ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
Vreemd het sluiten van de andere COS![]()
Wie zegt dat, Huub?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:34 schreef Dreamboy het volgende:
Leuk jurkje van Lieke.
Geen iedee dat kreeg ik niet goed mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zegt dat, Huub?
Wat heeft Fries dan?
Aha, jammer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:37 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Geen iedee dat kreeg ik niet goed mee.
Waar is ze....? Ze blijft maar refreshen op haar gesloten topic?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef Py het volgende:
Kleinzusje onder curatele?
Ik gok op vandaag nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef 2live het volgende:
amanda wil haar haren weer blond, wil iemand gokken wanneer dat gaat gebeuren?
Om vervolgens samen in het zwembad te springen. Ik weet niet of Amanda het zelf wilde.quote:
OT Misschien hier beter: [FB # 13] Voor al uw ongelukjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap er niks van ???
Ik was op tijd, heb mn OP klaar, had hem aangekondigd en nu is hij dicht ?????
Tevens staat er in de slotpost van Schatje een link naar het topiv van Peter ( Cos #2304)
Typisch geval van jammerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap er niks van ???
Tevens staat er in de slotpost van Schatje een link naar het topiv van Peter ( Cos #2304)
Heb ik al daar gepostquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
OT Misschien hier beter: [FB # 13] Voor al uw ongelukjes![]()
maar gelukkig zijn we niet COSloosquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap er niks van ???
Tuurlijk mag altijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik al daar gepost![]()
Misschien kun je mijn OP bij jouw OP zetten ?
Gaan we hier verder ???
dan word het weer wat lichter en dat wil ze graag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Dat chloorwater lijkt me nu niet echt goed voor het haar van Amanda, straks is het helemaal groen.
Kan alleen jij of een mod doen, ik niet. Dus het is aan jou. Maar als je daar geen zin in hebt, ook prima.quote:
Aangepast. Tevreden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik al daar gepost![]()
Misschien kun je mijn OP bij jouw OP zetten ?
Gaan we hier verder ???
We raken er aan gewend he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:01 schreef Py het volgende:
Blote buik van Nadia. Valt wel wat mee eigenlijk
Waarom klaagt Nada nooit over haar borsten???quote:
Omdat ze die niet wil zien...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarom klaagt Nada nooit over haar borsten???![]()
![]()
ongelofelijk is hetquote:
Thanks (to you too)quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks (to you too)En mag ik verder weer man zijn? lol
Ik denk niet dat ze het vol gaat houdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:12 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia gaat vandaag niet stijlen.
Macquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:18 schreef Dreamboy het volgende:
Bestellen bij de Mac
Zo'n angst om hem te laten zien. Zou het een prothese zijn?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Anders schijnt Brian's lul door , die wij in 10 maanden nog steeds niet gezien hebben
Er werd wel eens gesproken zo groot als een arm:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo'n angst om hem te laten zien. Zou het een prothese zijn?![]()
Dat doen heel veel zogenaamde nieuwe Nederlanders die hebben het namelijk snel koud. Iesch gheel nommaalquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Er werd wel eens gesproken zo groot als een arm:
[afbeelding]
ja je moet wat als hij nog niet aan stond...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:22 schreef akveor het volgende:
In de sauna met badjas
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia probeert ook wel is spelletjes te spelen met de camera's of ze haar wel bij houden.
Leek er wel op dat er iets gaande was daar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:42 schreef Borga het volgende:
Begon er iemand te hyperventileren in de sauna???
Amanda is volgens mij niet helemaal lekker...Een soort van buiten adem is zequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Leek er wel op dat er iets gaande was daar...![]()
Ze kreeg het benauwt van het sexen in de saunaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda is volgens mij niet helemaal lekker...Een soort van buiten adem is ze![]()
Nu kan het nog. Waarschijnlijk weet ie zelf wel dat het doek binnenkort voor hem valt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:55 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis weer een sterk verhaal nu.
Het zal allemaal wel Dennis.
Zou ook kunnen, er was in ieder geval iets aan de gang daar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Heeft Amanda zich verslikt in het zaad van Brian?
Dan gaat hier de vlag uit en de champie wordt ontkurkt, net als bij het vertrek van Natasja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Nu kan het nog. Waarschijnlijk weet ie zelf wel dat het doek binnenkort voor hem valt.
Mooie klassieke pyjama heeft Jaap aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:00 schreef Dreamboy het volgende:
En dat alles verteld ze tegen Jaap.
[afbeelding]
Zonder broek.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:00 schreef Borga het volgende:
[..]
Mooie klassieke pyjama heeft Jaap aan![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Nu kan het nog. Waarschijnlijk weet ie zelf wel dat het doek binnenkort voor hem valt.
Ja, Friesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Py het volgende:
Heeft iemand 1 van de bewoners wel eens een appel zien eten?
Jaap is een pratende rompquote:
Dat is dus haar ontbijt, lunch en wrs avondeten.quote:
Probeer je de dubbele foto te verwijderen? Dat kan via het "wijzig berichtknopje"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:13 schreef Dreamboy het volgende:
en doodquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:22 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap zeg dikke mensen zijn sneller grappig.
De verhaallijn over deze ietwat verknipte en met hun lijf ontevreden mensen had allang op gang moeten komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:26 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia is benieuwt wat Jaap allemaal heeft mee gemaakt.
Kan je niet elke keer je post editten. Staat zo lomp, elke keer een een regel tekst door de zelfde persoon.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis is niet bang,want Jaap stemt hem er toch niet uit.
Post effe mee dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan je niet elke keer je post editten. Staat zo lomp, elke keer een een regel tekst door de zelfde persoon.
wat is lomp?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan je niet elke keer je post editten. Staat zo lomp, elke keer een een regel tekst door de zelfde persoon.
Post effe mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
jaap speelt t dus goed. hij weet ze allemaal t gevoel te geven dat hij ze er niet uit zal stemmen, terwijl ze even makkelijk zal opofferen als een pion in een schaakspelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis is niet bang,want Jaap stemt hem er toch niet uit.
Ben er net weer, mag ik even eten enzo.quote:
Lomp = 5 posts achter elkaar, met 1 regel tekst, door 1 persoon gemaaktquote:
De ''helden'' worden steeds vermoeider.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:50 schreef kybe het volgende:
Amanda wil even naar Nadia,Brian zegt nee je blijft hier want julllie steken elkaar alleen maar aan over dat haar.
En Amanda doet weer wat Brian zegt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:53 schreef FdW het volgende:
[..]
De ''helden'' worden steeds vermoeider.
Zouden er nog nieuwe impulsen van de Febo komen of initiatieven van ome Fons?
het is ook rattenvoerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef Dreamboy het volgende:
Ze duiken er als ratten bovenop zeg.
Lief zijn voor elkaar kan niet continu wanneer je tot elkaar veroordeeld bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen maar saaier en saaier gaat worden,gisteravond zei Fons dat ze lief voor elkaar moeten zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Lief zijn voor elkaar kan niet continu wanneer je tot elkaar veroordeeld bent.
Meer spelelementen in een relaxte sfeer, en meer humor inbrengen is al heel wat.
Ik vind die twee samen zo nep en saai.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:15 schreef Py het volgende:
Nadia heeft Jaap net beloofd dat ze vannacht bij hem gaat slapen.
Hoe lang gaat ze deze belofte volhouden? Een nacht, gok ik zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef Visual het volgende:
nadia wil stoppenm met dennis en wil cker van backup zijn van jaap?
Die zogenaamde sex met Dennix stelt toch helemaal niets voor...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ze deze belofte volhouden? Een nacht, gok ik zo.
Bij Jaap ligt het gespeelde er idd dik bovenop. Maar dat begint bijna zijn tweede natuur te worden. Hij is al aardig onderweg met zichzelf exploiteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik vind die twee samen zo nep en saai.
Hoop dat Jaap die verhaallijn weer snel sluit.
Als hij beetje carriere wilt maken zal hij toch moeten snappen dat hij met haar niet grappig is.
Dat nadia niet bij Nix slaapt is natuurlijkw el mooi , maar zal ze hoogstens dagje volhouden
Die van Jaap zal dan wel klein zijn maar hij is natuurlijk wel moddervetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ze deze belofte volhouden? Een nacht, gok ik zo.
Ja als je iedere keer met een glaswerend pak en een valhelm bij hem op visite moet is de lol er gauw af...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:42 schreef Dreamboy het volgende:
Goed gesprek van Brian en Amanda over het leven van Brian.
Hij is vaak alleen.
'Als ik de camera's niet zie dan zien ze mij ook niet'quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef Dark het volgende:
Waarom zou Brian zo graag kussens op zijn hoofd hebben?
Het belangrijkste in de ICT is dat je weet hoe je je kennis moet vergaren. Je kunt gewoon niet alles weten of in je hoofd hebben. Simpelweg onmogelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:51 schreef Dark het volgende:
Brian heeft niet altijd de kans gekregen om leuke dingen te doen met het geld wat hij verdiende.
Hij wil hierna ICT adviseur worden met online dingen.
Brian vergeet voor het gemak even, dat hij nu bijna een jaar achterloopt en in dat wereldje is dat veel. Hij is niet meer goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.
Zit daar een theorie achter? Leg eens uit. Of is het hoop doet leven?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:57 schreef HenrySpencer het volgende:
Volgens mij gaat Dennis de volgende stemronde (donderdag a.s?) naar huis.
![]()
Brian en Amanda zijn aan het slapen............ssssssssssssttttttttttquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:00 schreef Py het volgende:
Streamlock? watskebeurt
Gut feeling, gecombineerd met hoopvol denken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Zit daar een theorie achter? Leg eens uit. Of is het hoop doet leven?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Gut feeling, gecombineerd met hoopvol denken.
Huub en Lieke stemmen hem er uit. Amanda en Brian zijn over te halen, zij hebben Dennis niet nodig. Jaap en Nadia zijn de obstakels, maar ik vermoed dat als er één over de brug is, de ander zal volgen, onder het back-up mom. Voeg daar de geringe populariteit van buitenaf, en de minimale inbreng van Dennis aan DGK aan toe; en dan wil de Febo ook vast wel een handje helpen.
De uitzendingen bouwen duidelijk op naar een bepaald punt, men brengt de hele date-heisa nu al in beeld. Daar kunnen ze de komende uitzendingen ook mee gaan vullen, gezien de (opgedragen) 'ruzies' van de afgelopen dagen.
Grande finale van dat conflict mag dan dus wel de stem van Nadia tegen Dennis zijn.
quote:Dennis heeft duidelijk zijn roeping als de grappigste komediant aller tijden misgelopen. Zijn kunst is om een grap, die overduidelijk bij niemand aankomt, vervolgens zo vaak te herhalen dat het irritant begint te worden. Is het geen verbale expressie, dan uit de Alpehenaar zijn immer aanwezige drang om leuk gevonden te worden in een raar lichaamlijk dansje. Gelukkig kan Dennis nog altijd vreselijk hard om zichzelf lachen...
*fluistert*quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn aan het slapen............sssssssssssstttttttttt![]()
Jaap is niet van Dennis afhankelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof NOOIT dat Jaap Dennis laat gaan, en de niet zo stabiele Nadia als enige dekking houdt.
Dat zal hij alleen doen onder zware druk van de FEBO.
Ook het idee dat de FEBO Dennis eruit wil hebben lijkt me niet juist, in de uitzendingen doet hij gewoon mee, en die verhaallijn 'relatie/ ruzie met Nadia/ Mundodaten' is een gewone verhaallijn zonder opzet hem eruit te willen krijgen.
Er staat wel weer een oproep voor nieuwe miljonairs op de goudenkooi.tv site, dus wie weet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap is niet van Dennis afhankelijk.
Mbt de verhaallijn zie ik de afgelopen dagen veel momenten op de streams die in de juiste volgorde gemonteerd zijn einde kunnen inleiden. Dan is het die 'mooiboy' die sterk binnenkwam maar als een nachtkaars uitdoofde met als bouquet finale de slinkse move van Huub die hem er als een schlemiel uit werkt.
Maar jouw optie kan evengoed ook nog uitkomen. We zullen het zien![]()
Ik denk dat Jaap er (terecht) van overtuigd is dat Huub zijn dekking is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof NOOIT dat Jaap Dennis laat gaan, en de niet zo stabiele Nadia als enige dekking houdt.
Dat zal hij alleen doen onder zware druk van de FEBO.
Ook het idee dat de FEBO Dennis eruit wil hebben lijkt me niet juist, in de uitzendingen doet hij gewoon mee, en die verhaallijn 'relatie/ ruzie met Nadia/ Mundodaten' is een gewone verhaallijn zonder opzet hem eruit te willen krijgen.
Echtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat wel weer een oproep voor nieuwe miljonairs op de goudenkooi.tv site, dus wie weet.
Ze hebben nog ruim een maand voor 23 september.
Dan zal Brian eerst goed moeten worden bewerkt door achter want volgens mij moet hij nix van Nadia hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap er (terecht) van overtuigd is dat Huub zijn dekking is.
Al vanaf het begin het ik het idee dat zijn driehoekje met Nadia en Dennis bedoeld was om A. Brian en Amanda eruit te werken (is niet gebeurd omdat Nadia en Dennis hun belofte niet waar maakten) en B. te voorkomen dat Nadia en Dennis elkaars dekking zijn (Jaap belooft al vanaf het begin dekking, dus de één laat de ander los).
Resultaat: Volgende week Dennis weg
Volgende strategie: Nadia wederom op Brian loslaten om de relatie B&A te verbreken. Eén van de drie zal dan zeker eind september eruit geschopt worden.
Je kan niet meer klikken op 'hier' bij het aanmelden, dus het klopte niet.quote:
De vraag is zou de gast die hem gecast heeft eerder ontslagen worden dan Deniks zelf?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:42 schreef Darklight het volgende:
Denniks krijgt de toneelhaak
die gozer is echt de miscast van de eeuw
Brian zal dat risico' niet willen lopen, Amanda is veel te makkelijk voor hem te controlerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:42 schreef Py het volgende:
[..]
Dan zal Brian eerst goed moeten worden bewerkt door achter want volgens mij moet hij nix van Nadia hebben.
De tijdelijke miljonairs komen ook nog. Ook geschikt om te stoken tussen de stelletjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgende strategie: Nadia wederom op Brian loslaten om de relatie B&A te verbreken. Eén van de drie zal dan zeker eind september eruit geschopt worden.
Hoop echt op een paar zware mental casesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
De tijdelijke miljonairs komen ook nog. Ook geschikt om te stoken tussen de stelletjes.
een milf??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:54 schreef wie.. het volgende:
Moet er nog een mil de kooi in ?
Nee vandaag niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:57 schreef riri het volgende:
is er vandaag al post geweest voor de bewoners?
Dat heb je met een beetje te veel testosteronquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:59 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke zei is ik ga niet zo veel sporten hier,want
ik wil een beetje spieren kwijt.
Moet je is kijken hoe ze weer overdreven bezig is.
WAt ik bedoel is: als Nadia in de relatie gaat stoken zal er iemand uit moeten. Brian omdat hij Nadia neukt, Amanda omdat ze het niet meer met Brian in één huis wil zijn of Nadia omdat Amanda en Brian kwaad op haar zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:42 schreef Py het volgende:
[..]
Dan zal Brian eerst goed moeten worden bewerkt door achter want volgens mij moet hij nix van Nadia hebben.
Me dochtertje heeft die operatie gehad en prima gelukt!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:21 schreef Dark het volgende:
Huub heeft het met Carlos over het gaatje in zijn trommelvlies, hij heeft suizen in zijn oor. Carlos vindt dat hij er naar moet laten kijken.
1) Trommelvliessluiting (myringoplastiek): sluiting van een gat in het trommelvlies.
Als er een gaatje (perforatie) in het dunne trommelvlies is ontstaan, is er minder trommelvlies over om het geluid op te vangen. Zo ontstaat gehoorverlies. Tevens kan bij een gaatje in het trommelvlies zwem-, bad- of douchewater direct in het middenoor lopen en daar een ontsteking veroorzaken. De reden om een perforatie te laten sluiten, kan dus zowel de klacht van het gehoorverlies zijn, als de wens weer onbekommerd te kunnen baden en zwemmen.
Operatietechniek:
De kno-arts kan via de gehoorgang of achter de oorschelp langs het trommelvlies benaderen, waarna onder microscopisch zicht het gat wordt gesloten. Veelal zal uw kno-arts hierbij gebruik maken van eigen weefsel. Dit kan fascie (het peeslaagje om elke spier) zijn van een spier boven of achter de oorschelp of kraakbeenvlies uit de oorschelp. Sommige kno-artsen gebruiken een kunststofmateriaal.
Belangrijk:
Omdat het nieuwe trommelvliesje niet kan worden gehecht, maar wordt vastgeplakt, is het voor de patiënt van belang na de operatie niet de neus te snuiten. Anders bestaat het risico dat het nieuwe vliesje wordt losgeblazen.
Slagingskans:
De kansen op een succesvolle sluiting zijn over het algemeen goed te noemen en worden vooraf besproken.
Het zou kunnen, brengt veel evenwichtsstoornissen met zich mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Huub niet meedoet met fitness vanwege zijn oorklachten?????
TV momentje mee pakken jo.Je ziet hemquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Wat zit Huub dwars?
Brian speelt steeds beter samen met Huubquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Dreamboy het volgende:
Leuk gesprek.Spelen met jezelf.
http://nl.youtube.com/watch?v=RqTP-EzjCpo
Heb je wat gestuurd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:57 schreef riri het volgende:
is er vandaag al post geweest voor de bewoners?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:12 schreef noekje het volgende:
Wat zit Huub dwars?
Op de site van villamedia stond laatst een vacature voor een producer voor DGK.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:33 schreef STAP01 het volgende:
Zouden er nieuwe redactieleden achter de schermen zitten? Of is Stijn en zijn crew er nog steeds?
RTL zou er verstandig aan doen helderheid te verschaffen omtrent de veranderingen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:33 schreef STAP01 het volgende:
Zouden er nieuwe redactieleden achter de schermen zitten? Of is Stijn en zijn crew er nog steeds?
Fons zei gisteren dat RTL8 een vrouwen zender zal worden. Ik hou m'n hart vast....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef FdW het volgende:
[..]
RTL zou er verstandig aan doen helderheid te verschaffen omtrent de veranderingen.
Transparantie is belangrijk voor kijkersappreciatie.![]()
Dan hoop ik dat Flens eruit is geknikkerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Op de site van villamedia stond laatst een vacature voor een producer voor DGK.
Misschien toch vers bloed?
Ik doelde eigenlijk op het DGK gebeuren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Fons zei gisteren dat RTL8 een vrouwen zender zal worden. Ik hou m'n hart vast....
Nou dan kunnen we nog meer tangsessies en nagelsessies verwachten dus....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Fons zei gisteren dat RTL8 een vrouwen zender zal worden. Ik hou m'n hart vast....
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we nog meer tangsessies en nagelsessies verwachten dus....![]()
![]()
Ben bang wat die transparantie betreft dat ze zich geen reet aantrekken van wat wij vinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef FdW het volgende:
[..]
RTL zou er verstandig aan doen helderheid te verschaffen omtrent de veranderingen.
Transparantie is belangrijk voor kijkersappreciatie.![]()
Nee, ik gelukkig ook niet maar het is wel een typisch vrouwending.(niet zo boos doen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn daar mee bezig hoor.![]()
Ja of dat eeuwige geklef...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we nog meer tangsessies en nagelsessies verwachten dus....![]()
![]()
Als er alleen maar terror is zal het niet bij hun passen en wat dan? Zonder afnemer is het einde DGKquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen , voor de ZOVEELSTE KEER: Talpa Media BLIJFT eigenaar van het programma en zal dus ook alles zelf bepalen , en houdt hun eigen personeel. RTL heeft alleen voorwaardes voor het uitzenden , en meer heeft RTL niet te zeggen.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee, ik gelukkig ook niet maar het is wel een typisch vrouwending.(niet zo boos doen!)
Nee, die 2 zijn een schande voor het vrouwelijk geslacht!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar ik wil als vrouw niet vergeleken worden met die 2 bimbo's in DGK jij wel?
Dan zendt RTL het niet uit , en gaat DGK dus falliet. Daarom mag er geen terror meer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Als er alleen maar terror is zal het niet bij hun passen en wat dan? Zonder afnemer is het einde DGK
De mening van consumenten - in dit geval DGK kijkers op TV=reclame inkomsten, en in ander opzicht de streamers is belangrijk. RTL heeft in de omroepwereld een goede naam als het gaat om marketing itt 10.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ben bang wat die transparantie betreft dat ze zich geen reet aantrekken van wat wij vinden.
Waarom is het de afgelopen weken dan zo FOCKING Boring!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:48 schreef FdW het volgende:
[..]
De mening van consumenten - in dit geval DGK kijkers op TV=reclame inkomsten, en in ander opzicht de streamers is belangrijk. RTL heeft in de omroepwereld een goede naam als het gaat om marketing itt 10.
Zolang er streams zijn waarin meningen opborrelen die ook hun weg vinden in de media zal men hiermee echt wel rekening houden.
Dit soort duidelijkheid en meer zouden zowel Talpa als RTL openbaar moeten maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen , voor de ZOVEELSTE KEER: Talpa Media BLIJFT eigenaar van het programma en zal dus ook alles zelf bepalen , en houdt hun eigen personeel. RTL heeft alleen voorwaardes voor het uitzenden , en meer heeft RTL niet te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |