Ik schrik me rot manquote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef BB-boy het volgende:
Hij is dood
ik zit ook te wachtenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
Willem maak nog eens een leuke opmerking
Zij Willem dat ie dood was?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
Willem maak nog eens een leuke opmerking
het valt mij ook tegenquote:
Wtf die TTquote:
Waarschijnlijk staat deze TT er nog wel een maand of 4.... VI heeft nu immers een zomerstop.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Adelante het volgende:
lekker thuiskomen voor paran0id met deze TT
Lees de kopjes met EXCLUSIEF op vi.nl maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat waren de nieuwsjes van Derksen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef w00h00 het volgende:
Wat is die willem toch een stomme mongool.
Weinig aan toe te voegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:05 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Willem af en toe wel grappig maar inhoudelijk voegt hij geen ene donder toe.
Altijd als Babs hem vraagt wat hij van een bepaalde speler vindt, antwoordt Willem: "Ik vind het wel een aardige speler".![]()
Inderdaad, net zoals Henk Timmer. Hoef ik ook niet meer bij V.I te zienquote:
Ja leuk grappen maken over iemand die meer prijzen heeft gewonnen als trainerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef TLC het volgende:
Van Hanegem over Sollied ;
"het is wel goed voor de kantine"
![]()
![]()
kantineprijzen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja leuk grappen maken over iemand die meer prijzen heeft gewonnen als trainer![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD komt Genee weer terug als presentator.
Beterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beter![]()
Al vrees ik dat ik op een of andere manier Babs bij Voetbal Insite toch wel ga missen.![]()
Ik denk de 13de van augustus, maandag na de jc schaalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer beginnen ze weer met uitzenden? Maandag avond weer, vaste prik?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het ad moet VI op Zondag avond gaan concurreren met Studio Voetbal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer beginnen ze weer met uitzenden? Maandag avond weer, vaste prik?
Das ook totaal zinloos idd. Net of de kijker een keuze wil hebben. Ik wil in ieder geval beide zien, maar dan wordt het ws VI regulier en SV via uitzending gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef Veerboot het volgende:
Zo, nu ook op de FP
'Genee weer presentator Voetbal Insite'
Overigens wel klote als Voetbal Insite en Studio Voetbal tegenover elkaar geprogrammeerd gaan worden. Daarmee maken ze zichzelf én de kijker niet blij... Maar misschien wordt het net zoals met dat programma dat nu op Tien was, dus een soort van achter elkaar op de zondagavond.
Hij switcht ws gewoon naar Wilfred.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Arme Jorien. Waar moet ie zich nu op aftrekken?
Makaay, Van Bronckhorstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Arme Jorien. Waar moet ie zich nu op aftrekken?
Dat zou heel vreemd zijn. Waarom zou je de strijd aangaan met je naaste concurrent, terwijl je ook gewoon alles kan krijgen. Waarom jezelf in de broek pissen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Volgens het ad moet VI op Zondag avond gaan concurreren met Studio Voetbal.
Denk het niet, de NOS heeft nog van Gelder en Egbers voor het voetbal. Smeets doet zelden het voetbal en is meer allround in te zetten bij andere sporten dan voetbal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:39 schreef kriele het volgende:
Het gerucht gaat ook dat hij Mart Smeets gaat opvolgen bij de NOS. Wellicht een betere optie voor hem, alhoewel ik Genee en Derksen graag weer herenigd zie.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:43 schreef BB-boy het volgende:
Jack van Gelder mag hij wel opvolgen. Graag zelfs.
Omdat je anders op maandagavond oud nieuws gaat vertellen, want iedereen op zondag al heeft gezien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat zou heel vreemd zijn. Waarom zou je de strijd aangaan met je naaste concurrent, terwijl je ook gewoon alles kan krijgen. Waarom jezelf in de broek pissen?
De zondagavond duurt lang hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je anders op maandagavond oud nieuws gaat vertellen, want iedereen op zondag al heeft gezien.
Met Johan D. zal dat toch wel meevallenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je anders op maandagavond oud nieuws gaat vertellen, want iedereen op zondag al heeft gezien.
Van Gelder is een echte anchorman, af en toe wat ergerlijk, maar wel een echte presentator.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Ik vind van Gelder en Egbers gewoon goede presentatoren bij NOS.
Zonder de NOS had hij nu bij een regionale huis-aan-huis krant gewerkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van Gelder is een echte anchorman, af en toe wat ergerlijk, maar wel een echte presentator.
Tom Egbers is veel te warrig en kan niet tegen Borst op. Matige presentator...
quote:
80% van de kijkers heeft genoeg aan 1 voetbalprogramma, meestal die op zondagavond; waar Studio Voetbal 'heerst'. SV trekt +- een miljoen kijkers, VI en Talpa toendertijd amper 300.000.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met Johan D. zal dat toch wel meevallen![]()
Dat deed ze leuk trouwens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, eindelijk. Terug naar haar kinderprogramma!
Heel af en toe, keek ik nog wel eens naar Studio Sport op zondagavond, om 18:00.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:22 schreef koningdavid het volgende:
Tom Egbers is veel te warrig en kan niet tegen Borst op. Matige presentator...
T'is dan nog steeds zondag.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:24 schreef Perico het volgende:
[..]
Heel af en toe, keek ik nog wel eens naar Studio Sport op zondagavond, om 18:00.
Wat vroeger het vlaggenschip was met alle voetbal, dat Tom ten koste van Mart Smeets had bevochten en opgeeist, was nu enkel gevuld met hockey en korfbal. En daar stond Tom dan achter zijn deskje. Ik moest er met veel leedvermaak om lachen!
Mjah maar Genee bij Voetbal Insite, is degradatie ja. Voetbal op zondag is de absolute hoofdprijs.
Denk het niet, de TV-rechten en internetrechten zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus volgend jaar weer?
Hopelijk dit jaar wel standaard op internet
jammer, had liever gezien dat ze op haar schoten..quote:Op zondag 15 juli 2007 02:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb uit de wandelgangen vernomen dat Babs nog wel actief zal zijn bij Voetbal Insite, maar alleen bij het onderdeel 'banden schieten'. (Bal goed leggen, balletje ophalen, punten tellen etc)
quote:
Dat zou voetbalinsite wel goed doen.. Een beetje ala Harry Vermeegen.. Dat soort programma's moeten terug op de buis! Geweldig hoe hij elke week naar Jaap Stam ging in Manchester om penalty's te oefenen. En dat item dat ze een bal door een open raam moesten schieten.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef djstoffel het volgende:
[..]
jammer, had liever gezien dat ze op haar schoten..
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze mogen Henk Timmer hebben van mij.
nee dat nooit. Wim zit daar alleen maar om zakken te vullen net zoals bij sport 1. Komt niks zinnigs uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:34 schreef kriele het volgende:
Wim Kieft? Misschien wel Co Adriaanse als hij geen club gaat trainen aankomend seizoen.
Wat een kwal! Ik heb laatst een interview met hem gezien over een of onder toernooi waar hij met zijn ploeg aan meedeed. Wat een wannabe louis van gaal zeg!quote:
aub niet zeg, kan die vent niet uitstaan..quote:
Juist.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef Beschouw het volgende:
Laat Hugo Camps maar terugkomen
omg, doe maar niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Peter R. de Vries moet vaste gast worden.
Jawel joh. 1 van de weinige die gewoon lekker tegen Johan in gaat.quote:
Neh, laat hem maar van die misdaadprogrammatjes maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Jawel joh. 1 van de weinige die gewoon lekker tegen Johan in gaat.![]()
Ben je helemaal gek geworden?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Idd, mag hij lekker lullen over AZ'67quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Inderdaad. En omdat ze niet meer mogen roken in de studio:quote:Op zondag 22 juli 2007 00:27 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden?
Hugo Camps om het trio in ere te herstellen.
Met veel, heel veel rook erbij aub.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:
Hugo Borst zou ook wel leuk zijn. Dan heb je Gennee, Derksen en Borst bij elkaar. Zijn we ook meteen van Van Gelder, Yourie Mulder en Barbara Barend af
goede dingen gebeuren toch nietquote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:
Hugo Borst zou ook wel leuk zijn. Dan heb je Gennee, Derksen en Borst bij elkaar. Zijn we ook meteen van Van Gelder, Yourie Mulder en Barbara Barend af
Petitie starten?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:02 schreef Fathom het volgende:
René van der Gijp
Ja dat vind ik zelf ook. Beetje type zoals van hanegem. Beetje droge humor en kon zelf ook nog een aardig potje voetbal spelenquote:
Uitzendingen met Van Der Gijp en Kraaij Jr, dat zouden helemaal prachtige uitzendingen wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook. Beetje type zoals van hanegem. Beetje droge humor en kon zelf ook nog een aardig potje voetbal spelen
Hoezo omdat hij elke sec overroeld word door de Snor ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
We hebben een nieuwe talent: Marcel Maaijer.
Het valt inderdaad wel mee, maar hij doet het zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo omdat hij elke sec overroeld word door de Snor ?
Echt goed is die niet
Maar ach ik vind hem ook niet vervelend
Van mij mag die presenteren verder hoor
[Oefenen - Live - TV][24-07] Glasgow Rangers - AFC Ajax.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Waar kijken jullie naar?
Volgens mij is die Maijer helemaal niet zo'n voetbaladept, maar meer een racefreak. Zal wel een noodsprong zijn omdat het vakantie tijd is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo omdat hij elke sec overroeld word door de Snor ?
Echt goed is die niet
Maar ach ik vind hem ook niet vervelend
Van mij mag die presenteren verder hoor
nee die was vreselijk. Het verbaaste hem dat Suarez niet bij groningen niet meedeed. Die gast heeft net een wk-20 achter de rugquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Talent?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
het is wel wat voor sport1quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Talent?
Ik vond het een dikke prutser.
Zelfs dat niet..quote:
idd. Hij was meteen uitgeluld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:16 schreef djstoffel het volgende:
derksen vroeg zich al af of hij ook uit amsterdam komt............z´n vraagstelling vertoonde immers erg veel overeenkomsten met barbara
Oja? Lijkt me wel goed zo danquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Paran0id het volgende:
Zover ik weet blijft van Hanegem gewoon zitten bij voetbal insite. Dit was een van de voorwaarden waarmee Utrecht akkoord zou zijn gegaan.
? serieusquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Paran0id het volgende:
Zover ik weet blijft van Hanegem gewoon zitten bij voetbal insite. Dit was een van de voorwaarden waarmee Utrecht akkoord zou zijn gegaan.
Was voor Utrecht geen probleem, zelfs goede reclamequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
? serieus
Geloof er niets van
Wel raar als trainer daar te blijven zitten
Bronquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was voor Utrecht geen probleem, zelfs goede reclame
Zolang Barbara maar opsodeflikkert.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genee gaat een ;Voetbal Insite-achtig' programma maken met Derksen, aldus Tan op 538.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Genee gaat een ;Voetbal Insite-achtig' programma maken met Derksen, aldus Tan op 538.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon Studio Voetbal, maar dan met beelden en Johan D. natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
waarom op de zondag
Ze zullen wel de samenvattingen uitzenden van het buitenland en de eigen competitie bespreken.
quote:'Voetbal op Zondag met Genee'.
Na een overzicht van de hoogtepunten uit de Duitse Bundesliga, Italiaanse Serie A, Spaanse Primera Division, Scottish League, Franse Ligue 1 en Portugese SuperLiga gaat de mannenzender van RTL Nederland nog een keer de diepte in. Met Johan Derksen en een keur aan kenners wordt de staat van Koning Voetbal besproken.
Wie dan welquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:59 schreef Urquhart het volgende:
Ja, dat verhaal dat hij niet meer welkom was scheen niet waar te zijn. Al zal hij de Wedstrijden niet meer presenteren.
Helaasquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:03 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben allang blij dat die rode hond er niet zat. Is mischien een teken.
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=3611quote:Ook Barbara Barend blijft een prominente rol spelen in de voetbaluitzendingen van RTL 7.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Paran0id het volgende:
Babs zal wel de wijde wereld in worden gezonden. Kan me niet ver genoeg zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:53 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Helaas
[..]
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=3611
hoop wel dat ie ondertiteld wordt...quote:
Omdat ze jaloers zijn op kijkcijfers van van Gelder op zondag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef borisz het volgende:
waarom op de zondag
Ze zullen wel de samenvattingen uitzenden van het buitenland en de eigen competitie bespreken.
Dat zou ik echt balen vinden want ik kijk het liever allebei....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Omdat ze jaloers zijn op kijkcijfers van van Gelder op zondag.
Wedden dat dit programma op hetzelfde tijdstip zal komen? Jammer op maandag was altijd ok.
Ja hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat zou ik echt balen vinden want ik kijk het liever allebei....
Studio Voetbal op Uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat zou ik echt balen vinden want ik kijk het liever allebei....
Meen je dat..dan kan ik ook naar voetbal insite kijken .quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Studio Voetbal op Uitzendinggemist.nl![]()
Afgelopen jaar stond Studio Voetbal altijd op UitzendingGemist.nlquote:
Idd, 2 gefrustreerde mannetjes die denken werkelijk iets voor te stellen in de voetballerij. Nee die gasten hoef ik echt niet te zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:55 schreef BB-boy het volgende:
Dan heb je met Borst en Derksen twee voetbal nitwitten aan tafel.
"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Idd, 2 gefrustreerde mannetjes die denken werkelijk iets voor te stellen in de voetballerij. Nee die gasten hoef ik echt niet te zien.
Derksen met zn populistisch geblaat elke keer en Borst met zn "ik kan elk moment een trein koppen" houding.![]()
Babs kan inpakkenquote:Presentator Wilfred Genee zal toch gewoon terugkeren bij RTL. Eerdere berichten dat hij bij die zender na de overname van Tien niet meer welkom was, blijken daarmee niet te kloppen. Het AD meldt dat Genee is gevraagd als presentator van het voetbalpraatprogramma Voetbal Insite. Hij presenteerde dat programma ook al voor zijn overstap van RTL naar Tien/Talpa in 2005.
Genee wordt echter wel gepasseerd voor de presentatie van de zondagse voetbalsamenvattingen. Hij praatte deze uitzendingen de afgelopen twee jaar op Tien/Talpa aan elkaar. De zender voert 'imago-redenen' aan voor deze beslissing. Genee was de afgelopen twee jaar hét voetbalgezicht van Tien en daarmee verbonden aan de in de ogen van velen vervelende manier van uitzenden van de wedstrijden. De vervanger van Genee op die plek wordt Humberto Tan, die daarmee ook de overstap maakt van Tien naar RTL.
Als Genee inderdaad weer Voetbal Insite gaat presenteren, wordt hij herenigd met zijn voormalig tafelpartner Johan Derksen, hoofdredacteur van weekblad Voetbal International. Het betekent tegelijkertijd dat Barbara Barend van het programma wordt afgehaald. Overigens zou het uitzendtijdstip van het programma ook gaan veranderen. Het zou moeten gaan concurreren met Studio Voetbal, de tegenhanger op zondagavond op Nederland 1. Voetbal Insite werd afgelopen seizoen op maandagavond uitgezonden.
Als je kijkt naar Barend is Genee een verbetering.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:
Genee is zo slecht
Ok, Barbara Barend is ook geen feest, maar ga nu niet net doen of dit een verbetering is
Qua presentatie wel degelijk. Dat nerveuze en onzekere van Barend is extreem irritantquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:
Genee is zo slecht
Ok, Barbara Barend is ook geen feest, maar ga nu niet net doen of dit een verbetering is
Goed dan, dan sluit ik me hier bij aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Qua presentatie wel degelijk. Dat nerveuze en onzekere van Barend is extreem irritant
Voetbalverstand...beiden een stel nitwits die alleen maar suggestieve vragen kunnen stellen die er vaak voetbalinhoudelijk helemaal niets toe doen
Genee heeft een uitstekende voetbalkennis en weet de gasten te prikkelen om niet alleen standaard geneuzel uit te braken. Bovendien zet hij graag Derksen op zijn plek als hij weer onzin loopt te verkondigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:
Genee is zo slecht
Al vanaf de geboorte schijnt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond Wilfred en Genee weer saampes.
Derksen en van Hanegem zijn toch ook samen vanavondquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:54 schreef Buitendam het volgende:
Jammer wel van Van Hanegem. Die mocht ik graag met Derksen zien
Is Van Hanegem niet de gast deze keer? Of zit hij er toch weer elke keer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij is er niet zoveel plek voor publiek trouwens![]()
Zag weinig zitjes...
En heb zo'n idee dat er geen gast komt
Maar ik gok ook maar wat
Hanegem komt elke week, zover ik weetquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is Van Hanegem niet de gast deze keer? Of zit hij er toch weer elke keer?
Blijft ie wel gewoon? Da's mooi, ik begreep van de reclame dat het gewoon Genee, Derksen + gasten was. Goed nieuws danquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Derksen en van Hanegem zijn toch ook samen vanavond( en alle avonden )
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
Zometeen Genee, Dersken, Van Hanegem en Van Halst![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
Zometeen Genee,Dersken,
Van Hanegem
en Van Halst
![]()
Van Hanegem verdient te weinig bij FCUquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het super als Van Hanegem er elke week bij is, maar het is toch een beetje vreemd. Het lijkt mij dat hij, gezien zijn nieuwe functie, niet zomaar over alles en iedereen zijn mening kan geven. Dit geldt trouwens ook voor zijn column in het AD.
Ja, lijkt me wel anders ga je niet bij het clubje op de fotoquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Blijft ie wel gewoon? Da's mooi, ik begreep van de reclame dat het gewoon Genee, Derksen + gasten was. Goed nieuws dan![]()
Van Gangelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel anders ga je niet bij het clubje op de foto
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Blijkbaar is Van Halst dus de gast vandaag, die zit niet bij het clubje
quote:Het ‘voetbalteam’ van RTL bestaat uit Humberto Tan, Jan Joost van Gangelen, Wilfred Genee, Barbara Barend en analytici Johan Derksen, Willem van Hanegem en Jan van Halst.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Van Hanegem de eerste ontslagen eredivsiecoach in het seizoen 2007/08?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef BB-boy het volgende:
Het toverwoord is gevallen: az.
En hij krijgt weer evenveel publiek aan het lachen als vanouds.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Damn dat aan het begin was de beste grap van Wilfred ooit![]()
"Zo te zien heb jij me wel heel erg gemist."
Hoe verrassend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind het nu al vermakelijker dan vorig jaar met Babs.![]()
Mischien dat hij een besneden piemel heeft, maar een echte jood komt uit voor zijn club.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, geef mij maar Studio Voetbal...
Jack van Gelder, een ECHTE JOOD![]()
Hij prijst Ajax toch meestal de hemel in, tenminste de uitzendingen die ik heb bekeken dan. Of zit ik er volledig naast?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mischien dat hij een besneden piemel heeft, maar een echte jood komt uit voor zijn club.
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Henk-B het volgende:
Eindelijk weer een hoog niveau na die Barbara-hoer
Al jaren niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij prijst Ajax toch altijd de hemel in of zit ik er volledig naast?![]()
Stelt de vragen aan de spelers na afloop van de wedstrijden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?
Niet zoveel meer als vroeger.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij prijst Ajax toch altijd de hemel in of zit ik er volledig naast?![]()
Die doet nu interviews voor en na de wedstrijden voor RTL.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?
Inderdaad. Wilfred gaat tenminste geen discussie uit de weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Henk-B het volgende:
Eindelijk weer een hoog niveau na die Barbara-hoer
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Stelt de vragen aan de spelers na afloop van de wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |