Dan gaat hier de vlag uit en de champie wordt ontkurkt, net als bij het vertrek van Natasja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Nu kan het nog. Waarschijnlijk weet ie zelf wel dat het doek binnenkort voor hem valt.
Mooie klassieke pyjama heeft Jaap aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:00 schreef Dreamboy het volgende:
En dat alles verteld ze tegen Jaap.
[afbeelding]
Zonder broek.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:00 schreef Borga het volgende:
[..]
Mooie klassieke pyjama heeft Jaap aan![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Nu kan het nog. Waarschijnlijk weet ie zelf wel dat het doek binnenkort voor hem valt.
Ja, Friesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Py het volgende:
Heeft iemand 1 van de bewoners wel eens een appel zien eten?
Jaap is een pratende rompquote:
Dat is dus haar ontbijt, lunch en wrs avondeten.quote:
Probeer je de dubbele foto te verwijderen? Dat kan via het "wijzig berichtknopje"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:13 schreef Dreamboy het volgende:
en doodquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:22 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap zeg dikke mensen zijn sneller grappig.
De verhaallijn over deze ietwat verknipte en met hun lijf ontevreden mensen had allang op gang moeten komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:26 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia is benieuwt wat Jaap allemaal heeft mee gemaakt.
Kan je niet elke keer je post editten. Staat zo lomp, elke keer een een regel tekst door de zelfde persoon.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis is niet bang,want Jaap stemt hem er toch niet uit.
Post effe mee dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan je niet elke keer je post editten. Staat zo lomp, elke keer een een regel tekst door de zelfde persoon.
wat is lomp?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan je niet elke keer je post editten. Staat zo lomp, elke keer een een regel tekst door de zelfde persoon.
Post effe mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
jaap speelt t dus goed. hij weet ze allemaal t gevoel te geven dat hij ze er niet uit zal stemmen, terwijl ze even makkelijk zal opofferen als een pion in een schaakspelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:38 schreef Dreamboy het volgende:
Dennis is niet bang,want Jaap stemt hem er toch niet uit.
Ben er net weer, mag ik even eten enzo.quote:
Lomp = 5 posts achter elkaar, met 1 regel tekst, door 1 persoon gemaaktquote:
De ''helden'' worden steeds vermoeider.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:50 schreef kybe het volgende:
Amanda wil even naar Nadia,Brian zegt nee je blijft hier want julllie steken elkaar alleen maar aan over dat haar.
En Amanda doet weer wat Brian zegt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:53 schreef FdW het volgende:
[..]
De ''helden'' worden steeds vermoeider.
Zouden er nog nieuwe impulsen van de Febo komen of initiatieven van ome Fons?
het is ook rattenvoerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef Dreamboy het volgende:
Ze duiken er als ratten bovenop zeg.
Lief zijn voor elkaar kan niet continu wanneer je tot elkaar veroordeeld bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen maar saaier en saaier gaat worden,gisteravond zei Fons dat ze lief voor elkaar moeten zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Lief zijn voor elkaar kan niet continu wanneer je tot elkaar veroordeeld bent.
Meer spelelementen in een relaxte sfeer, en meer humor inbrengen is al heel wat.
Ik vind die twee samen zo nep en saai.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:15 schreef Py het volgende:
Nadia heeft Jaap net beloofd dat ze vannacht bij hem gaat slapen.
Hoe lang gaat ze deze belofte volhouden? Een nacht, gok ik zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef Visual het volgende:
nadia wil stoppenm met dennis en wil cker van backup zijn van jaap?
Die zogenaamde sex met Dennix stelt toch helemaal niets voor...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ze deze belofte volhouden? Een nacht, gok ik zo.
Bij Jaap ligt het gespeelde er idd dik bovenop. Maar dat begint bijna zijn tweede natuur te worden. Hij is al aardig onderweg met zichzelf exploiteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik vind die twee samen zo nep en saai.
Hoop dat Jaap die verhaallijn weer snel sluit.
Als hij beetje carriere wilt maken zal hij toch moeten snappen dat hij met haar niet grappig is.
Dat nadia niet bij Nix slaapt is natuurlijkw el mooi , maar zal ze hoogstens dagje volhouden
Die van Jaap zal dan wel klein zijn maar hij is natuurlijk wel moddervetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe lang gaat ze deze belofte volhouden? Een nacht, gok ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |