Ik schrik me rot manquote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef BB-boy het volgende:
Hij is dood
ik zit ook te wachtenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
Willem maak nog eens een leuke opmerking
Zij Willem dat ie dood was?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
Willem maak nog eens een leuke opmerking
het valt mij ook tegenquote:
Wtf die TTquote:
Waarschijnlijk staat deze TT er nog wel een maand of 4.... VI heeft nu immers een zomerstop.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Adelante het volgende:
lekker thuiskomen voor paran0id met deze TT
Lees de kopjes met EXCLUSIEF op vi.nl maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat waren de nieuwsjes van Derksen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef w00h00 het volgende:
Wat is die willem toch een stomme mongool.
Weinig aan toe te voegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:05 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Willem af en toe wel grappig maar inhoudelijk voegt hij geen ene donder toe.
Altijd als Babs hem vraagt wat hij van een bepaalde speler vindt, antwoordt Willem: "Ik vind het wel een aardige speler".![]()
Inderdaad, net zoals Henk Timmer. Hoef ik ook niet meer bij V.I te zienquote:
Ja leuk grappen maken over iemand die meer prijzen heeft gewonnen als trainerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef TLC het volgende:
Van Hanegem over Sollied ;
"het is wel goed voor de kantine"
![]()
![]()
kantineprijzen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja leuk grappen maken over iemand die meer prijzen heeft gewonnen als trainer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |