Mn oprechte dank avonne, een gemeende kus
Zag je wat er gebeurde ?
Ik heb 2 x ontopic gepost in de COS en werd direct aangevallen. Dit was vandaag mn 2e poging in de COS. Ik ben de hele dag lief geweest en nu was je er ala minuut bij. Ik weet echt wel dat ik een week geleden niet netjes ben geweest. Maar zelfs als ik op alle manieren laat zien, hoe ik het ook kan. Met humor, ontopic, zonder schelden, meedenken met oplossingen.............. word ik aangevallen. Dit is te veel van het goede en is niet meer in balans met mijn 1 avond lang schelden. Gelukkig heb ik erkenning gekregen door het topic wat is geopend en een aantal mensen nu snappen wat ik bedoel. Ik ben vaak iemand die iets benoemd wat al tijden speelt, maar waar niemand ( of weinigen) iets van zegt op een directe manier. Helaas heb ik dat in boosheid gedaan, maar ik kon op dat moment niet anders.
Dit is allemaal al gezegd en wordt nu gehoord en door jou gezien. Nogmaals, ik sluit geen bondjes, ben niet in de SC over anderen aan het praten, val geen users meer aan............. en het blijft doorgaan. Zelfs op dit tijdstip.
Fijn dat je hebt ingegrepen, maar triest dat het zo is. Dit is voor mij de grens om niet meer in de COS te posten als er niks veranderd. Ik had zelfs nog de hoop dat het wel mee viel. Maar ik was werkelijkwaar verbijsterd. Ben er verdorie de hele dag 5 minuten geweest.
Dit dus:quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef Py het volgende:Op de COS is de climax geweest, met de uitbarsting van o.a. Kleinzusje. Dit was mijn eerste COS-avond als geregistreerd FOK-user. Hoewel Kleinzusje grof uit de hoek kwam, kon ik het in de gehele context wel plaatsen en ik moet eerlijk toegeven dat ik volslagen dubbel heb gelegen in die COS. Dit 'incident' is de uitbarsting van lang bewaarde onderhuidse gevoelens geweest. Maar het gaat niet om dit specifiek incident,
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef itsme het volgende:Nou Ik heb vanavond aan den lijve kunnen voelen wat Kz en anderen al hier boven hebben benoemd.
Ik heb nooit problemen gehad in de cossen. Ga met iedereen normaal om.
Post er de laatste tijd niet zo vaak.
enz enz
Conclusie: Hier kan ik me het meest in vinden:
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:39 schreef APK het volgende:Fok! had ooit een ander geluid, was dwars, maar ik schijt op die veelposters die de baas willen zijn omdat ze, euh, veel posten.
Bovendien heb ik een bepaalde stijl van posten die momenteel niet geaccepteerd en begrepen wordt omdat die fucking Huub-kudde de macht heeft overgenomen.
Geen zin om genuanceerd te zijn.
Niet als slachtoffer of slijmbal, maar het is toch te triest voor woorden om een politieagent nodig te hebben die edit bij het leven. Sommigen zeggen negeren, niet moeilijk doen. Maar zelfs dat is geen optie meer, omdat er een overdaad is en er lijkt wel een soort kill en attac plaats te vinden. Tevens blijken Cossers die hier niet posten, wel mee te lurken en nog erger te worden in hun gedrag en aanvallen.
Allemaal leuke tips in mn lijstje, maar ik was schijnbaar te naief en heb het nu zelf ervaren. Zonde.
Gert, nog even voor je ego
: Kleinzusje weet pas wat ze mist als hij er niet is
[ Bericht 12% gewijzigd door kleinzusje op 20-08-2007 02:49:59 ]