Met BDSizer kun je volgens mij wel een naam in je cap zettenquote:
Gadverdamme, dat wordt dus weer luisteren naar dat onsmakelijke gesmak met veel tong en speeksel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer dan dat het de hele nacht gaat duren....
en dat het dus PURE DENNIS TERROR wordt......
Het pad is dan ook:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:07 schreef riri het volgende:
file: /windows/system32/drivers/etc/hosts
krijg alleen in Vista bij Uitvoeren als ik bovenstaande invoer..."Kan het bestand niet vinden,controleer of u de naam juist heeft ingevoerd"
Nog niet, BINNENKORT !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat wordt dus weer luisteren naar dat onsmakelijke gesmak met veel tong en speeksel!
Die pure Dennis terror heeft al heel wat mensen hier weggejaagd, dus als je een beetje vent bent, haal dat jong daar weg!![]()
Deze gebruik ik : Bordermakerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe krijg ik bij een Cap die ik maak een teken er in.Alles wordt gejat??
Waarom verbaasd me dat nou niet bij Stanley.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook en hij heeft ook een schurfthekel aan dat zielige gezeik van dat wijf met krulletjes!
Ja...die werktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het pad is dan ook:
C:windowssystem32driversetchosts
Hairquote:
Ik vind dat zo lelijk die vlekjes in caps..... Net als al die logo's tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze gebruik ik : Bordermaker
Vergeet die nieuwe brommer maar, waar moet ik zijn, ik kom je halen, met de auto en rijd zo naar Eemnesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog niet, BINNENKORT !!
(Heb pas een nieuwe brommer en die moet eerst nog ingereden worden...)
Ja, welke film zitten ze eigenlijk te kijken?quote:
Met Snagit kan je dat helemaal automatisch een logootje toevoegen en laten openen in je favoriete fotobewerkingsprogramma om de afmetingen meteen aan te passen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze gebruik ik : Bordermaker
Ach ze zijn gratis.Straks schrikt hij zijn eigen kapot als hij het weer zelf moet betalen en zal dan gauw minderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Huub niet heel oud gaat worden met zijn rookgedrag....pffff wat rookt die jongen veel
Heb je borsthaar ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Vergeet die nieuwe brommer maar, waar moet ik zijn, ik kom je halen, met de auto en rijd zo naar Eemnes![]()
Ik hoop dat huupie heel oud wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Huub niet heel oud gaat worden met zijn rookgedrag....pffff wat rookt die jongen veel
idd die werkt perfect en is zeer makkelijk te doen. Thx to HiDiHoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Py het volgende:
Deze werkt voor mij perfect:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Py het volgende:
Deze werkt voor mij perfect:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)
Oké dat wist ik ook niet, draai op 7 namelijk. PM HiDiHo eens zou ik zeggen, misschien weet die daar ook een oplossing voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)
Chickenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik rij niet mee met mannen of vrouwen met borsthaar...
Voor mij was de oplossing waar we het lekker OT over hebben. Die andere werkten niet voor mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:23 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Oké dat wist ik ook niet, draai op 7 namelijk. PM HiDiHo eens zou ik zeggen, misschien weet die daar ook een oplossing voor![]()
Ja, jij ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE AVOND EN GELIJK WEER GOOD BYE WANT HET IS WEDEROM NADA
Geen dank graag gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, jij ook.
En bedankt voor je inbreng vanavond![]()
Je caps staat aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
Sorry maar dat was opzetquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:28 schreef Py het volgende:
De film is nu toch wel bijna afgelopen?
Ik zou wel eens willen weten wat jij van nada vindt professor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.quote:
Ohh gevalletje aandacht .. sorryquote:
Heb jij die Transformer nou nog steeds als je avatar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.
Verlevendig de boel aub met je kout.quote:
Hoe kan jij dat nou weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.
Moooooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |