100 %quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
Nou jongens en meisjes,
maak je maar op voor een nacht VOL terror ! Uit ZEEEER betrouwbare bron
weet ik dat Dennis vanacht HELEMAAL LOS gaat ! Ik zou, als ik jullie
was, nog even gauw een tukje gaan doen, want rond middernacht begint
een nacht in de Kooi die je nog DAAAAGEN zult heugen !!!
Daar heb je gelijk in. De gasten moeten willen komen. En die gaan het liefst naar degene met de hoogste kijkcijfers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
evt gasten moeten iets hebben aan zo een talkshow. een platform waar ze iets of zichzelf verkopen. als de site geen bezoekers trekt die meer pr oplevert dan een tv optreden in t marksegment dat de gast op t oog heeft, komen ze niet opdagen. dat heeft niest met zijn intellectuele bagage te doen.
en ik zie niet in hoe hij die score die nodig is, kan behalen. Dan kom je terceht bij gasten die altijd wel komen opdraven. de henk bres en co dus
Nou ik hoop dat je betrouwbaarder bent dan die gast die zij dat Brian gisteren DGK zou moeten verlaten. Je eer staat op het spel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
Nou jongens en meisjes,
maak je maar op voor een nacht VOL terror ! Uit ZEEEER betrouwbare bron
weet ik dat Dennis vanacht HELEMAAL LOS gaat ! Ik zou, als ik jullie
was, nog even gauw een tukje gaan doen, want rond middernacht begint
een nacht in de Kooi die je nog DAAAAGEN zult heugen !!!
De eer van mijn 'bron' dan he !!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je betrouwbaarder bent dan die gast die zij dat Brian gisteren DGK zou moeten verlaten. Je eer staat op het spel.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Kan iemand redaktie please ofzo.. Dat domme gezang van die nep snol niet snoeren..Nu heeeft ze wel een zender omnl.
En wat gebeurt er als Huubje; ''waf waf <ff w8en> waf waf'' zegt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De eer van mijn 'bron' dan he !!!
Volgens eigen zeggen komt hij 3x per week op het terrein van De Kooi en vertelde
mij dus dat Dennis vanavond een script heeft gekregen waar alle overige
scripts bij verbleken !!!
En beide weten we dat het bullshit is. Volgens mij kun je wel beter dan deze onzin posten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen komt hij 3x per week op het terrein van De Kooi en vertelde
Waar vind je Uitvoeren in Vista?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga naar uitvoeren en Plak dit....
C:/windows/system32/drivers/etc/hosts
dan Enter
Je opent dat bestand met het kladblok en voegt deze regel toe;
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com
Onder:
127.0.0.1 localhost
En slaat het op
Gewoon in die witte balk plakken.quote:
Kun je een tipje van de sluier oplichten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dan kan best eens kloppen, maar helaas is Dennix zo zijn tekst weer kwijt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind Stanley leuk. Hij heeft een prachtige kop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Uitspraak van Nadia en hoor wat Stanley zegt GEWELDIG.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=35246&sess=5468&mvpageno=1
Was dat een cameraman? En de fontein staat ook aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
diegene die buiten de camera bedient moet ook stoppen met drinken.
precies er moet nog heel veel gebeuren. Zo een beetje alles nog. en hij denkt dat hij er al is door dgk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:34 schreef Py het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. De gasten moeten willen komen. En die gaan het liefst naar degene met de hoogste kijkcijfers.
In de doelgroep tot zeg zo'n 25 jaar zie ik voor Jaap wel potentie. Daarmee bedoel ik dat het er nu nog niet is, maar dat bepaalde eigenschappen of capaciteiten wel aanwezig zijn. Vergeet ook niet dat hij geen kleinkunstakademie oid heeft gedaan. Er moet nog veel gebeuren voor hij er is.
jij jat het toch ook alquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe krijg ik bij een Cap die ik maak een teken er in.Alles wordt gejat??
Die steekt ie echt niet uitquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waar is Brian zijn nek gebleven?
Nee volgens mij een camera met afstandsbedienig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Was dat een cameraman? En de fontein staat ook aan.
Nou ik zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer dan dat het de hele nacht gaat duren....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:44 schreef Py het volgende:
[..]
Kun je een tipje van de sluier oplichten?
en wie jat ze en waar worden ze neer gezet?quote:
Ik zou wel een 5de stream op de redaktie willen hebben. Of op de testimonial ruimte (of is die afgeschaftquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee volgens mij een camera met afstandsbedienig.
Ze zullen wel weer wat buitenopname nodig hebben, of het kan zijn dat ze zich ook vervelen
Lieke ziet er leuk uit in dat roze bloesje.quote:
Dat heet gewoon slapen hoor....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer dan dat het de hele nacht gaat duren....
en dat het dus PURE DENNIS TERROR wordt......
Ja hehe! dat sowiezo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
g aub weg met die stompzinnige berichtjes van jequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heeft hij gedoneerd, hij had hem niet meer nodig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:49 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waar is Brian zijn nek gebleven?
werkt echt niet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon in die witte balk plakken.
OT
Kut Vista!
Hier weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
[..]
en wie jat ze en waar worden ze neer gezet?
Late vogel misschien en op vol geplaatst?
Die doet dat veel
Je begint gewoon jaloers te worden !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
g aub weg met die stompzinnige berichtjes van je
Was even leuk, maar is nu net zo saai als Denniks
Op pagina 2 boven aan..kijk daar na maar vedder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
[..]
en wie jat ze en waar worden ze neer gezet?
Late vogel misschien en op vol geplaatst?
Die doet dat veel
Dank je.....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Op Google gevonden:
http://geekswithblogs.net(...)ostsFileInVista.aspx
Ik ook en hij heeft ook een schurfthekel aan dat zielige gezeik van dat wijf met krulletjes!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind Stanley leuk. Hij heeft een prachtige kop.![]()
Kwestie van een paar goed KWAAAK KWAAAAK tegen hem roepenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:41 schreef FdW het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als Huubje; ''waf waf <ff w8en> waf waf'' zegt?
Met BDSizer kun je volgens mij wel een naam in je cap zettenquote:
Gadverdamme, dat wordt dus weer luisteren naar dat onsmakelijke gesmak met veel tong en speeksel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het pad is dan ook:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:07 schreef riri het volgende:
file: /windows/system32/drivers/etc/hosts
krijg alleen in Vista bij Uitvoeren als ik bovenstaande invoer..."Kan het bestand niet vinden,controleer of u de naam juist heeft ingevoerd"
Nog niet, BINNENKORT !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat wordt dus weer luisteren naar dat onsmakelijke gesmak met veel tong en speeksel!
Die pure Dennis terror heeft al heel wat mensen hier weggejaagd, dus als je een beetje vent bent, haal dat jong daar weg!![]()
Deze gebruik ik : Bordermakerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe krijg ik bij een Cap die ik maak een teken er in.Alles wordt gejat??
Waarom verbaasd me dat nou niet bij Stanley.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook en hij heeft ook een schurfthekel aan dat zielige gezeik van dat wijf met krulletjes!
Ja...die werktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het pad is dan ook:
C:windowssystem32driversetchosts
Hairquote:
Ik vind dat zo lelijk die vlekjes in caps..... Net als al die logo's tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze gebruik ik : Bordermaker
Vergeet die nieuwe brommer maar, waar moet ik zijn, ik kom je halen, met de auto en rijd zo naar Eemnesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog niet, BINNENKORT !!
(Heb pas een nieuwe brommer en die moet eerst nog ingereden worden...)
Ja, welke film zitten ze eigenlijk te kijken?quote:
Met Snagit kan je dat helemaal automatisch een logootje toevoegen en laten openen in je favoriete fotobewerkingsprogramma om de afmetingen meteen aan te passen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze gebruik ik : Bordermaker
Ach ze zijn gratis.Straks schrikt hij zijn eigen kapot als hij het weer zelf moet betalen en zal dan gauw minderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Huub niet heel oud gaat worden met zijn rookgedrag....pffff wat rookt die jongen veel
Heb je borsthaar ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Vergeet die nieuwe brommer maar, waar moet ik zijn, ik kom je halen, met de auto en rijd zo naar Eemnes![]()
Ik hoop dat huupie heel oud wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Huub niet heel oud gaat worden met zijn rookgedrag....pffff wat rookt die jongen veel
idd die werkt perfect en is zeer makkelijk te doen. Thx to HiDiHoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Py het volgende:
Deze werkt voor mij perfect:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Py het volgende:
Deze werkt voor mij perfect:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)
Oké dat wist ik ook niet, draai op 7 namelijk. PM HiDiHo eens zou ik zeggen, misschien weet die daar ook een oplossing voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)
Chickenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik rij niet mee met mannen of vrouwen met borsthaar...
Voor mij was de oplossing waar we het lekker OT over hebben. Die andere werkten niet voor mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:23 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Oké dat wist ik ook niet, draai op 7 namelijk. PM HiDiHo eens zou ik zeggen, misschien weet die daar ook een oplossing voor![]()
Ja, jij ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE AVOND EN GELIJK WEER GOOD BYE WANT HET IS WEDEROM NADA
Geen dank graag gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, jij ook.
En bedankt voor je inbreng vanavond![]()
Je caps staat aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
Sorry maar dat was opzetquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:28 schreef Py het volgende:
De film is nu toch wel bijna afgelopen?
Ik zou wel eens willen weten wat jij van nada vindt professor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.quote:
Ohh gevalletje aandacht .. sorryquote:
Heb jij die Transformer nou nog steeds als je avatar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.
Verlevendig de boel aub met je kout.quote:
Hoe kan jij dat nou weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.
Moooooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |