Babs kan inpakkenquote:Presentator Wilfred Genee zal toch gewoon terugkeren bij RTL. Eerdere berichten dat hij bij die zender na de overname van Tien niet meer welkom was, blijken daarmee niet te kloppen. Het AD meldt dat Genee is gevraagd als presentator van het voetbalpraatprogramma Voetbal Insite. Hij presenteerde dat programma ook al voor zijn overstap van RTL naar Tien/Talpa in 2005.
Genee wordt echter wel gepasseerd voor de presentatie van de zondagse voetbalsamenvattingen. Hij praatte deze uitzendingen de afgelopen twee jaar op Tien/Talpa aan elkaar. De zender voert 'imago-redenen' aan voor deze beslissing. Genee was de afgelopen twee jaar hét voetbalgezicht van Tien en daarmee verbonden aan de in de ogen van velen vervelende manier van uitzenden van de wedstrijden. De vervanger van Genee op die plek wordt Humberto Tan, die daarmee ook de overstap maakt van Tien naar RTL.
Als Genee inderdaad weer Voetbal Insite gaat presenteren, wordt hij herenigd met zijn voormalig tafelpartner Johan Derksen, hoofdredacteur van weekblad Voetbal International. Het betekent tegelijkertijd dat Barbara Barend van het programma wordt afgehaald. Overigens zou het uitzendtijdstip van het programma ook gaan veranderen. Het zou moeten gaan concurreren met Studio Voetbal, de tegenhanger op zondagavond op Nederland 1. Voetbal Insite werd afgelopen seizoen op maandagavond uitgezonden.
Als je kijkt naar Barend is Genee een verbetering.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:
Genee is zo slecht
Ok, Barbara Barend is ook geen feest, maar ga nu niet net doen of dit een verbetering is
Qua presentatie wel degelijk. Dat nerveuze en onzekere van Barend is extreem irritantquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:
Genee is zo slecht
Ok, Barbara Barend is ook geen feest, maar ga nu niet net doen of dit een verbetering is
Goed dan, dan sluit ik me hier bij aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Qua presentatie wel degelijk. Dat nerveuze en onzekere van Barend is extreem irritant
Voetbalverstand...beiden een stel nitwits die alleen maar suggestieve vragen kunnen stellen die er vaak voetbalinhoudelijk helemaal niets toe doen
Genee heeft een uitstekende voetbalkennis en weet de gasten te prikkelen om niet alleen standaard geneuzel uit te braken. Bovendien zet hij graag Derksen op zijn plek als hij weer onzin loopt te verkondigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:
Genee is zo slecht
Al vanaf de geboorte schijnt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond Wilfred en Genee weer saampes.
Derksen en van Hanegem zijn toch ook samen vanavondquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:54 schreef Buitendam het volgende:
Jammer wel van Van Hanegem. Die mocht ik graag met Derksen zien
Is Van Hanegem niet de gast deze keer? Of zit hij er toch weer elke keer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij is er niet zoveel plek voor publiek trouwens![]()
Zag weinig zitjes...
En heb zo'n idee dat er geen gast komt
Maar ik gok ook maar wat
Hanegem komt elke week, zover ik weetquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is Van Hanegem niet de gast deze keer? Of zit hij er toch weer elke keer?
Blijft ie wel gewoon? Da's mooi, ik begreep van de reclame dat het gewoon Genee, Derksen + gasten was. Goed nieuws danquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Derksen en van Hanegem zijn toch ook samen vanavond( en alle avonden )
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
Zometeen Genee, Dersken, Van Hanegem en Van Halst![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef koningdavid het volgende:
Zometeen Genee,Dersken,
Van Hanegem
en Van Halst
![]()
Van Hanegem verdient te weinig bij FCUquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het super als Van Hanegem er elke week bij is, maar het is toch een beetje vreemd. Het lijkt mij dat hij, gezien zijn nieuwe functie, niet zomaar over alles en iedereen zijn mening kan geven. Dit geldt trouwens ook voor zijn column in het AD.
Ja, lijkt me wel anders ga je niet bij het clubje op de fotoquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Blijft ie wel gewoon? Da's mooi, ik begreep van de reclame dat het gewoon Genee, Derksen + gasten was. Goed nieuws dan![]()
Van Gangelenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel anders ga je niet bij het clubje op de foto
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Blijkbaar is Van Halst dus de gast vandaag, die zit niet bij het clubje
quote:Het ‘voetbalteam’ van RTL bestaat uit Humberto Tan, Jan Joost van Gangelen, Wilfred Genee, Barbara Barend en analytici Johan Derksen, Willem van Hanegem en Jan van Halst.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Van Hanegem de eerste ontslagen eredivsiecoach in het seizoen 2007/08?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef BB-boy het volgende:
Het toverwoord is gevallen: az.
En hij krijgt weer evenveel publiek aan het lachen als vanouds.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Damn dat aan het begin was de beste grap van Wilfred ooit![]()
"Zo te zien heb jij me wel heel erg gemist."
Hoe verrassend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind het nu al vermakelijker dan vorig jaar met Babs.![]()
Mischien dat hij een besneden piemel heeft, maar een echte jood komt uit voor zijn club.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, geef mij maar Studio Voetbal...
Jack van Gelder, een ECHTE JOOD![]()
Hij prijst Ajax toch meestal de hemel in, tenminste de uitzendingen die ik heb bekeken dan. Of zit ik er volledig naast?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mischien dat hij een besneden piemel heeft, maar een echte jood komt uit voor zijn club.
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Henk-B het volgende:
Eindelijk weer een hoog niveau na die Barbara-hoer
Al jaren niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij prijst Ajax toch altijd de hemel in of zit ik er volledig naast?![]()
Stelt de vragen aan de spelers na afloop van de wedstrijden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?
Niet zoveel meer als vroeger.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij prijst Ajax toch altijd de hemel in of zit ik er volledig naast?![]()
Die doet nu interviews voor en na de wedstrijden voor RTL.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?
Inderdaad. Wilfred gaat tenminste geen discussie uit de weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Henk-B het volgende:
Eindelijk weer een hoog niveau na die Barbara-hoer
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Stelt de vragen aan de spelers na afloop van de wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |