heb jij haar zwanger gemaaktquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is ze weer mooi, hè.
*zwijmel*
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
heb jij haar zwanger gemaakt?
Berger is de schrijver die Carrie had ontmoet in de Hamptons. Reed op een motor, had een apparaat naast zijn bed staan dat oerwoudgeluiden maakte omdat hij anders niet kon slapen.quote:Op zondag 30 september 2007 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
De foto van Berger komt me niet bekend voor.. Karakterbeschrijving, anyone?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Van Perezhilton.com:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niet op klikken als je niks van het verhaal wilt weten:
http://www.telegraaf.nl/prive/article72170791.ece?cid=rss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komt het trouwens dat er zoveel foto's van de opnames op internet staan? Van andere films is dit veel minder, of lijkt het maar zo?
Je bent zo slimquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:57 schreef Nesle het volgende:
Nee dat kan niet, zover ik weet.
Je kan wel de link gewoon in een spoiler zetten
Lijkt wel bijna een horrormovie zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:22 schreef speknek het volgende:
Damn wat een lelijke hangtieten.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die foto's zijn niet bij de echte trouwlokatie bijvoorbeeld etc![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wij doen alles in spoilers, voor degene die wat minder nieuwsgierig zijn dan wij..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:15 schreef --Globe-- het volgende:
Dan kan je het hele topic wel in spoilers zetten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wij doen alles in spoilers, voor degene die wat minder nieuwsgierig zijn dan wij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
WOW Marble, hoe krijg je dat voor elkaar![]()
![]()
? I'm sooo jealous!!
![]()
.
Hoe kwam je daar zo terecht? En heb je wat foto's ofzo? Echt onwijs leuk, zeg!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Marble het volgende:
*Jaloersmakend verhaal
Ik heb gisteren nog 3 alternate endings gekeken van de laatste aflevering en A Farewell part 1 en 2.... Ik heb nu alleen nog aflevering 6x16, waarin Miranda besluit te verhuizen naar Brooklyn. Die had ik tijdens het kijken per ongeluk overgeslagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
mijn dosis SATC is op gister de laatste 4 afleveringen gekeken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Marble het volgende:
En Charlotte, jezus wat is zij stunningly gorgeous. Haar schoonheid straalt echt van haar af als radioactiviteit of zo. Echt ongelooflijk, ze leek wel een engel die op de aarde was neergedaald. Carrie daarentegen zat nog onder meer makeup dan Mr. Big en Charlotte bij elkaar (echt 5 ton of zo) en zag er nog niet echt uit. Maar ik begrijp nu dus een stuk beter die obsessie van Bupatih
.
Duurde even voordat ie geladen was, maar hij deed het. Zag er erg SATC achtig uit, maar helemaal niets over een mogelijk plot/onderwerp/verhaal. We shall see!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://movies.aol.com/movie/sex-and-the-city-2008/30247/main
TRAILER![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |