toch zooooo niet haar smaak?????
Graag gedaan, neem zakdoekjes mee want de uitvaart vanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef rena het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijkBedankt voor de spoilers allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hakt er wel in![]()
Je hoeft de spoilers niet te lezen! Daar zijn het spoilers voor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:43 schreef rena het volgende:
Ik ga vanmiddag eindelijkBedankt voor de spoilers allemaal
En tijdens die bruiloft dat haar vaag opgestoken met die vogel erin terwijl het tijdens die fotoshoot mooi los zat!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Graag gedaan, neem zakdoekjes mee want de uitvaart vanDat heb ik niet meer gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hakt er wel in
Ik vond hem leuk, doch langdradig. Ze hadden er wat mij betreft niet zo lang over hoeven te doen, en dat gejank van Carrie komt je op een gegeven moment ook de strot wel uit![]()
Maar al met al was hij best vermakelijk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Zo fucking moeilijk is het toch niet om een spoilertagje aan te maken "quote:Op zondag 22 juni 2008 03:23 schreef Psych-case het volgende:
Tsja als we de inhoud van de film niet mogen bespreken omdat we dan ''spoileren'' waarom dan dit topic?
Om te zeggen dat je heengaat of bent geweest en dat het leuk was![]()
In willen lezen in wat? ''Ja, ik ga hem ook kijken.'' ''Ja, hij was tof he.'' ''Hm, is het ook wat voor mijn vriend?''quote:Op zondag 22 juni 2008 11:06 schreef rena het volgende:
[..]
Zo fucking moeilijk is het toch niet om een spoilertagje aan te maken "" Er zijn ook mensen die zich alvast een beetje in willen lezen..
Nou, je moet in het topic van Harry Potter eens wat spoileren en dan flikkert wel de hele bende hysterische viswijven over je heenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
In willen lezen in wat? ''Ja, ik ga hem ook kijken.'' ''Ja, hij was tof he.'' ''Hm, is het ook wat voor mijn vriend?''
Beetje nutteloos topic dan. Maar goed, dat is mijn mening. .
Ach die HP viswijven die sporen niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:56 schreef rena het volgende:
[..]
Nou, je moet in het topic van Harry Potter eens wat spoileren en dan flikkert wel de hele bende hysterische viswijven over je heenEn hier mag er niks van gezegd worden?
Omdat het haar 1e bruiloft was.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik niet snap is dat Carry, die weet dat Big bindingsangst heeft en klein wil trouwen er zo'n circus van maakt
mja, ze ging er wel heel ver in, hoor. had ik ook niet van haar verwacht!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Omdat het haar 1e bruiloft was.
Ik vond die Big maar een eikel.
Had hij dat niet voor haar over?
Ik ook.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
mja, ze ging er wel heel ver in, hoor. had ik ook niet van haar verwacht!
Ik vond ook dat ze het hem niet zo makkelijk had moeten vergeven. maar ja, ik ben een wraakzuchtig kreng
Dan had ie dat eerder en duidelijker moeten zeggen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vond voor deze keer dat Big gewoon gelijk had ze had er een veel te groot huwelijk van gemaakt.
En ik denk dat ze zelf wel wist dat zij de schuldige was dit keer.
Ben wel benieuwd of ze dat appartement nog zullen houden
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:53 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dan had ie dat eerder en duidelijker moeten zeggen.
Je laat geen vrouw in de steek op haar trouwdag!![]()
Oh well, it's a movie...
Maar als het mij zou overkomen huh die kerel die krijgt wel heel wat meer dan een bos bloemen op zijn harsens!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |