quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Mag ik na het bestuderen van de beelden de conclusie trekken dat opsluiting leidt tot maar 1 ding, en dat is; dat men zich zo snel mogelijk wil voortplanten.
Ik wordt schijtziek van al die stelletjes die continue met het voorspel of de daad bezig zijn.
De hoeveelheid sex van jongelui op die leeftijd is niet buitensporig, zeker gelet op het feit dat ze weinig anders te doen hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Mag ik na het bestuderen van de beelden de conclusie trekken dat opsluiting leidt tot maar 1 ding, en dat is; dat men zich zo snel mogelijk wil voortplanten.
Ik wordt schijtziek van al die stelletjes die continue met het voorspel of de daad bezig zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef Rekkie het volgende:
Vanavond is toch de laatste aflevering? ze gaan toch van de buis?
Er zit nog enige rek in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef Rekkie het volgende:
Vanavond is toch de laatste aflevering? ze gaan toch van de buis?
Echt wel. Ik zou zeggen pleur er nog een geil type in voor Jaap, is zijn frustratie ook opgelost.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.
Er is niets meer van spelelement in DGK. Er zijn geen stemmingen meer voor uitjes of wat dan ook. Jaap is te laf en meer met buiten bezig dan met het spel.
Het is nu zaterdagavond en waarschijnlijk mogen ze weer voor de tv hangen. 3 stelletejs zijn gewoon teveel.
Misschien zijn we te voorbarig met huidige lijnen doortrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.
Er is niets meer van spelelement in DGK. Er zijn geen stemmingen meer voor uitjes of wat dan ook. Jaap is te laf en meer met buiten bezig dan met het spel.
Het is nu zaterdagavond en waarschijnlijk mogen ze weer voor de tv hangen. 3 stelletejs zijn gewoon teveel.
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpgquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt wel. Ik zou zeggen pleur er nog een geil type in voor Jaap, is zijn frustratie ook opgelost.![]()
Als zijn leven buiten DGK net zo boeiend was als nu in DGK dan voorspel ik een knaller.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap blijft zichzelf maar overschatten, als hij exit gaat wil hij van KingJaap.nl een groot forum gaan maken over DGK, en hij wil oud miljonairs gaan interviewen.
Dromen hebben is okay, maar erg relalistisch komt hij niet over.
Een filmscript over zijn leven gaan schrijven, etc.
Is dat Bianca van DOB?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpg
Ik durf um niet eens direkt te plaatsen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.ertra.com/temp/weekly/fat_lady.jpg
Ik durf um niet eens direkt te plaatsen.
Zijn leven (gepest worden, relatie met ouders, overgewicht, hoog iq) is best wel interessant, maar een filmscript...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Als zijn leven buiten DGK net zo boeiend was als nu in DGK dan voorspel ik een knaller.![]()
Dat klopt natuurlijk. Maar ik wordt nu wel erg ongeduldig het duurt nu al een maand. Toch kan ik ook niet echt zeggen dat de verhoudingen genormalisseerd zijn als ik Amanda zo nu en dan bezig hoor over Lieke en Huub. Nu zie je ook nog steeds op de streams 2 groepjes. Voor mij hoeven de oude lijnen ook niet echt doorgetroken te worden. Ik kijk liever naar goede gesprekken. Maar helaas de meeste mensen zijn niet capabel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:00 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien zijn we te voorbarig met huidige lijnen doortrekken.
Vergeet ook niet dat het vakantietijd is (geweest), het nieuwe tv seizoen nog moet beginnen en dat er een verhuizing naar RTL heeft plaatsgevonden (wat vlgs mij ook een verschuiving in verhaallijnen heeft veroorzaakt).
Helemaal niet mee eens , Kingjaap.nl haalt ook niet voor niks 30 duizend bezoekers per dag en Jaap is nu enorm bekend en heeft wel in alle kranten gestaan. Jaap is een opmerkelijk figuur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap blijft zichzelf maar overschatten, als hij exit gaat wil hij van KingJaap.nl een groot forum gaan maken over DGK, en hij wil oud miljonairs gaan interviewen.
Dromen hebben is okay, maar erg relalistisch komt hij niet over.
Een filmscript over zijn leven gaan schrijven, etc.
Bedoel je die man die laatst ook in DGK op bezoek was?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn leven (gepest worden, relatie met ouders, overgewicht, hoog iq) is best wel interessant, maar een filmscript...![]()
Misschien wordt hij wel een soort Eric Debib (oid, iemand die voor tv ooit eens veel is afgevallen), in de luwte allerlei dingetjes doen en teren op zijn naam.
Als persoonlijkheid is hij er iig wel geschikter voor dan Huub.
Maar of dit echt zijn roeping voor de komende jaren moet worden vraag ik me af.
Heel persoonlijk, maar er is niets van/aan Jaap waarin ik geinteresseerd ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens , Kingjaap.nl haalt ook niet voor niks 30 duizend bezoekers per dag en Jaap is nu enorm bekend en heeft wel in alle kranten gestaan. Jaap is een opmerkelijk figuur.
Daarom kies ik over het algemeen ook voor Huub en Lieke. Hoewel ik die 2 ook erg vervelende trekjes vind hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk. Maar ik wordt nu wel erg ongeduldig het duurt nu al een maand. Toch kan ik ook niet echt zeggen dat de verhoudingen genormalisseerd zijn als ik Amanda zo nu en dan bezig hoor over Lieke en Huub. Nu zie je ook nog steeds op de streams 2 groepjes. Voor mij hoeven de oude lijnen ook niet echt doorgetroken te worden. Ik kijk liever naar goede gesprekken. Maar helaas de meeste mensen zijn niet capabel.
Al lang niet meer hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Helemaal niet mee eens , Kingjaap.nl haalt ook niet voor niks 30 duizend bezoekers per dag en Jaap is nu enorm bekend en heeft wel in alle kranten gestaan. Jaap is een opmerkelijk figuur.
Speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel persoonlijk, maar er is niets van/aan Jaap waarin ik geinteresseerd ben.
Denk dat we alles al van hem gezien hebben..
Die 30.000 bezoekers zijn m.i. programma gerelateerd. Sensatie..
Zodra het programma stopt, c.q. Jaap eruit zal het wel over zijn.
Volgens mij is Jaap degene die het spel op slot gooit. Want hij durft pas wat te doen als ie alles voor na DGK geregeld heeft. Maar al met al kan Jaap heel erg grappig zijn met de jusite mensen maar daar durft ie niet mee te bonden. Ik dek wanneer hij dat wel zou doen hij 50% kans heeft om te winnen. Lieke moet Huub ergens dumpen anders zal ze nooit winnen. Ze heeft meer kans tegen Jaap.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Er is niks van Jaap wat me boeit na DGK, nu is hij al weinig interessant meer en om Fons te plezieren wil hij nog meer emo Jaap zijn. Nou spannend!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
weet het haast wel zeker....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Mooie ava/foto, smaakt naar meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
http://www.alexa.com/data/details/traffic_details?url=www.kingjaap.nl&site0=www.kingjaap.nl&site1=
file: /windows/system32/drivers/etc/hostsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef akveor het volgende:
Ik word knettergek van die Google reclames.... nu weer 40% CPU belasting. Al geblokt maar helpt geen reet.
Een spook op de stream?...quote:
Ben je gek, Jaap krijgt ook ff zijn dagelijkse portie aandacht van Nadia. Alles voor de dekking.quote:
Ik vind ze ook erg vervelend...ik heb ze geblokt maar nu krijg ik zo'n gele balk met een geluidje elke keer als ik f5..of gewoon verder ga ..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef akveor het volgende:
Ik word knettergek van die Google reclames.... nu weer 40% CPU belasting. Al geblokt maar helpt geen reet.
Een behoorlijk deel van Jaap zijn populariteit drijft op DGK. Maar er zit ook talent in. Het kan lukken als hij een goed ondernemingsplan schrijft en daar middelen mee loskrijgt van Talpa om zichzelf te lanceren. Alleen moet hij nog meer een personage uitbouwen en heel goed weten wat hij daarmee wil gaan doen.quote:
Ik bedoel die rose vlek aan de rand van het zwembad..wat is dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:33 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben je gek, Jaap krijgt ook ff zijn dagelijkse portie aandacht van Nadia. Alles voor de dekking.
Van Huup zijn weblogquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
Deze hadden jullie zeker al gezien?
![]()
![]()
[afbeelding]
OTquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
file: /windows/system32/drivers/etc/hosts
127.0.0.1 pagead2.googlesyndication.com
werkt perfect bij mij...
Talent voor wat dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef Py het volgende:
[..]
Een behoorlijk deel van Jaap zijn populariteit drijft op DGK. Maar er zit ook talent in. Het kan lukken als hij een goed ondernemingsplan schrijft en daar middelen mee loskrijgt van Talpa om zichzelf te lanceren. Alleen moet hij nog meer een personage uitbouwen en heel goed weten wat hij daarmee wil gaan doen.
Wat moet ik er mee doen dan..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
werkt perfect bij mij...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik bedoel die rose vlek aan de rand van het zwembad..wat is dat?
Hoe doe je dat dan????quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
werkt perfect bij mij...
Palma is dood maar kan DGK niet loslaten?quote:
Ga naar uitvoeren en Plak dit....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat moet ik er mee doen dan..![]()
Zoals Jaap vanmiddag zelf zei: 'Als ik een bloempot opzet is het leuk, als Dennis het doet loopt ie voor lul.'quote:
Een paar dingen in een lange tijd op het podium van DGKquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Zoals Jaap vanmiddag zelf zei: 'Als ik een bloempot opzet is het leuk, als Dennis het doet loopt ie voor lul.'
En kun je je het verstoorde etentje van Huub en Liek nog herinneren? Jaap met zijn hoofd door het raam van het kantoor. Van de week in de schoorsteen. Hij heeft een opvallend lijf en een expressief gezicht. Zodra hij iets leuks doet is het gelijk hilarisch.
Maar van de week bij het hypnotiseren was hij weer erg vervelend. Die momenten moet ie gaan herkennen en laten.
Leuk in DGK, als hij dat IRL doet sluiten ze hem op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Zoals Jaap vanmiddag zelf zei: 'Als ik een bloempot opzet is het leuk, als Dennis het doet loopt ie voor lul.'
En kun je je het verstoorde etentje van Huub en Liek nog herinneren? Jaap met zijn hoofd door het raam van het kantoor. Van de week in de schoorsteen. Hij heeft een opvallend lijf en een expressief gezicht. Zodra hij iets leuks doet is het gelijk hilarisch.
Maar van de week bij het hypnotiseren was hij weer erg vervelend. Die momenten moet ie gaan herkennen en laten.
Mooiste Cap tot nu toe van BeeQueenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Py het volgende:
[..]
Die file laden in notepad en die regel toevoegen. Elke keer als een site doorlinkt naar googlesyndication.com wordt die link omgeleid naar 127.0.0.1 dus een perfecte blocker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat moet ik er mee doen dan..![]()
aaaaaah...ik heb precies gedaan wat je zei..(doodeng )..maar het werkt wel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga naar uitvoeren en Plak dit....
C:/windows/system32/drivers/etc/hosts
dan Enter
Je opent dat bestand met het kladblok en voegt deze regel toe;
Onder:
127.0.0.1 localhost
En slaat het op
TOPquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die file laden in notepad en die regel toevoegen. Elke keer als een site doorlinkt naar googlesyndication.com wordt die link omgeleid naar 127.0.0.1 dus een perfecte blocker.
Mijn /hosts file ziet er zo uit:
# Windows Media Player Spyware / Cookies
127.0.0.1 entimg-origin.msn.com
127.0.0.1 img.od2.com
KNIP
Voeg al die sites toe en 99% van alle ongewenste popups en reclames verdwijnen
Klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Een paar dingen in een lange tijd op het podium van DGK![]()
jaap heeft, evenals de andere bewoners, zijn 15 minutes in dgk. zijn deelname is zijn 15 minutes of fame. daarna is t weer gewoon terug naar t oude leventje voor allemaal. ook voor jaapquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt.
Wat het voor mij aangeeft is dat de potentie er is. Zonder manager en denktank is er volgens mij geen komiek die doogebroken is. Ze moeten worden ontdekt.
Dankquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ga naar uitvoeren en Plak dit....
C:/windows/system32/drivers/etc/hosts
dan Enter
Je opent dat bestand met het kladblok en voegt deze regel toe;
Onder:
127.0.0.1 localhost
En slaat het op
Als hij nix doet heb je gelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
jaap heeft, evenals de andere bewoners, zijn 15 minutes in dgk. zijn deelname is zijn 15 minutes of fame. daarna is t weer gewoon terug naar t oude leventje voor allemaal. ook voor jaap
Denk aan je hart!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Kan iemand redaktie please ofzo.. Dat domme gezang van die nep snol niet snoeren..Nu heeeft ze wel een zender omnl.
En dat is juist Jaap zijn probleem, zijn zwakte om door te zetten, iets aan zichzelf te doen, iets waar te maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij nix doet heb je gelijk.
Diegenen die hun droom hebben bereikt zijn niet degenen die het best waren, maar die er het hardst voor gingen.
die droom is alleen niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:01 schreef Py het volgende:
[..]
Als hij nix doet heb je gelijk.
Diegenen die hun droom hebben bereikt zijn niet degenen die het best waren, maar die er het hardst voor gingen.
Heb geen streams aan, maar ik gok op iets met stars en crazy, ill show u mine.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Kan iemand redaktie please ofzo.. Dat domme gezang van die nep snol niet snoeren..Nu heeeft ze wel een zender omnl.
Lean on me.. You got a schoulder to cry onquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb geen streams aan, maar ik gok op iets met stars en crazy, ill show u mine.
Natuurlijk heeft hij nu DGK om zich heen wat een hoop doet voor hem. Hij zal in zijn ondernemingsplan met iets nieuws moeten komen. Als dat een talkshow wordt dan heeft hij intellectuele bagage genoeg om andere gasten dan Henk Bres te krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
die droom is alleen niet serieus te nemen.
zijn website waar hij geld mee denkt te maken. na bezoekt geen hond die site meer.
een internet talkshow, daar komen geen goede gasten, dat zijn niveau henk bres an co die daar ms aan willen schuiven, maar daar trek je ook geen volle zalen mee.
dromen najagen is ok, maar een beetje realiteitszin is ook geen overbodige luxe als ik hem weer eens over zijn plannetjes hoor
Daar schuilt idd een gevaar. Zodra hij tegenslag ondervindt gooit hij de kont in de krib en gaat lopen mokken. Het afvallen zie ik niet gebeuren. Ik denk dat hij denkt dat als hij zoveel afvalt, hij niet meer die Jaap is die iedereen nu zo leuk vindt.quote:En dat is juist Jaap zijn probleem, zijn zwakte om iets aan zichzelf te doen.
Ja maar....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
Deze hadden jullie zeker al gezien?
![]()
![]()
[afbeelding]
evt gasten moeten iets hebben aan zo een talkshow. een platform waar ze iets of zichzelf verkopen. als de site geen bezoekers trekt die meer pr oplevert dan een tv optreden in t marksegment dat de gast op t oog heeft, komen ze niet opdagen. dat heeft niest met zijn intellectuele bagage te doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:14 schreef Py het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij nu DGK om zich heen wat een hoop doet voor hem. Hij zal in zijn ondernemingsplan met iets nieuws moeten komen. Als dat een talkshow wordt dan heeft hij intellectuele bagage genoeg om andere gasten dan Henk Bres te krijgen.
[..]
Daar schuilt idd een gevaar. Zodra hij tegenslag ondervindt gooit hij de kont in de krib en gaat lopen mokken. Het afvallen zie ik niet gebeuren. Ik denk dat hij denkt dat als hij zoveel afvalt, hij niet meer die Jaap is die iedereen nu zo leuk vindt.
Hè lekker zo'n discussie![]()
Dat is de enige juiste term idd; geparkeerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik me niet vergis is dit al de derde week op een rij dat ze met een film worden 'geparkeerd'.
Dit schijnt ook het geval te zijn als het licht voor een aantal uren uitvalt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef 2live het volgende:
Mag ik na het bestuderen van de beelden de conclusie trekken dat opsluiting leidt tot maar 1 ding, en dat is; dat men zich zo snel mogelijk wil voortplanten.Ik wordt schijtziek van al die stelletjes die continue met het voorspel of de daad bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |