100 %quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
Nou jongens en meisjes,
maak je maar op voor een nacht VOL terror ! Uit ZEEEER betrouwbare bron
weet ik dat Dennis vanacht HELEMAAL LOS gaat ! Ik zou, als ik jullie
was, nog even gauw een tukje gaan doen, want rond middernacht begint
een nacht in de Kooi die je nog DAAAAGEN zult heugen !!!
Daar heb je gelijk in. De gasten moeten willen komen. En die gaan het liefst naar degene met de hoogste kijkcijfers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
evt gasten moeten iets hebben aan zo een talkshow. een platform waar ze iets of zichzelf verkopen. als de site geen bezoekers trekt die meer pr oplevert dan een tv optreden in t marksegment dat de gast op t oog heeft, komen ze niet opdagen. dat heeft niest met zijn intellectuele bagage te doen.
en ik zie niet in hoe hij die score die nodig is, kan behalen. Dan kom je terceht bij gasten die altijd wel komen opdraven. de henk bres en co dus
Nou ik hoop dat je betrouwbaarder bent dan die gast die zij dat Brian gisteren DGK zou moeten verlaten. Je eer staat op het spel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
Nou jongens en meisjes,
maak je maar op voor een nacht VOL terror ! Uit ZEEEER betrouwbare bron
weet ik dat Dennis vanacht HELEMAAL LOS gaat ! Ik zou, als ik jullie
was, nog even gauw een tukje gaan doen, want rond middernacht begint
een nacht in de Kooi die je nog DAAAAGEN zult heugen !!!
De eer van mijn 'bron' dan he !!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je betrouwbaarder bent dan die gast die zij dat Brian gisteren DGK zou moeten verlaten. Je eer staat op het spel.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Kan iemand redaktie please ofzo.. Dat domme gezang van die nep snol niet snoeren..Nu heeeft ze wel een zender omnl.
En wat gebeurt er als Huubje; ''waf waf <ff w8en> waf waf'' zegt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De eer van mijn 'bron' dan he !!!
Volgens eigen zeggen komt hij 3x per week op het terrein van De Kooi en vertelde
mij dus dat Dennis vanavond een script heeft gekregen waar alle overige
scripts bij verbleken !!!
En beide weten we dat het bullshit is. Volgens mij kun je wel beter dan deze onzin posten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen komt hij 3x per week op het terrein van De Kooi en vertelde
Waar vind je Uitvoeren in Vista?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga naar uitvoeren en Plak dit....
C:/windows/system32/drivers/etc/hosts
dan Enter
Je opent dat bestand met het kladblok en voegt deze regel toe;
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com
Onder:
127.0.0.1 localhost
En slaat het op
Gewoon in die witte balk plakken.quote:
Kun je een tipje van de sluier oplichten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dan kan best eens kloppen, maar helaas is Dennix zo zijn tekst weer kwijt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind Stanley leuk. Hij heeft een prachtige kop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Uitspraak van Nadia en hoor wat Stanley zegt GEWELDIG.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=35246&sess=5468&mvpageno=1
Was dat een cameraman? En de fontein staat ook aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
diegene die buiten de camera bedient moet ook stoppen met drinken.
precies er moet nog heel veel gebeuren. Zo een beetje alles nog. en hij denkt dat hij er al is door dgk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:34 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. De gasten moeten willen komen. En die gaan het liefst naar degene met de hoogste kijkcijfers.
In de doelgroep tot zeg zo'n 25 jaar zie ik voor Jaap wel potentie. Daarmee bedoel ik dat het er nu nog niet is, maar dat bepaalde eigenschappen of capaciteiten wel aanwezig zijn. Vergeet ook niet dat hij geen kleinkunstakademie oid heeft gedaan. Er moet nog veel gebeuren voor hij er is.
jij jat het toch ook alquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe krijg ik bij een Cap die ik maak een teken er in.Alles wordt gejat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |