Ik bedoelde je Brabo-kliek en Limburg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Wilders en z'n PVV-leden in Amsterdam zijn geweest.
[..]
Zo zie ik het dus ook.
Deze is leuk daarin:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:03 schreef DrMarten het volgende:
Olé, we gaan weer verder
Wilders schrikt van 177 Amsterdamse nationaliteiten
Ze kunnen bijvoorbeeld gaan checken of er van bepaalde nationaliteiten in Amsterdam maar één of twee aanwezig zijn, en die dan een woning in Haarlem (o.i.d.) aanbieden. Dan wonen er minder nationaliteiten in Amsterdam.quote:De Kamerleden willen weten of de drie ministers hier actie tegen gaan ondernemen.
Inderdaad, bij mij in de wijk wonen vermoedelijk ook heel wat nationaliteiten. Dat dit voor een groot deel ambassadepersoneel is doet niet ter zake. Buitenlanders zijn immrs buitenlanders!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:53 schreef Kees22 het volgende:
Hoe zou het eigenlijk in 's-Gravenhage zijn, met al die ambassades en consulaten? Of is een ambassade buitenlands grondgebied?
Ik kan me voorstellen dat Wilders vooral ambassade personeel het land wil uitzetten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mij in de wijk wonen vermoedelijk ook heel wat nationaliteiten. Dat dit voor een groot deel ambassadepersoneel is doet niet ter zake. Buitenlanders zijn immrs buitenlanders!![]()
Ik denk dat er voorgeprinte-PVV-vragen-beantwoordings-formulieren op de werkkamers van ministers komen te liggen. Dan hoeven ze alleen nog maar de datum en het vraagnummer in te vullen en voor de rest zal er inderdaad gewoon "nee" opstaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Het is nu hopen dat er een paar ministers opstaan die zijn vragen enkel met een simpel "nee" beantwoorden en er verder geen inkt aan verspillen.
Hurt Wilders!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NBmmpM9t75w&NR=1
Hier gaat ie ook flink tekeer.
Werden die vragen maar eens persoonlijk beantwoord, ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Het is nu hopen dat er een paar ministers opstaan die zijn vragen enkel met een simpel "nee" beantwoorden en er verder geen inkt aan verspillen.
quote:Geen bezuinigingen op ouderen- en gehandicaptenzorg - Kamervragen
donderdag 23 augustus 2007
Vragen van de leden Wilders en Agema (beiden PVV) aan de Minister-President over bezuinigingen op ouderen- en gehandicaptenzorg
1.)
Geeft u leiding aan een fatsoenlijk kabinet?
2.)
Zijn de berichten waar dat uw kabinet voor maar liefst 600 miljoen euro wil bezuinigen op de ouderen- en gehandicaptenzorg (*)?
3.)
Zo ja, heeft u uw fatsoen verloren?
4.)
Bent u bereid deze beschamende bezuiniging niet door te laten gaan en dus niet te snijden op humane zorg voor ouderen- en gehandicapten?
5.)
Indien u honderden miljoenen nodig heeft, deelt u dan onze mening dat dit beter gevonden kan worden door:
- inburgeringscursussen niet gratis te laten worden
- het kostbare generaal pardon niet uit te voeren
- op ontwikkelingshulp te bezuinigen?
Zo neen, waarom niet?
(*) NOS Journaal, 22 augustus 2007 / www.elsevier.nl “Kabinet bezuinigt miljoenen op ouderenzorg” 23 augustus 2007
Wel een interessante documentaire...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:14 schreef Dodecahedron het volgende:
Dan heb je het toch vergeschopt als kantoorklerk uit Venlo. Geinterviewd worden door Christiane Amanpour.
Inderdaad, een retorische kamervraag.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een achterlijke manier van vragen zeg.
Uiteraard. Die over het christendom was ook mooi.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel een interessante documentaire...
Niet mee eens. Zowat alles in die docu is vanuit Amerikanocentristisch oogpunt gemaakt. Dat stukje over Amsterdam en Nederland is lachwekkend.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel een interessante documentaire...
Dat kan het juist interessant maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zowat alles in die docu is vanuit Amerikanocentristisch oogpunt gemaakt. Dat stukje over Amsterdam en Nederland is lachwekkend.
Je bedoelt dat over "canals" en "windmills"?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet mee eens. Zowat alles in die docu is vanuit Amerikanocentristisch oogpunt gemaakt. Dat stukje over Amsterdam en Nederland is lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |