quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alle hoofdrolspelers reunited:
[afbeelding]
Jij ook hierquote:
Toen ze die eerste (spontane) date hadden bij de bios vond ik ze wel leuk ja.. Maar er was weinig chemie toen Carrie de bus kon horen stoppen, deuren opengaan, mensen uit hoort stappen, deur weer dicht, optrekken, bus die weer wegrijdt.. tijdens het seksen haha.quote:Op zondag 23 september 2007 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bergers neuroses waren stom, maar de chemie tussen hem en Carrie vond ik het natuurlijkst.
Yes I need glasses and I'm not ashamed. I have a sexy young man who loves to fuck me and I'm fabulous.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Jij ook hier
I just can't waait for moreeeeee aka de dag dat ik die bios inga om dit te mogen aanschouwen., dus dikke tvp.
![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 15:26 schreef SunChaser het volgende:
Als Steve niet meedoet zal ie wel dood zijn intussen: kanker.
quote:Op zondag 23 september 2007 15:26 schreef SunChaser het volgende:
Als Steve niet meedoet zal ie wel dood zijn intussen: kanker.
charlotte zwangerquote:Op zondag 23 september 2007 23:18 schreef Smash-it het volgende:
Nog wat foto's gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja eigenlijk was het gewoon goed zoquote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou Aleksandr nog terugkomen?
Het was wel erg 'af' he, in de serie.
Big =quote:Op zondag 23 september 2007 23:24 schreef speknek het volgende:
Wat heeft iedereen toch metMr. Big
?
Nou idd. wat istie lelijk zoquote:Op maandag 24 september 2007 08:20 schreef Irrem het volgende:
oei.. Die foto met Big en Carrie![]()
past goed in het topic: Sterren onflatteus op de kiek
Ik vind hem ook niks hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 23:24 schreef speknek het volgende:
?
Tss tss. Ik heb gewoon al eerder gereageerd in dit topic, NA jouw post, maar zonder op je post in te gaan, omdat ik hem niet zag.. (toch die bril nodig hehquote:Op zondag 23 september 2007 15:22 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
[..]
Yes I need glasses and I'm not ashamed. I have a sexy young man who loves to fuck me and I'm fabulous.![]()
Al zie ik jou de laatste tijd nooit meer met een bril op![]()
![]()
Leuke foto's. Aparte outfit van Carrie maar ik vind het haar wel leuk staan.quote:Op maandag 24 september 2007 19:52 schreef Smash-it het volgende:
Op x17online staan nog meer foto's, alleen ik krijg het niet voor elkaar die hier te plaatsen..
Tenzij je een supermodel bent (of Samathaquote:Op maandag 24 september 2007 21:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Tss tss. Ik heb gewoon al eerder gereageerd in dit topic, NA jouw post, maar zonder op je post in te gaan, omdat ik hem niet zag.. (toch die bril nodig heh).
Maareh.. ff to the point > Buiten openbaar aanvaardbare bril ben ik ook niet in het bezit van een toyboy.![]()
Anyways, in de praktijk valt er vast wel eentje te ronselen zelfs met bril op (of toch niet, uitgaande van de range van extremiteit van mijn zonder-bril-fans in de Odessa![]()
) , al 't gaat om het principe en de quote blijft briljant.
En nu OT!!![]()
big heeft geld en statusquote:Op zondag 23 september 2007 23:24 schreef speknek het volgende:
?
Berger = ex van Carriequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Wie zijn Berger en John ook alweer?
Hudson heeft trouwens gave laarzen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |