quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Gut feeling, gecombineerd met hoopvol denken.
Huub en Lieke stemmen hem er uit. Amanda en Brian zijn over te halen, zij hebben Dennis niet nodig. Jaap en Nadia zijn de obstakels, maar ik vermoed dat als er één over de brug is, de ander zal volgen, onder het back-up mom. Voeg daar de geringe populariteit van buitenaf, en de minimale inbreng van Dennis aan DGK aan toe; en dan wil de Febo ook vast wel een handje helpen.
De uitzendingen bouwen duidelijk op naar een bepaald punt, men brengt de hele date-heisa nu al in beeld. Daar kunnen ze de komende uitzendingen ook mee gaan vullen, gezien de (opgedragen) 'ruzies' van de afgelopen dagen.
Grande finale van dat conflict mag dan dus wel de stem van Nadia tegen Dennis zijn.
quote:Dennis heeft duidelijk zijn roeping als de grappigste komediant aller tijden misgelopen. Zijn kunst is om een grap, die overduidelijk bij niemand aankomt, vervolgens zo vaak te herhalen dat het irritant begint te worden. Is het geen verbale expressie, dan uit de Alpehenaar zijn immer aanwezige drang om leuk gevonden te worden in een raar lichaamlijk dansje. Gelukkig kan Dennis nog altijd vreselijk hard om zichzelf lachen...
*fluistert*quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn aan het slapen............sssssssssssstttttttttt![]()
Jaap is niet van Dennis afhankelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof NOOIT dat Jaap Dennis laat gaan, en de niet zo stabiele Nadia als enige dekking houdt.
Dat zal hij alleen doen onder zware druk van de FEBO.
Ook het idee dat de FEBO Dennis eruit wil hebben lijkt me niet juist, in de uitzendingen doet hij gewoon mee, en die verhaallijn 'relatie/ ruzie met Nadia/ Mundodaten' is een gewone verhaallijn zonder opzet hem eruit te willen krijgen.
Er staat wel weer een oproep voor nieuwe miljonairs op de goudenkooi.tv site, dus wie weet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:30 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap is niet van Dennis afhankelijk.
Mbt de verhaallijn zie ik de afgelopen dagen veel momenten op de streams die in de juiste volgorde gemonteerd zijn einde kunnen inleiden. Dan is het die 'mooiboy' die sterk binnenkwam maar als een nachtkaars uitdoofde met als bouquet finale de slinkse move van Huub die hem er als een schlemiel uit werkt.
Maar jouw optie kan evengoed ook nog uitkomen. We zullen het zien![]()
Ik denk dat Jaap er (terecht) van overtuigd is dat Huub zijn dekking is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof NOOIT dat Jaap Dennis laat gaan, en de niet zo stabiele Nadia als enige dekking houdt.
Dat zal hij alleen doen onder zware druk van de FEBO.
Ook het idee dat de FEBO Dennis eruit wil hebben lijkt me niet juist, in de uitzendingen doet hij gewoon mee, en die verhaallijn 'relatie/ ruzie met Nadia/ Mundodaten' is een gewone verhaallijn zonder opzet hem eruit te willen krijgen.
Echtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat wel weer een oproep voor nieuwe miljonairs op de goudenkooi.tv site, dus wie weet.
Ze hebben nog ruim een maand voor 23 september.
Dan zal Brian eerst goed moeten worden bewerkt door achter want volgens mij moet hij nix van Nadia hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap er (terecht) van overtuigd is dat Huub zijn dekking is.
Al vanaf het begin het ik het idee dat zijn driehoekje met Nadia en Dennis bedoeld was om A. Brian en Amanda eruit te werken (is niet gebeurd omdat Nadia en Dennis hun belofte niet waar maakten) en B. te voorkomen dat Nadia en Dennis elkaars dekking zijn (Jaap belooft al vanaf het begin dekking, dus de één laat de ander los).
Resultaat: Volgende week Dennis weg
Volgende strategie: Nadia wederom op Brian loslaten om de relatie B&A te verbreken. Eén van de drie zal dan zeker eind september eruit geschopt worden.
Je kan niet meer klikken op 'hier' bij het aanmelden, dus het klopte niet.quote:
De vraag is zou de gast die hem gecast heeft eerder ontslagen worden dan Deniks zelf?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:42 schreef Darklight het volgende:
Denniks krijgt de toneelhaak
die gozer is echt de miscast van de eeuw
Brian zal dat risico' niet willen lopen, Amanda is veel te makkelijk voor hem te controlerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:42 schreef Py het volgende:
[..]
Dan zal Brian eerst goed moeten worden bewerkt door achter want volgens mij moet hij nix van Nadia hebben.
De tijdelijke miljonairs komen ook nog. Ook geschikt om te stoken tussen de stelletjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgende strategie: Nadia wederom op Brian loslaten om de relatie B&A te verbreken. Eén van de drie zal dan zeker eind september eruit geschopt worden.
Hoop echt op een paar zware mental casesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
De tijdelijke miljonairs komen ook nog. Ook geschikt om te stoken tussen de stelletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |