+ weer even te plakken en knippen wat hier hoort en in de FBquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Petre, je bent er nog 1 vergeten dat in eerste instantie [COS 2315] Een boeddha op het aanrecht .
Verder denk ik dat het ook belangrijk is om even verder te lezen in zo'n topic. Die opmerking komt niet uit de lucht vallen.
Het was niet echt FB. Maar meer een opmerking over hoe zulke dingen dus ontstaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef kleinzusje het volgende:
+ weer even te plakken en knippen wat hier hoort en in de FB![]()
Ik heb dit weekend echt geen tijd gehad omdat ik druk bezig ben met een webpagina die veel concentratie eist. Ik kan dan nog wel gewoon wat posten, maar goed genoeg op de streams opletten om er iets over te kunnen schrijven, dat gaat dan niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ook grappig: Er is maar 1 van de COS posters die ( sinds deze discussie) een update maakt nu en dat is Peter6000. De rest heeft geen tijd om even verslag te doen van wat er zich in de villa afspeelt . ( Disana bij vergissing, excuus)![]()
Precies.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Of ze marcheren opzichtig de COS uit onder het mom van 'jammer dat het zo moet'.
Heel vervelend voor de stemming en nogal doorzichtig als poging die stemming naar hun hand te zetten.
Het kan er wel terecht, maar ik vind het ook hier passen omdat het dingen zijn waardoor iemand zich niet prettig voelt in de COSquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:28 schreef Petre het volgende:
Die laatste ook aangepakt. Verder hoort dit natuurlijk in de FB-topics. Ik heb overigens ook een user per PM aangesproken op zijn of haar postgedrag in COS. Denk dat er iemand niet weet hoe COS werkt (hoort te werken)..
Maar om iets gelijk te laten modden/aanpakken is het FB topic handigerquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan er wel terecht, maar ik vind het ook hier passen omdat het dingen zijn waardoor iemand zich niet prettig voelt in de COS![]()
Ik gaf de FB tip even omdat ik anders bang ben dat ze in de COS net hebben ontdekt dat er een FB bestaat maar dan denken dat hij hier isquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:28 schreef Petre het volgende:
Die laatste ook aangepakt. Verder hoort dit natuurlijk in de FB-topics. Ik heb overigens ook een user per PM aangesproken op zijn of haar postgedrag in COS. Denk dat er iemand niet weet hoe COS werkt (hoort te werken)..
Persoonlijk denk ik ook gewoon dat het heel belangrijk is om te zien wat er aan die opmerking voor af ging. Want die postings zijn veel belangrijker...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
Het kan er wel terecht, maar ik vind het ook hier passen omdat het dingen zijn waardoor iemand zich niet prettig voelt in de COS![]()
Dan ben ik heel nieuwsgierig waar het vanavond fout ging.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik ook gewoon dat het heel belangrijk is om te zien wat er aan die opmerking voor af ging. Want die postings zijn veel belangrijker...
Ik hoop dat ze dat ook lezen. Volgens mij heb ik verteld wat er aan vooraf ging?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik ook gewoon dat het heel belangrijk is om te zien wat er aan die opmerking voor af ging. Want die postings zijn veel belangrijker...
Dag Petre,quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:28 schreef Petre het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Petre,
Het gaat er hier over, dus nog maar een tip. Om het wij - zij gevoel niet te stimuleren lijkt het mij niet slim om publiek te vertellen dat er iemand is aangepakt, behalve dan aan degenen die het betreft. Gewoon in stilte moderaten, dat geeft de meeste rust.
Ook zie ik bij verwijderde postings opmerkingen staan die een persoonlijke intepretie weergeven van een moderator. Daar komen ook vragen over en door. Een standaard quote zoals bijvoorbeeld "verwijderd als gevolg van fok regels" , daar kan niemand over vallen.
Ehm, het staat er misschien wat bot, zo bedoel ik het niet, het waren enkel, nogmaals, tips. Doe er uw voordeel mee.
Onmogelijk, dan kan de 'moderator' ook niet persoonlijk aangesproken worden als hij of zij iets verkeerd doet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nog een tip. Als de moderator gewoon moderator heet, dan is de persoon wat meer anoniem en kan dan ook niet op haar of zijn naam worden aangevallen. Hij of zij doen stilzwijgend hun werk onder de naam moderator en kunnen daarnaast onder eigen naam lekker mee posten zonder dat er een connectie gelegd kan worden.
Waarom kan dat niet? Ik ken oom agent toch ook niet bij naam?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Onmogelijk, dan kan de 'moderator' ook niet persoonlijk aangesproken worden als hij of zij iets verkeerd doet.
Maar zijn baas kent zijn naam wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kan dat niet? Ik ken oom agent toch ook niet bij naam?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:56 schreef Py het volgende:
Op de COS is de climax geweest, met de uitbarsting van o.a. Kleinzusje. Dit was mijn eerste COS-avond als geregistreerd FOK-user. Hoewel Kleinzusje grof uit de hoek kwam, kon ik het in de gehele context wel plaatsen en ik moet eerlijk toegeven dat ik volslagen dubbel heb gelegen in die COS. Dit 'incident' is de uitbarsting van lang bewaarde onderhuidse gevoelens geweest. Maar het gaat niet om dit specifiek incident,
enz enzquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
Nou Ik heb vanavond aan den lijve kunnen voelen wat Kz en anderen al hier boven hebben benoemd.
Ik heb nooit problemen gehad in de cossen. Ga met iedereen normaal om.
Post er de laatste tijd niet zo vaak.
Niet als slachtoffer of slijmbal, maar het is toch te triest voor woorden om een politieagent nodig te hebben die edit bij het leven. Sommigen zeggen negeren, niet moeilijk doen. Maar zelfs dat is geen optie meer, omdat er een overdaad is en er lijkt wel een soort kill en attac plaats te vinden. Tevens blijken Cossers die hier niet posten, wel mee te lurken en nog erger te worden in hun gedrag en aanvallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:39 schreef APK het volgende:
Fok! had ooit een ander geluid, was dwars, maar ik schijt op die veelposters die de baas willen zijn omdat ze, euh, veel posten.
Bovendien heb ik een bepaalde stijl van posten die momenteel niet geaccepteerd en begrepen wordt omdat die fucking Huub-kudde de macht heeft overgenomen.
Geen zin om genuanceerd te zijn.
[USERSAKTIE TEGEN HUUB] Steun deze petitiequote:Op maandag 20 augustus 2007 07:13 schreef Inukshuk het volgende:
Ooit was er een poll van Peter om Huub het huis uit te krijgen, daar heb ik van harte mee ingestemd omdat dit imho de enige oplossing was om de cossen weer lurkFOK-waardig te krijgen. (terwijl ik die kut kabouter nog steeds met kop en schouders boven de andere bewoners vind uitsteken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |