Typisch geval van jammerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap er niks van ???
Ik was op tijd, heb mn OP klaar, had hem aangekondigd en nu is hij dicht ?????
Tevens staat er in de slotpost van Schatje een link naar het topiv van Peter ( Cos #2304)
Heb ik al daar gepostquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:50 schreef akveor het volgende:
[..]
OT Misschien hier beter: [FB # 13] Voor al uw ongelukjes![]()
maar gelukkig zijn we niet COSloosquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap er niks van ???
Ik was op tijd, heb mn OP klaar, had hem aangekondigd en nu is hij dicht ?????
Tevens staat er in de slotpost van Schatje een link naar het topiv van Peter ( Cos #2304)
Tuurlijk mag altijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik al daar gepost![]()
Misschien kun je mijn OP bij jouw OP zetten ?
Gaan we hier verder ???
dan word het weer wat lichter en dat wil ze graag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Dat chloorwater lijkt me nu niet echt goed voor het haar van Amanda, straks is het helemaal groen.
Kan alleen jij of een mod doen, ik niet. Dus het is aan jou. Maar als je daar geen zin in hebt, ook prima.quote:
Aangepast. Tevreden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik al daar gepost![]()
Misschien kun je mijn OP bij jouw OP zetten ?
Gaan we hier verder ???
We raken er aan gewend he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:01 schreef Py het volgende:
Blote buik van Nadia. Valt wel wat mee eigenlijk
Waarom klaagt Nada nooit over haar borsten???quote:
Omdat ze die niet wil zien...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarom klaagt Nada nooit over haar borsten???![]()
![]()
ongelofelijk is hetquote:
Thanks (to you too)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |