Ik schrik me rot manquote:Op maandag 28 mei 2007 23:00 schreef BB-boy het volgende:
Hij is dood
ik zit ook te wachtenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
Willem maak nog eens een leuke opmerking
Zij Willem dat ie dood was?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
Willem maak nog eens een leuke opmerking
het valt mij ook tegenquote:
Wtf die TTquote:
Waarschijnlijk staat deze TT er nog wel een maand of 4.... VI heeft nu immers een zomerstop.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:10 schreef Adelante het volgende:
lekker thuiskomen voor paran0id met deze TT
Lees de kopjes met EXCLUSIEF op vi.nl maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat waren de nieuwsjes van Derksen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef w00h00 het volgende:
Wat is die willem toch een stomme mongool.
Weinig aan toe te voegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:05 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Willem af en toe wel grappig maar inhoudelijk voegt hij geen ene donder toe.
Altijd als Babs hem vraagt wat hij van een bepaalde speler vindt, antwoordt Willem: "Ik vind het wel een aardige speler".![]()
Inderdaad, net zoals Henk Timmer. Hoef ik ook niet meer bij V.I te zienquote:
Ja leuk grappen maken over iemand die meer prijzen heeft gewonnen als trainerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:12 schreef TLC het volgende:
Van Hanegem over Sollied ;
"het is wel goed voor de kantine"
![]()
![]()
kantineprijzen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja leuk grappen maken over iemand die meer prijzen heeft gewonnen als trainer![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD komt Genee weer terug als presentator.
Beterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beter![]()
Al vrees ik dat ik op een of andere manier Babs bij Voetbal Insite toch wel ga missen.![]()
Ik denk de 13de van augustus, maandag na de jc schaalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer beginnen ze weer met uitzenden? Maandag avond weer, vaste prik?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het ad moet VI op Zondag avond gaan concurreren met Studio Voetbal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer beginnen ze weer met uitzenden? Maandag avond weer, vaste prik?
Das ook totaal zinloos idd. Net of de kijker een keuze wil hebben. Ik wil in ieder geval beide zien, maar dan wordt het ws VI regulier en SV via uitzending gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef Veerboot het volgende:
Zo, nu ook op de FP
'Genee weer presentator Voetbal Insite'
Overigens wel klote als Voetbal Insite en Studio Voetbal tegenover elkaar geprogrammeerd gaan worden. Daarmee maken ze zichzelf én de kijker niet blij... Maar misschien wordt het net zoals met dat programma dat nu op Tien was, dus een soort van achter elkaar op de zondagavond.
Hij switcht ws gewoon naar Wilfred.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Arme Jorien. Waar moet ie zich nu op aftrekken?
Makaay, Van Bronckhorstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Arme Jorien. Waar moet ie zich nu op aftrekken?
Dat zou heel vreemd zijn. Waarom zou je de strijd aangaan met je naaste concurrent, terwijl je ook gewoon alles kan krijgen. Waarom jezelf in de broek pissen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Volgens het ad moet VI op Zondag avond gaan concurreren met Studio Voetbal.
Denk het niet, de NOS heeft nog van Gelder en Egbers voor het voetbal. Smeets doet zelden het voetbal en is meer allround in te zetten bij andere sporten dan voetbal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:39 schreef kriele het volgende:
Het gerucht gaat ook dat hij Mart Smeets gaat opvolgen bij de NOS. Wellicht een betere optie voor hem, alhoewel ik Genee en Derksen graag weer herenigd zie.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:43 schreef BB-boy het volgende:
Jack van Gelder mag hij wel opvolgen. Graag zelfs.
Omdat je anders op maandagavond oud nieuws gaat vertellen, want iedereen op zondag al heeft gezien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat zou heel vreemd zijn. Waarom zou je de strijd aangaan met je naaste concurrent, terwijl je ook gewoon alles kan krijgen. Waarom jezelf in de broek pissen?
De zondagavond duurt lang hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je anders op maandagavond oud nieuws gaat vertellen, want iedereen op zondag al heeft gezien.
Met Johan D. zal dat toch wel meevallenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je anders op maandagavond oud nieuws gaat vertellen, want iedereen op zondag al heeft gezien.
Van Gelder is een echte anchorman, af en toe wat ergerlijk, maar wel een echte presentator.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Ik vind van Gelder en Egbers gewoon goede presentatoren bij NOS.
Zonder de NOS had hij nu bij een regionale huis-aan-huis krant gewerkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van Gelder is een echte anchorman, af en toe wat ergerlijk, maar wel een echte presentator.
Tom Egbers is veel te warrig en kan niet tegen Borst op. Matige presentator...
quote:
80% van de kijkers heeft genoeg aan 1 voetbalprogramma, meestal die op zondagavond; waar Studio Voetbal 'heerst'. SV trekt +- een miljoen kijkers, VI en Talpa toendertijd amper 300.000.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met Johan D. zal dat toch wel meevallen![]()
Dat deed ze leuk trouwens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, eindelijk. Terug naar haar kinderprogramma!
Heel af en toe, keek ik nog wel eens naar Studio Sport op zondagavond, om 18:00.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:22 schreef koningdavid het volgende:
Tom Egbers is veel te warrig en kan niet tegen Borst op. Matige presentator...
T'is dan nog steeds zondag.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:24 schreef Perico het volgende:
[..]
Heel af en toe, keek ik nog wel eens naar Studio Sport op zondagavond, om 18:00.
Wat vroeger het vlaggenschip was met alle voetbal, dat Tom ten koste van Mart Smeets had bevochten en opgeeist, was nu enkel gevuld met hockey en korfbal. En daar stond Tom dan achter zijn deskje. Ik moest er met veel leedvermaak om lachen!
Mjah maar Genee bij Voetbal Insite, is degradatie ja. Voetbal op zondag is de absolute hoofdprijs.
Denk het niet, de TV-rechten en internetrechten zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus volgend jaar weer?
Hopelijk dit jaar wel standaard op internet
jammer, had liever gezien dat ze op haar schoten..quote:Op zondag 15 juli 2007 02:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb uit de wandelgangen vernomen dat Babs nog wel actief zal zijn bij Voetbal Insite, maar alleen bij het onderdeel 'banden schieten'. (Bal goed leggen, balletje ophalen, punten tellen etc)
quote:
Dat zou voetbalinsite wel goed doen.. Een beetje ala Harry Vermeegen.. Dat soort programma's moeten terug op de buis! Geweldig hoe hij elke week naar Jaap Stam ging in Manchester om penalty's te oefenen. En dat item dat ze een bal door een open raam moesten schieten.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef djstoffel het volgende:
[..]
jammer, had liever gezien dat ze op haar schoten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |