quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:32 schreef BB-boy het volgende:
Het toverwoord is gevallen: az.
En hij krijgt weer evenveel publiek aan het lachen als vanouds.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Damn dat aan het begin was de beste grap van Wilfred ooit![]()
"Zo te zien heb jij me wel heel erg gemist."
Hoe verrassend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind het nu al vermakelijker dan vorig jaar met Babs.![]()
Mischien dat hij een besneden piemel heeft, maar een echte jood komt uit voor zijn club.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, geef mij maar Studio Voetbal...
Jack van Gelder, een ECHTE JOOD![]()
Hij prijst Ajax toch meestal de hemel in, tenminste de uitzendingen die ik heb bekeken dan. Of zit ik er volledig naast?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mischien dat hij een besneden piemel heeft, maar een echte jood komt uit voor zijn club.
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Henk-B het volgende:
Eindelijk weer een hoog niveau na die Barbara-hoer
Al jaren niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij prijst Ajax toch altijd de hemel in of zit ik er volledig naast?![]()
Stelt de vragen aan de spelers na afloop van de wedstrijden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?
Niet zoveel meer als vroeger.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij prijst Ajax toch altijd de hemel in of zit ik er volledig naast?![]()
Die doet nu interviews voor en na de wedstrijden voor RTL.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:54 schreef maril het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk naar toe/ gebleven?
Inderdaad. Wilfred gaat tenminste geen discussie uit de weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:49 schreef Henk-B het volgende:
Eindelijk weer een hoog niveau na die Barbara-hoer
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:55 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Stelt de vragen aan de spelers na afloop van de wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |