quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Mag ik na het bestuderen van de beelden de conclusie trekken dat opsluiting leidt tot maar 1 ding, en dat is; dat men zich zo snel mogelijk wil voortplanten.
Ik wordt schijtziek van al die stelletjes die continue met het voorspel of de daad bezig zijn.
De hoeveelheid sex van jongelui op die leeftijd is niet buitensporig, zeker gelet op het feit dat ze weinig anders te doen hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Mag ik na het bestuderen van de beelden de conclusie trekken dat opsluiting leidt tot maar 1 ding, en dat is; dat men zich zo snel mogelijk wil voortplanten.
Ik wordt schijtziek van al die stelletjes die continue met het voorspel of de daad bezig zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef Rekkie het volgende:
Vanavond is toch de laatste aflevering? ze gaan toch van de buis?
Er zit nog enige rek in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef Rekkie het volgende:
Vanavond is toch de laatste aflevering? ze gaan toch van de buis?
Echt wel. Ik zou zeggen pleur er nog een geil type in voor Jaap, is zijn frustratie ook opgelost.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.
Er is niets meer van spelelement in DGK. Er zijn geen stemmingen meer voor uitjes of wat dan ook. Jaap is te laf en meer met buiten bezig dan met het spel.
Het is nu zaterdagavond en waarschijnlijk mogen ze weer voor de tv hangen. 3 stelletejs zijn gewoon teveel.
Misschien zijn we te voorbarig met huidige lijnen doortrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.
Er is niets meer van spelelement in DGK. Er zijn geen stemmingen meer voor uitjes of wat dan ook. Jaap is te laf en meer met buiten bezig dan met het spel.
Het is nu zaterdagavond en waarschijnlijk mogen ze weer voor de tv hangen. 3 stelletejs zijn gewoon teveel.
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpgquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt wel. Ik zou zeggen pleur er nog een geil type in voor Jaap, is zijn frustratie ook opgelost.![]()
Als zijn leven buiten DGK net zo boeiend was als nu in DGK dan voorspel ik een knaller.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap blijft zichzelf maar overschatten, als hij exit gaat wil hij van KingJaap.nl een groot forum gaan maken over DGK, en hij wil oud miljonairs gaan interviewen.
Dromen hebben is okay, maar erg relalistisch komt hij niet over.
Een filmscript over zijn leven gaan schrijven, etc.
Is dat Bianca van DOB?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpg
Ik durf um niet eens direkt te plaatsen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpg
Ik durf um niet eens direkt te plaatsen.
Zijn leven (gepest worden, relatie met ouders, overgewicht, hoog iq) is best wel interessant, maar een filmscript...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Als zijn leven buiten DGK net zo boeiend was als nu in DGK dan voorspel ik een knaller.![]()
Dat klopt natuurlijk. Maar ik wordt nu wel erg ongeduldig het duurt nu al een maand. Toch kan ik ook niet echt zeggen dat de verhoudingen genormalisseerd zijn als ik Amanda zo nu en dan bezig hoor over Lieke en Huub. Nu zie je ook nog steeds op de streams 2 groepjes. Voor mij hoeven de oude lijnen ook niet echt doorgetroken te worden. Ik kijk liever naar goede gesprekken. Maar helaas de meeste mensen zijn niet capabel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:00 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien zijn we te voorbarig met huidige lijnen doortrekken.
Vergeet ook niet dat het vakantietijd is (geweest), het nieuwe tv seizoen nog moet beginnen en dat er een verhuizing naar RTL heeft plaatsgevonden (wat vlgs mij ook een verschuiving in verhaallijnen heeft veroorzaakt).
Helemaal niet mee eens , Kingjaap.nl haalt ook niet voor niks 30 duizend bezoekers per dag en Jaap is nu enorm bekend en heeft wel in alle kranten gestaan. Jaap is een opmerkelijk figuur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap blijft zichzelf maar overschatten, als hij exit gaat wil hij van KingJaap.nl een groot forum gaan maken over DGK, en hij wil oud miljonairs gaan interviewen.
Dromen hebben is okay, maar erg relalistisch komt hij niet over.
Een filmscript over zijn leven gaan schrijven, etc.
Bedoel je die man die laatst ook in DGK op bezoek was?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn leven (gepest worden, relatie met ouders, overgewicht, hoog iq) is best wel interessant, maar een filmscript...![]()
Misschien wordt hij wel een soort Eric Debib (oid, iemand die voor tv ooit eens veel is afgevallen), in de luwte allerlei dingetjes doen en teren op zijn naam.
Als persoonlijkheid is hij er iig wel geschikter voor dan Huub.
Maar of dit echt zijn roeping voor de komende jaren moet worden vraag ik me af.
Heel persoonlijk, maar er is niets van/aan Jaap waarin ik geinteresseerd ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens , Kingjaap.nl haalt ook niet voor niks 30 duizend bezoekers per dag en Jaap is nu enorm bekend en heeft wel in alle kranten gestaan. Jaap is een opmerkelijk figuur.
Daarom kies ik over het algemeen ook voor Huub en Lieke. Hoewel ik die 2 ook erg vervelende trekjes vind hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk. Maar ik wordt nu wel erg ongeduldig het duurt nu al een maand. Toch kan ik ook niet echt zeggen dat de verhoudingen genormalisseerd zijn als ik Amanda zo nu en dan bezig hoor over Lieke en Huub. Nu zie je ook nog steeds op de streams 2 groepjes. Voor mij hoeven de oude lijnen ook niet echt doorgetroken te worden. Ik kijk liever naar goede gesprekken. Maar helaas de meeste mensen zijn niet capabel.
Al lang niet meer hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens , Kingjaap.nl haalt ook niet voor niks 30 duizend bezoekers per dag en Jaap is nu enorm bekend en heeft wel in alle kranten gestaan. Jaap is een opmerkelijk figuur.
Speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel persoonlijk, maar er is niets van/aan Jaap waarin ik geinteresseerd ben.
Denk dat we alles al van hem gezien hebben..
Die 30.000 bezoekers zijn m.i. programma gerelateerd. Sensatie..
Zodra het programma stopt, c.q. Jaap eruit zal het wel over zijn.
Volgens mij is Jaap degene die het spel op slot gooit. Want hij durft pas wat te doen als ie alles voor na DGK geregeld heeft. Maar al met al kan Jaap heel erg grappig zijn met de jusite mensen maar daar durft ie niet mee te bonden. Ik dek wanneer hij dat wel zou doen hij 50% kans heeft om te winnen. Lieke moet Huub ergens dumpen anders zal ze nooit winnen. Ze heeft meer kans tegen Jaap.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Er is niks van Jaap wat me boeit na DGK, nu is hij al weinig interessant meer en om Fons te plezieren wil hij nog meer emo Jaap zijn. Nou spannend!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
weet het haast wel zeker....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Mooie ava/foto, smaakt naar meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
http://www.alexa.com/data/details/traffic_details?url=www.kingjaap.nl&site0=www.kingjaap.nl&site1=
file: /windows/system32/drivers/etc/hostsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef akveor het volgende:
Ik word knettergek van die Google reclames.... nu weer 40% CPU belasting. Al geblokt maar helpt geen reet.
Een spook op de stream?...quote:
Ben je gek, Jaap krijgt ook ff zijn dagelijkse portie aandacht van Nadia. Alles voor de dekking.quote:
Ik vind ze ook erg vervelend...ik heb ze geblokt maar nu krijg ik zo'n gele balk met een geluidje elke keer als ik f5..of gewoon verder ga ..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef akveor het volgende:
Ik word knettergek van die Google reclames.... nu weer 40% CPU belasting. Al geblokt maar helpt geen reet.
Een behoorlijk deel van Jaap zijn populariteit drijft op DGK. Maar er zit ook talent in. Het kan lukken als hij een goed ondernemingsplan schrijft en daar middelen mee loskrijgt van Talpa om zichzelf te lanceren. Alleen moet hij nog meer een personage uitbouwen en heel goed weten wat hij daarmee wil gaan doen.quote:
Ik bedoel die rose vlek aan de rand van het zwembad..wat is dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben je gek, Jaap krijgt ook ff zijn dagelijkse portie aandacht van Nadia. Alles voor de dekking.
Van Huup zijn weblogquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
Deze hadden jullie zeker al gezien?
![]()
![]()
[afbeelding]
OTquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
file: /windows/system32/drivers/etc/hosts
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com
werkt perfect bij mij...
Talent voor wat dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef Py het volgende:
[..]
Een behoorlijk deel van Jaap zijn populariteit drijft op DGK. Maar er zit ook talent in. Het kan lukken als hij een goed ondernemingsplan schrijft en daar middelen mee loskrijgt van Talpa om zichzelf te lanceren. Alleen moet hij nog meer een personage uitbouwen en heel goed weten wat hij daarmee wil gaan doen.
Wat moet ik er mee doen dan..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
werkt perfect bij mij...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik bedoel die rose vlek aan de rand van het zwembad..wat is dat?
Hoe doe je dat dan????quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
werkt perfect bij mij...
Palma is dood maar kan DGK niet loslaten?quote:
Ga naar uitvoeren en Plak dit....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat moet ik er mee doen dan..![]()
Zoals Jaap vanmiddag zelf zei: 'Als ik een bloempot opzet is het leuk, als Dennis het doet loopt ie voor lul.'quote:
Een paar dingen in een lange tijd op het podium van DGKquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Zoals Jaap vanmiddag zelf zei: 'Als ik een bloempot opzet is het leuk, als Dennis het doet loopt ie voor lul.'
En kun je je het verstoorde etentje van Huub en Liek nog herinneren? Jaap met zijn hoofd door het raam van het kantoor. Van de week in de schoorsteen. Hij heeft een opvallend lijf en een expressief gezicht. Zodra hij iets leuks doet is het gelijk hilarisch.
Maar van de week bij het hypnotiseren was hij weer erg vervelend. Die momenten moet ie gaan herkennen en laten.
Leuk in DGK, als hij dat IRL doet sluiten ze hem op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Zoals Jaap vanmiddag zelf zei: 'Als ik een bloempot opzet is het leuk, als Dennis het doet loopt ie voor lul.'
En kun je je het verstoorde etentje van Huub en Liek nog herinneren? Jaap met zijn hoofd door het raam van het kantoor. Van de week in de schoorsteen. Hij heeft een opvallend lijf en een expressief gezicht. Zodra hij iets leuks doet is het gelijk hilarisch.
Maar van de week bij het hypnotiseren was hij weer erg vervelend. Die momenten moet ie gaan herkennen en laten.
Mooiste Cap tot nu toe van BeeQueenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Die file laden in notepad en die regel toevoegen. Elke keer als een site doorlinkt naar googlesyndication.com wordt die link omgeleid naar 127.0.0.1 dus een perfecte blocker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat moet ik er mee doen dan..![]()
aaaaaah...ik heb precies gedaan wat je zei..(doodeng )..maar het werkt wel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga naar uitvoeren en Plak dit....
C:/windows/system32/drivers/etc/hosts
dan Enter
Je opent dat bestand met het kladblok en voegt deze regel toe;
Onder:
127.0.0.1 localhost
En slaat het op
TOPquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die file laden in notepad en die regel toevoegen. Elke keer als een site doorlinkt naar googlesyndication.com wordt die link omgeleid naar 127.0.0.1 dus een perfecte blocker.
Mijn /hosts file ziet er zo uit:
# Windows Media Player Spyware / Cookies
127.0.0.1 entimg-origin.msn.com
127.0.0.1 img.od2.com
KNIP
Voeg al die sites toe en 99% van alle ongewenste popups en reclames verdwijnen
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Een paar dingen in een lange tijd op het podium van DGK![]()
jaap heeft, evenals de andere bewoners, zijn 15 minutes in dgk. zijn deelname is zijn 15 minutes of fame. daarna is t weer gewoon terug naar t oude leventje voor allemaal. ook voor jaapquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt.
Wat het voor mij aangeeft is dat de potentie er is. Zonder manager en denktank is er volgens mij geen komiek die doogebroken is. Ze moeten worden ontdekt.
Dankquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
dan Enter
Onder:
127.0.0.1 localhost
En slaat het op
Als hij nix doet heb je gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
jaap heeft, evenals de andere bewoners, zijn 15 minutes in dgk. zijn deelname is zijn 15 minutes of fame. daarna is t weer gewoon terug naar t oude leventje voor allemaal. ook voor jaap
Denk aan je hart!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Kan iemand redaktie please ofzo.. Dat domme gezang van die nep snol niet snoeren..Nu heeeft ze wel een zender omnl.
En dat is juist Jaap zijn probleem, zijn zwakte om door te zetten, iets aan zichzelf te doen, iets waar te maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij nix doet heb je gelijk.
Diegenen die hun droom hebben bereikt zijn niet degenen die het best waren, maar die er het hardst voor gingen.
die droom is alleen niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij nix doet heb je gelijk.
Diegenen die hun droom hebben bereikt zijn niet degenen die het best waren, maar die er het hardst voor gingen.
Heb geen streams aan, maar ik gok op iets met stars en crazy, ill show u mine.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Kan iemand redaktie please ofzo.. Dat domme gezang van die nep snol niet snoeren..Nu heeeft ze wel een zender omnl.
Lean on me.. You got a schoulder to cry onquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb geen streams aan, maar ik gok op iets met stars en crazy, ill show u mine.
Natuurlijk heeft hij nu DGK om zich heen wat een hoop doet voor hem. Hij zal in zijn ondernemingsplan met iets nieuws moeten komen. Als dat een talkshow wordt dan heeft hij intellectuele bagage genoeg om andere gasten dan Henk Bres te krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
die droom is alleen niet serieus te nemen.
zijn website waar hij geld mee denkt te maken. na bezoekt geen hond die site meer.
een internet talkshow, daar komen geen goede gasten, dat zijn niveau henk bres an co die daar ms aan willen schuiven, maar daar trek je ook geen volle zalen mee.
dromen najagen is ok, maar een beetje realiteitszin is ook geen overbodige luxe als ik hem weer eens over zijn plannetjes hoor
Daar schuilt idd een gevaar. Zodra hij tegenslag ondervindt gooit hij de kont in de krib en gaat lopen mokken. Het afvallen zie ik niet gebeuren. Ik denk dat hij denkt dat als hij zoveel afvalt, hij niet meer die Jaap is die iedereen nu zo leuk vindt.quote:En dat is juist Jaap zijn probleem, zijn zwakte om iets aan zichzelf te doen.
Ja maar....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
Deze hadden jullie zeker al gezien?
![]()
![]()
[afbeelding]
evt gasten moeten iets hebben aan zo een talkshow. een platform waar ze iets of zichzelf verkopen. als de site geen bezoekers trekt die meer pr oplevert dan een tv optreden in t marksegment dat de gast op t oog heeft, komen ze niet opdagen. dat heeft niest met zijn intellectuele bagage te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:14 schreef Py het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij nu DGK om zich heen wat een hoop doet voor hem. Hij zal in zijn ondernemingsplan met iets nieuws moeten komen. Als dat een talkshow wordt dan heeft hij intellectuele bagage genoeg om andere gasten dan Henk Bres te krijgen.
[..]
Daar schuilt idd een gevaar. Zodra hij tegenslag ondervindt gooit hij de kont in de krib en gaat lopen mokken. Het afvallen zie ik niet gebeuren. Ik denk dat hij denkt dat als hij zoveel afvalt, hij niet meer die Jaap is die iedereen nu zo leuk vindt.
Hè lekker zo'n discussie![]()
Dat is de enige juiste term idd; geparkeerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik me niet vergis is dit al de derde week op een rij dat ze met een film worden 'geparkeerd'.
Dit schijnt ook het geval te zijn als het licht voor een aantal uren uitvalt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Mag ik na het bestuderen van de beelden de conclusie trekken dat opsluiting leidt tot maar 1 ding, en dat is; dat men zich zo snel mogelijk wil voortplanten.Ik wordt schijtziek van al die stelletjes die continue met het voorspel of de daad bezig zijn.
100 %quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
Nou jongens en meisjes,
maak je maar op voor een nacht VOL terror ! Uit ZEEEER betrouwbare bron
weet ik dat Dennis vanacht HELEMAAL LOS gaat ! Ik zou, als ik jullie
was, nog even gauw een tukje gaan doen, want rond middernacht begint
een nacht in de Kooi die je nog DAAAAGEN zult heugen !!!
Daar heb je gelijk in. De gasten moeten willen komen. En die gaan het liefst naar degene met de hoogste kijkcijfers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
evt gasten moeten iets hebben aan zo een talkshow. een platform waar ze iets of zichzelf verkopen. als de site geen bezoekers trekt die meer pr oplevert dan een tv optreden in t marksegment dat de gast op t oog heeft, komen ze niet opdagen. dat heeft niest met zijn intellectuele bagage te doen.
en ik zie niet in hoe hij die score die nodig is, kan behalen. Dan kom je terceht bij gasten die altijd wel komen opdraven. de henk bres en co dus
Nou ik hoop dat je betrouwbaarder bent dan die gast die zij dat Brian gisteren DGK zou moeten verlaten. Je eer staat op het spel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
Nou jongens en meisjes,
maak je maar op voor een nacht VOL terror ! Uit ZEEEER betrouwbare bron
weet ik dat Dennis vanacht HELEMAAL LOS gaat ! Ik zou, als ik jullie
was, nog even gauw een tukje gaan doen, want rond middernacht begint
een nacht in de Kooi die je nog DAAAAGEN zult heugen !!!
De eer van mijn 'bron' dan he !!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je betrouwbaarder bent dan die gast die zij dat Brian gisteren DGK zou moeten verlaten. Je eer staat op het spel.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
En wat gebeurt er als Huubje; ''waf waf <ff w8en> waf waf'' zegt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De eer van mijn 'bron' dan he !!!
Volgens eigen zeggen komt hij 3x per week op het terrein van De Kooi en vertelde
mij dus dat Dennis vanavond een script heeft gekregen waar alle overige
scripts bij verbleken !!!
En beide weten we dat het bullshit is. Volgens mij kun je wel beter dan deze onzin posten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen komt hij 3x per week op het terrein van De Kooi en vertelde
Waar vind je Uitvoeren in Vista?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
dan Enter
Onder:
127.0.0.1 localhost
En slaat het op
Gewoon in die witte balk plakken.quote:
Kun je een tipje van de sluier oplichten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dan kan best eens kloppen, maar helaas is Dennix zo zijn tekst weer kwijt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind Stanley leuk. Hij heeft een prachtige kop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Uitspraak van Nadia en hoor wat Stanley zegt GEWELDIG.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=35246&sess=5468&mvpageno=1
Was dat een cameraman? En de fontein staat ook aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
diegene die buiten de camera bedient moet ook stoppen met drinken.
precies er moet nog heel veel gebeuren. Zo een beetje alles nog. en hij denkt dat hij er al is door dgk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:34 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. De gasten moeten willen komen. En die gaan het liefst naar degene met de hoogste kijkcijfers.
In de doelgroep tot zeg zo'n 25 jaar zie ik voor Jaap wel potentie. Daarmee bedoel ik dat het er nu nog niet is, maar dat bepaalde eigenschappen of capaciteiten wel aanwezig zijn. Vergeet ook niet dat hij geen kleinkunstakademie oid heeft gedaan. Er moet nog veel gebeuren voor hij er is.
jij jat het toch ook alquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe krijg ik bij een Cap die ik maak een teken er in.Alles wordt gejat??
Die steekt ie echt niet uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waar is Brian zijn nek gebleven?
Nee volgens mij een camera met afstandsbedienig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Was dat een cameraman? En de fontein staat ook aan.
Nou ik zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer dan dat het de hele nacht gaat duren....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:44 schreef Py het volgende:
[..]
Kun je een tipje van de sluier oplichten?
en wie jat ze en waar worden ze neer gezet?quote:
Ik zou wel een 5de stream op de redaktie willen hebben. Of op de testimonial ruimte (of is die afgeschaftquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee volgens mij een camera met afstandsbedienig.
Ze zullen wel weer wat buitenopname nodig hebben, of het kan zijn dat ze zich ook vervelen
Lieke ziet er leuk uit in dat roze bloesje.quote:
Dat heet gewoon slapen hoor....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer dan dat het de hele nacht gaat duren....
en dat het dus PURE DENNIS TERROR wordt......
Ja hehe! dat sowiezo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
g aub weg met die stompzinnige berichtjes van jequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heeft hij gedoneerd, hij had hem niet meer nodig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waar is Brian zijn nek gebleven?
werkt echt niet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon in die witte balk plakken.
OT
Kut Vista!
Hier weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
[..]
en wie jat ze en waar worden ze neer gezet?
Late vogel misschien en op vol geplaatst?
Die doet dat veel
Je begint gewoon jaloers te worden !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
g aub weg met die stompzinnige berichtjes van je
Was even leuk, maar is nu net zo saai als Denniks
Op pagina 2 boven aan..kijk daar na maar vedder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
[..]
en wie jat ze en waar worden ze neer gezet?
Late vogel misschien en op vol geplaatst?
Die doet dat veel
Dank je.....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Op Google gevonden:
http://geekswithblogs.net(...)ostsFileInVista.aspx
Ik ook en hij heeft ook een schurfthekel aan dat zielige gezeik van dat wijf met krulletjes!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind Stanley leuk. Hij heeft een prachtige kop.![]()
Kwestie van een paar goed KWAAAK KWAAAAK tegen hem roepenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:41 schreef FdW het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als Huubje; ''waf waf <ff w8en> waf waf'' zegt?
Met BDSizer kun je volgens mij wel een naam in je cap zettenquote:
Gadverdamme, dat wordt dus weer luisteren naar dat onsmakelijke gesmak met veel tong en speeksel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het pad is dan ook:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:07 schreef riri het volgende:
krijg alleen in Vista bij Uitvoeren als ik bovenstaande invoer..."Kan het bestand niet vinden,controleer of u de naam juist heeft ingevoerd"
Nog niet, BINNENKORT !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat wordt dus weer luisteren naar dat onsmakelijke gesmak met veel tong en speeksel!
Die pure Dennis terror heeft al heel wat mensen hier weggejaagd, dus als je een beetje vent bent, haal dat jong daar weg!![]()
Deze gebruik ik : Bordermakerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe krijg ik bij een Cap die ik maak een teken er in.Alles wordt gejat??
Waarom verbaasd me dat nou niet bij Stanley.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook en hij heeft ook een schurfthekel aan dat zielige gezeik van dat wijf met krulletjes!
Ja...die werktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het pad is dan ook:
C:windowssystem32driversetchosts
Hairquote:
Ik vind dat zo lelijk die vlekjes in caps..... Net als al die logo's tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze gebruik ik : Bordermaker
Vergeet die nieuwe brommer maar, waar moet ik zijn, ik kom je halen, met de auto en rijd zo naar Eemnesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog niet, BINNENKORT !!
(Heb pas een nieuwe brommer en die moet eerst nog ingereden worden...)
Ja, welke film zitten ze eigenlijk te kijken?quote:
Met Snagit kan je dat helemaal automatisch een logootje toevoegen en laten openen in je favoriete fotobewerkingsprogramma om de afmetingen meteen aan te passen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze gebruik ik : Bordermaker
Ach ze zijn gratis.Straks schrikt hij zijn eigen kapot als hij het weer zelf moet betalen en zal dan gauw minderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Huub niet heel oud gaat worden met zijn rookgedrag....pffff wat rookt die jongen veel
Heb je borsthaar ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Vergeet die nieuwe brommer maar, waar moet ik zijn, ik kom je halen, met de auto en rijd zo naar Eemnes![]()
Ik hoop dat huupie heel oud wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Huub niet heel oud gaat worden met zijn rookgedrag....pffff wat rookt die jongen veel
idd die werkt perfect en is zeer makkelijk te doen. Thx to HiDiHoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Py het volgende:
Deze werkt voor mij perfect:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Py het volgende:
Deze werkt voor mij perfect:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)
Oké dat wist ik ook niet, draai op 7 namelijk. PM HiDiHo eens zou ik zeggen, misschien weet die daar ook een oplossing voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)
Chickenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik rij niet mee met mannen of vrouwen met borsthaar...
Voor mij was de oplossing waar we het lekker OT over hebben. Die andere werkten niet voor mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:23 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Oké dat wist ik ook niet, draai op 7 namelijk. PM HiDiHo eens zou ik zeggen, misschien weet die daar ook een oplossing voor![]()
Ja, jij ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE AVOND EN GELIJK WEER GOOD BYE WANT HET IS WEDEROM NADA
Geen dank graag gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, jij ook.
En bedankt voor je inbreng vanavond![]()
Je caps staat aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
Sorry maar dat was opzetquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:28 schreef Py het volgende:
De film is nu toch wel bijna afgelopen?
Ik zou wel eens willen weten wat jij van nada vindt professor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.quote:
Ohh gevalletje aandacht .. sorryquote:
Heb jij die Transformer nou nog steeds als je avatar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.
Verlevendig de boel aub met je kout.quote:
Hoe kan jij dat nou weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.
Moooooi.quote:
Maak ervan wat je wiltquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
quote:
quote:
mooiiiiiiiiiii en nu wat ruzies voor de zaterdagavond..........uh op de streams welteverstaanquote:
neuh wrom?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
He DrH en Erica kunne jullie ven naar de Sc komen ?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
He DrH en Erica kunne jullie ven naar de Sc komen ?
Omdat ik jullie iets wil vragenquote:
in afwachting van de 1ste tijdelijke nieuwe miljonair misschien?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef ericahysterica het volgende:
de stelletjejs zitten gezellig bij elkander maar veel meer valt er nu niet over te vermelden
Omdat ik jullie iets wil vragenquote:
zou wel leuk zijn denk ik om de groepsdynamiek weer een nieuwe impuls te gevenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
in afwachting van de 1ste tijdelijke nieuwe miljonair misschien?
ik heb geen behoefte aan jouw vragen ik zit hier om de streams te volgen en commentaar hierop te geven thats allquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik jullie iets wil vragen
Ik reageer alleen op niveauquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik jullie iets wil vragen
Een stemming voor?????quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:41 schreef ericahysterica het volgende:
leuk diadeepjuh van amanda btw en huub stelt een unanieme stemming voor
wat een fantasie heb jij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Aan de manier waarop Huub met zijn aansteker speelt, kan ik afleiden dat hij in zijn jeugd dieren heeft verbrand.
Dit vermoeden wordt mede ondersteund doordat ik hem laatst bijna een blaadje van de heg in de fik heb zien steken.
een tijdelijke bewoner misschien... maar miljonair dat lijkt me niet kunnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
in afwachting van de 1ste tijdelijke nieuwe miljonair misschien?
Een stemming om met zijn alle te gaan stappen.quote:
De kost nog verdiend vandaag?quote:
Ben benieuwd wat je van Nadia vindt danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Aan de manier waarop Huub met zijn aansteker speelt, kan ik afleiden dat hij in zijn jeugd dieren heeft verbrand.
Dit vermoeden wordt mede ondersteund doordat ik hem laatst bijna een blaadje van de heg in de fik heb zien steken.
Ik wil Nadia, in de oven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef ericahysterica het volgende:
nadia wil ovenfrites
Wat goed van Huub.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een stemming om met zijn alle te gaan stappen.
Huub verveelt zich (een duidelijk zwak punt van hem, hij heeft geen geduld/ lange adem).
He vriend ja meer dan genoeg 7 klantjes X 350 Euro is een leuke bijverdienste op zaterdag - 25 euro trekzak lessenquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
He vriend ja meer dan genoeg 7 klantjes X 350 Euro is een leuke bijverdienste op zaterdag - 25 euro trekzak lessen
It takes one, to know onequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Je verkoopt stofzuigers?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
He vriend ja meer dan genoeg 7 klantjes X 350 Euro is een leuke bijverdienste op zaterdag - 25 euro trekzak lessen
Ik vind Nadia okay, ze heeft duidelijke issues: eten, moeite met haar lichaam dat gecompenseerd wordt door overdreven aandacht voor gezicht/ haar, en ik zie een ernstige hang naar 'meisjes onder elkaar' spelen met Amanda, vermoedelijk veroorzaakt door een ontbrekende fase in haar pubertijdsontwikkeling.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef Py het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van Nadia vindt dan
What's not to like?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Nadia okay, ze heeft duidelijke issues: eten, moeite met haar lichaam dat gecompenseerd wordt door overdreven aandacht voor gezicht/ haar, en ik zie een ernstige hang naar 'meisjes onder elkaar' spelen met Amanda, vermoedelijk veroorzaakt door een ontbrekende fase in haar pubertijdsontwikkeling.
Oh ja, even tussen neus en lippen door. Hoe komt Nadia aan die kloof?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:53 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ze is volgens mij nog steeds verliefd op Amanda
Collega van Dr. H.?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat (op de oprijlaan) al een patiënt te wachten, maar die mag pas om 12 uur.
Dan kan ik nachttarief rekenen.
Waarom denk jij dat dat komt door een ontberekende fase in haar puberteitsontwikkeling?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Nadia okay, ze heeft duidelijke issues: eten, moeite met haar lichaam dat gecompenseerd wordt door overdreven aandacht voor gezicht/ haar, en ik zie een ernstige hang naar 'meisjes onder elkaar' spelen met Amanda, vermoedelijk veroorzaakt door een ontbrekende fase in haar pubertijdsontwikkeling.
Er staat (op de oprijlaan) al een patiënt te wachten, maar die mag pas om 12 uur.
Dan kan ik nachttarief rekenen.
Nee die heeft dat niet nodig, daar komen genoeg EURI binnenquote:
De fase gezellig alles delen met vriendinnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef Py het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat dat komt door een ontberekende fase in haar puberteitsontwikkeling?
(en welke fase was dat dan?)
we hebben nog 5 minuten
domme kind weet niet eens dat die dingen gewoon al gefrituurd zijn en bijna net zoveelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef ericahysterica het volgende:
nadia wil ovenfrites
Kun je allemaal nog inhalenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat van die patiënt was helemaal niet waar.![]()
En dat van het bezitten van een oprijlaan ook niet.![]()
He dwaas, we zijn niet geinteresseerd in jouw verdiensten (er van uit gegaan dat 't waar is).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig, daar komen genoeg EURI binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk eerder dat de dames wat ongelukkig met zichzelf zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
De dames zijn zeer ongelukkig met Stanley, de volgens hun, mediageile kapper.
spreek even voor jezelfquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
He dwaas, we zijn niet geinteresseerd in jouw verdiensten (er van uit gegaan dat 't waar is).
Tov haar moeder bedoel je? Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De fase gezellig alles delen met vriendinnen.
Het komt natuurlijk omdat haar vader het gezin al erg vroeg verlaten heeft, en Nadia daarom een oververantwoordelijkheidsgevoel t.o.v. het overgebleven 'gezin' heeft ontwikkeld.
Dat kan ze nu inhalen.
Dat van die patiënt was helemaal niet waar.![]()
En dat van het bezitten van een oprijlaan ook niet.![]()
Daarom gaan ze morgen eieren, olijfolie en avocado mixen voor hun haarquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de dames wat ongelukkig met zichzelf zijn.
En jij gelooft al die bullshit die hij hier loopt te verkondigen? Voor een gepromoveerd Psycholoog komt hij erg onprofessioneel over.quote:
figurant.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef Meganog het volgende:
Wie is die ijsblokjes kauwende jongen die naar die twee gesellig kletsende meisjes zit te luisteren?
Met die enorme beker? Ik heb geen idee. Ik wil het ook niet weten trouwens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef Meganog het volgende:
Wie is die ijsblokjes kauwende jongen die naar die twee gesellig kletsende meisjes zit te luisteren?
nee, maar toch spreek voor jezelfquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij gelooft al die bullshit die hij hier loopt te verkondigen? Voor een gepromoveerd Psycholoog komt hij erg onprofessioneel over.
ik kan jouw usericon niet zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
De dames trekken hun haar nog net een week, ze moeten nodig van masker wisselen, het masker voor het doodste haar![]()
Ik zou er nog niet eens raar van opkijken, er lopen heel wat zotten onder die hulpverleners rondquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij gelooft al die bullshit die hij hier loopt te verkondigen? Voor een gepromoveerd Psycholoog komt hij erg onprofessioneel over.
Thuis had ze de schoenen die ze nu aan heeft allang weggegooid, maar hier moet ze het er mee doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef ericahysterica het volgende:
de 2 diva s gaan morgen hun kast opruimen nou nou dat zal me wat leuke streams opleveren. en nadia heeft zo n behoefte aan nieuwe schoenen ze gaat er gewoon van fluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |