Met BDSizer kun je volgens mij wel een naam in je cap zettenquote:
Gadverdamme, dat wordt dus weer luisteren naar dat onsmakelijke gesmak met veel tong en speeksel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik weet niet veel meer dan dat het de hele nacht gaat duren....
en dat het dus PURE DENNIS TERROR wordt......
Het pad is dan ook:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:07 schreef riri het volgende:
file: /windows/system32/drivers/etc/hosts
krijg alleen in Vista bij Uitvoeren als ik bovenstaande invoer..."Kan het bestand niet vinden,controleer of u de naam juist heeft ingevoerd"
Nog niet, BINNENKORT !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat wordt dus weer luisteren naar dat onsmakelijke gesmak met veel tong en speeksel!
Die pure Dennis terror heeft al heel wat mensen hier weggejaagd, dus als je een beetje vent bent, haal dat jong daar weg!![]()
Deze gebruik ik : Bordermakerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:47 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe krijg ik bij een Cap die ik maak een teken er in.Alles wordt gejat??
Waarom verbaasd me dat nou niet bij Stanley.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ook en hij heeft ook een schurfthekel aan dat zielige gezeik van dat wijf met krulletjes!
Ja...die werktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Het pad is dan ook:
C:windowssystem32driversetchosts
Hairquote:
Ik vind dat zo lelijk die vlekjes in caps..... Net als al die logo's tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze gebruik ik : Bordermaker
Vergeet die nieuwe brommer maar, waar moet ik zijn, ik kom je halen, met de auto en rijd zo naar Eemnesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog niet, BINNENKORT !!
(Heb pas een nieuwe brommer en die moet eerst nog ingereden worden...)
Ja, welke film zitten ze eigenlijk te kijken?quote:
Met Snagit kan je dat helemaal automatisch een logootje toevoegen en laten openen in je favoriete fotobewerkingsprogramma om de afmetingen meteen aan te passen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze gebruik ik : Bordermaker
Ach ze zijn gratis.Straks schrikt hij zijn eigen kapot als hij het weer zelf moet betalen en zal dan gauw minderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Huub niet heel oud gaat worden met zijn rookgedrag....pffff wat rookt die jongen veel
Heb je borsthaar ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Vergeet die nieuwe brommer maar, waar moet ik zijn, ik kom je halen, met de auto en rijd zo naar Eemnes![]()
Ik hoop dat huupie heel oud wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Huub niet heel oud gaat worden met zijn rookgedrag....pffff wat rookt die jongen veel
idd die werkt perfect en is zeer makkelijk te doen. Thx to HiDiHoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Py het volgende:
Deze werkt voor mij perfect:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Py het volgende:
Deze werkt voor mij perfect:
googlesyndication.com in je 'Websites met beperkte toegang zetten' in explorer bij extra > internetopties > beveiliging > Websites met beperkte toegang > websites > *.googlesyndication.com invullen en toevoegen > ok
> ie sluiten en weer openen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)
Oké dat wist ik ook niet, draai op 7 namelijk. PM HiDiHo eens zou ik zeggen, misschien weet die daar ook een oplossing voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan moet je in IE6 wel genoegen nemen met die irritant gele balk en plonk geluidje bij het vernieuwen. En mijn CPU bleef toch op 40 procent draaien als ik dat in Taakbeheer checkte. (CTRL +ALT +DEL)
Chickenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik rij niet mee met mannen of vrouwen met borsthaar...
Voor mij was de oplossing waar we het lekker OT over hebben. Die andere werkten niet voor mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:23 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Oké dat wist ik ook niet, draai op 7 namelijk. PM HiDiHo eens zou ik zeggen, misschien weet die daar ook een oplossing voor![]()
Ja, jij ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE AVOND EN GELIJK WEER GOOD BYE WANT HET IS WEDEROM NADA
Geen dank graag gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:26 schreef Py het volgende:
[..]
Ja, jij ook.
En bedankt voor je inbreng vanavond![]()
Je caps staat aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
Sorry maar dat was opzetquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:28 schreef Py het volgende:
De film is nu toch wel bijna afgelopen?
Ik zou wel eens willen weten wat jij van nada vindt professor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.quote:
Ohh gevalletje aandacht .. sorryquote:
Heb jij die Transformer nou nog steeds als je avatar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.
Verlevendig de boel aub met je kout.quote:
Hoe kan jij dat nou weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou maar goed vast jochie, zoiets moois overkomt je nooit meer.
Moooooi.quote:
Maak ervan wat je wiltquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
quote:
quote:
mooiiiiiiiiiii en nu wat ruzies voor de zaterdagavond..........uh op de streams welteverstaanquote:
neuh wrom?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
He DrH en Erica kunne jullie ven naar de Sc komen ?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
He DrH en Erica kunne jullie ven naar de Sc komen ?
Omdat ik jullie iets wil vragenquote:
in afwachting van de 1ste tijdelijke nieuwe miljonair misschien?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef ericahysterica het volgende:
de stelletjejs zitten gezellig bij elkander maar veel meer valt er nu niet over te vermelden
Omdat ik jullie iets wil vragenquote:
zou wel leuk zijn denk ik om de groepsdynamiek weer een nieuwe impuls te gevenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
in afwachting van de 1ste tijdelijke nieuwe miljonair misschien?
ik heb geen behoefte aan jouw vragen ik zit hier om de streams te volgen en commentaar hierop te geven thats allquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik jullie iets wil vragen
Ik reageer alleen op niveauquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ik jullie iets wil vragen
Een stemming voor?????quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:41 schreef ericahysterica het volgende:
leuk diadeepjuh van amanda btw en huub stelt een unanieme stemming voor
wat een fantasie heb jij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Aan de manier waarop Huub met zijn aansteker speelt, kan ik afleiden dat hij in zijn jeugd dieren heeft verbrand.
Dit vermoeden wordt mede ondersteund doordat ik hem laatst bijna een blaadje van de heg in de fik heb zien steken.
een tijdelijke bewoner misschien... maar miljonair dat lijkt me niet kunnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
in afwachting van de 1ste tijdelijke nieuwe miljonair misschien?
Een stemming om met zijn alle te gaan stappen.quote:
De kost nog verdiend vandaag?quote:
Ben benieuwd wat je van Nadia vindt danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Aan de manier waarop Huub met zijn aansteker speelt, kan ik afleiden dat hij in zijn jeugd dieren heeft verbrand.
Dit vermoeden wordt mede ondersteund doordat ik hem laatst bijna een blaadje van de heg in de fik heb zien steken.
Ik wil Nadia, in de oven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef ericahysterica het volgende:
nadia wil ovenfrites
Wat goed van Huub.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een stemming om met zijn alle te gaan stappen.
Huub verveelt zich (een duidelijk zwak punt van hem, hij heeft geen geduld/ lange adem).
He vriend ja meer dan genoeg 7 klantjes X 350 Euro is een leuke bijverdienste op zaterdag - 25 euro trekzak lessenquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
He vriend ja meer dan genoeg 7 klantjes X 350 Euro is een leuke bijverdienste op zaterdag - 25 euro trekzak lessen
It takes one, to know onequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Je verkoopt stofzuigers?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
He vriend ja meer dan genoeg 7 klantjes X 350 Euro is een leuke bijverdienste op zaterdag - 25 euro trekzak lessen
Ik vind Nadia okay, ze heeft duidelijke issues: eten, moeite met haar lichaam dat gecompenseerd wordt door overdreven aandacht voor gezicht/ haar, en ik zie een ernstige hang naar 'meisjes onder elkaar' spelen met Amanda, vermoedelijk veroorzaakt door een ontbrekende fase in haar pubertijdsontwikkeling.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef Py het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van Nadia vindt dan
What's not to like?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Nadia okay, ze heeft duidelijke issues: eten, moeite met haar lichaam dat gecompenseerd wordt door overdreven aandacht voor gezicht/ haar, en ik zie een ernstige hang naar 'meisjes onder elkaar' spelen met Amanda, vermoedelijk veroorzaakt door een ontbrekende fase in haar pubertijdsontwikkeling.
Oh ja, even tussen neus en lippen door. Hoe komt Nadia aan die kloof?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:53 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ze is volgens mij nog steeds verliefd op Amanda
Collega van Dr. H.?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat (op de oprijlaan) al een patiënt te wachten, maar die mag pas om 12 uur.
Dan kan ik nachttarief rekenen.
Waarom denk jij dat dat komt door een ontberekende fase in haar puberteitsontwikkeling?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Nadia okay, ze heeft duidelijke issues: eten, moeite met haar lichaam dat gecompenseerd wordt door overdreven aandacht voor gezicht/ haar, en ik zie een ernstige hang naar 'meisjes onder elkaar' spelen met Amanda, vermoedelijk veroorzaakt door een ontbrekende fase in haar pubertijdsontwikkeling.
Er staat (op de oprijlaan) al een patiënt te wachten, maar die mag pas om 12 uur.
Dan kan ik nachttarief rekenen.
Nee die heeft dat niet nodig, daar komen genoeg EURI binnenquote:
De fase gezellig alles delen met vriendinnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef Py het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat dat komt door een ontberekende fase in haar puberteitsontwikkeling?
(en welke fase was dat dan?)
we hebben nog 5 minuten
domme kind weet niet eens dat die dingen gewoon al gefrituurd zijn en bijna net zoveelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef ericahysterica het volgende:
nadia wil ovenfrites
Kun je allemaal nog inhalenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat van die patiënt was helemaal niet waar.![]()
En dat van het bezitten van een oprijlaan ook niet.![]()
He dwaas, we zijn niet geinteresseerd in jouw verdiensten (er van uit gegaan dat 't waar is).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:57 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig, daar komen genoeg EURI binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk eerder dat de dames wat ongelukkig met zichzelf zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef Dark het volgende:
De dames zijn zeer ongelukkig met Stanley, de volgens hun, mediageile kapper.
spreek even voor jezelfquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
He dwaas, we zijn niet geinteresseerd in jouw verdiensten (er van uit gegaan dat 't waar is).
Tov haar moeder bedoel je? Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De fase gezellig alles delen met vriendinnen.
Het komt natuurlijk omdat haar vader het gezin al erg vroeg verlaten heeft, en Nadia daarom een oververantwoordelijkheidsgevoel t.o.v. het overgebleven 'gezin' heeft ontwikkeld.
Dat kan ze nu inhalen.
Dat van die patiënt was helemaal niet waar.![]()
En dat van het bezitten van een oprijlaan ook niet.![]()
Daarom gaan ze morgen eieren, olijfolie en avocado mixen voor hun haarquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de dames wat ongelukkig met zichzelf zijn.
En jij gelooft al die bullshit die hij hier loopt te verkondigen? Voor een gepromoveerd Psycholoog komt hij erg onprofessioneel over.quote:
figurant.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef Meganog het volgende:
Wie is die ijsblokjes kauwende jongen die naar die twee gesellig kletsende meisjes zit te luisteren?
Met die enorme beker? Ik heb geen idee. Ik wil het ook niet weten trouwens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:10 schreef Meganog het volgende:
Wie is die ijsblokjes kauwende jongen die naar die twee gesellig kletsende meisjes zit te luisteren?
nee, maar toch spreek voor jezelfquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij gelooft al die bullshit die hij hier loopt te verkondigen? Voor een gepromoveerd Psycholoog komt hij erg onprofessioneel over.
ik kan jouw usericon niet zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
De dames trekken hun haar nog net een week, ze moeten nodig van masker wisselen, het masker voor het doodste haar![]()
Ik zou er nog niet eens raar van opkijken, er lopen heel wat zotten onder die hulpverleners rondquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij gelooft al die bullshit die hij hier loopt te verkondigen? Voor een gepromoveerd Psycholoog komt hij erg onprofessioneel over.
Thuis had ze de schoenen die ze nu aan heeft allang weggegooid, maar hier moet ze het er mee doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef ericahysterica het volgende:
de 2 diva s gaan morgen hun kast opruimen nou nou dat zal me wat leuke streams opleveren. en nadia heeft zo n behoefte aan nieuwe schoenen ze gaat er gewoon van fluisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |